کد خبر: ۴۷۰۷۵
 
 

نشست مشترک اعضای شورای نظام دامپزشکی استان همدان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا صبح روز سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان همدان، در ابتدای این نشست «دکتر مسعود ذوالحواریه» رئیس نظام دامپزشکی استان همدان ضمن تشریح وظایف و اختیارات نظام دامپزشکی در کشور گفت: برقراری ارتباط موثر و فعال با نهادهای اثرگذار جامعه اولین گام عملی در دور جدید فعالیت نظام دامپزشکی استان است.

وی اظهار داشت: امروزه نیاز به اطلاع‌رسانی دقیق و علمی در میان تمامی اقشار و حرف جامعه به شدت احساس می‌شود که این امر گاها ناشی از افزایش جمعیت و به تبع آن کثرت اخبار و نشر اطلاعات نادرست است.

رئیس نظام دامپزشکی استان همدان شخصیت کاریزماتیک و مرجعیت علمی را دو ویژگی ذاتی دانشگاه در جامعه دانست و عنوان کرد: از این دو ویژگی‌ به خوبی می‌توان برای انتشار اخبار و اطلاعات صحیح و علمی در خصوص خطراتی همچون بیماری‌های نوپدید و باز پدید، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و مخاطرات غذایی که بهداشت و امنیت غذایی جامعه را تهدید می‌نمایند، استفاده کرد.

در ادامه «دکتر یعقوب محمدی فرد» رییس دانشگاه بوعلی سینای همدان نیز ضمن تشریح عملکرد و فعالیت‌های این دانشگاه، نسبت به رفع موانع و معضلات موجود در برقراری هرچه بهتر و مؤثرتر ارتباطات دانشگاه با جامعه ابراز علاقه کرد و از آن به عنوان یکی از اهداف بارز و اولیه دانشگاه نام برد.

وی با اشاره به حضور و سابقه مدیریتی موفق دکتر ذوالحواریه در دانشگاه بوعلی سینا، اظهار امیدواری کرد که با گسترش همکاری و تعامل دو جانبه گامهای بلند و موثری در این راستا برداشته شود.

گفتنی است در پایان این نشست دو طرف بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و عملی طرفین به خصوص درحوزه‌های آموزشی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی تأکید کردند.

 
 
نظر شما
ادامه