کد خبر: ۴۷۱۴۹
تعداد نظرات: ۶ نظر


معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی گفت: بدون امنیت، تولید اقتصادی وجود ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر رضاییان‌زاده» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: کارهای ما به علت نوع کار نماد بیرونی ندارد و خیلی نامی از دامپزشکی برده نمی‌شود در حالی‌که قدم به قدم کار ما ایجاد اشتغال پایدار است.

این مسئول اضافه کرد: بدون امنیت تولید، اقتصادی وجود ندارد و کار ما ایجاد این امنیت است.

رضاییان‌زاده ادامه داد: در گذشته تعداد دام بیشتر بود و نیروها کمتر اما به خوبی کار پیش می‌رفت و باید قدردان بود.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی بیان کرد: تفکر و رویکرد ما اگر با روحیه خدمت و تلاش برای هم نوع خود باشد با امکانات محدود نیز می‌توان کار کرد.

وی افزود: وظیفه ما خدمتگزاری است و قطعاً باید بدانیم عملکرد ما خدمت برای دامدارانی است که تولید کننده هستند و نقشی اساسی در تولید دارند.

رضاییان‌زاده با بیان اینکه امروز تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی لرستان بوده و وظیفه ما تقدیر از این افراد است، اضافه کرد: مسئولیت خانم محمدخانی سنگین‌تر است چراکه بانو بوده و نیز فرزند شهید هستند و وظیفه ایشان در مقوله خدمت‌رسانی بسیار مهمتر می‌شود.

وی تاکید کرد: کمبود امکانات و مشکلات وجود دارد اما انگیزه کاری باعث غلبه بر آنها خواهد شد.



 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
وقتی مسیر اصلی وزارت جهادکشاورزی با تخصیص یارانه های نهاده های دامی به دلالان رانت خوار و گرگ صفت واردکننده اشتباه باشد، اساسا دامی باقی نمی ماند که دامپزشکان بخش خصوصی بخواهند آنها را نجات دهند!

در ضمن مثل اینکه جتاب آقای دکتر هنوز توجه ندارند که وظایف سازمان حاکمیتی دامپزشکی در دو قلمرو عمده سلامت غذایی از خوراک دام تا سفره مردم و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام است و بهداشت و درمان اختصاصی انواغ دام های غذایی، ورزشی، همراه و خانگی توسط دکتران دامپزشک بخش خصوصی انجام می پذیرد نه سازمان دامپزشکی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
اتفاقا بر عکس،
سازمان دامپزشکی اگر زیر نظر وزارت بهداشت باشد به دلیل اینکه اساسا در زمینه غذای سالم و کنترل زئونوزها فعالیت می کند بیشترین و تاثیرگذارترین نمود بیرونی را حتی بیشتر از خود پزشکان خواهد داشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
جای تاسف است!

کسانی هستند که مسئولیت های مهم را پایرفته اند و متاسفانه بدبهی ترین اصول کار در آنها را نمی دانند!
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
بخش خصوصی و یا دولتی در راستای یک حرفه و یک هدف هستند و قابل تفکیک از هم نیستند . هر چند تلاشهای زیادی با ایجاد نظام دامپزشکی و ارگانهای دیگر برای بر هم زدن روابط این دو نهاد در جریان بوده که آثار و داستانهایش را بارها دیده و شنیده ایم و هم اکنون نیز با تمام قوا در جریان هست !!؟؟
هدف اول و بنیادی دامپزشکی حتی بطور تاریخی ، بدون هیچ شک و شبهه ای ، ایجاد امنیت بهداشتی برای تولید است یا همان مبارزه با بیماریهای دامی است که در دل آن به خودی خود بیماریهای مشترک نیز قرار میگیرد که بخش بسیار کوچکی از کار دامپزشکی است . بهداشت محصولات دامی نیز حاصل همین بینش و تسلط بر بیماریهای دامی است که در حرفه دامپزشکی و آموزش دامپزشکی جزء پایه و اساس رشته است .
اساسا" دامی نباشد و تولیدی امن وجود نداشته باشد چه نیازی به دامپزشک و دامپزشکی است !!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
0
پذیرفته اند
ناشناس
|
France
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
دوستان ی چیزی بگم تعجب کنید دیروز در یکی از استان ها به بنده که مرکز واکسیناسیون مستقل دارم گفتن که واکسن دام کوچیک نمیدیم بهتون این واکسن حق کلینیکای دام کوچیکه اخه من موندم اسم ما مرکز واکسیناسیونه نه اون کلینیکا که حتی واکسیناتورم ندارن.گویا زور اون کلینیکا بیشتر بوده
نظر شما
ادامه