کد خبر: ۴۷۰۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

وزیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از خدمات سازمان دامپزشکی کشور در کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، گفت: ایجاد و تقویت زنجیره تولید در صنعت مرغداری موجب کاهش هزینه تولید و افزایش بهره وری و پایداری فعالیت ها می شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمود حجتی» عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح واحد مرغداری ۱۲۰ هزار قطعه ای در روستای قمیک از توابع تاکستان اظهار کرد: باید طرح از مزرعه تا سفره در صنعت مرغداری شکل بگیرد تا آسیب های این بخش کاهش پیدا کند.

وزیر جهاد کشاورزی بر ایجاد زنجیره در تولید تاکید کرد و ضمن تقدیر از خدمات سازمان دامپزشکی کشور در کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان افزود: خدمات تولید کنندگان ستودنی است و مسئولین نیز باید به نحوی به تولید کنندگان خدمات رسانی کنند که دغدغه ای جز بهبود تولید نداشته باشند.

حجتی بیان کرد: ایجاد و تقویت زنجیره تولید در صنعت مرغداری موجب کاهش هزینه تولید و افزایش بهره وری و پایداری فعالیت ها می شود.

وزیر جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد: مرغ با ضایعات و تلفات کمتر باید تولید شود و سرمایه گذار نگران فروش و تامین مواد اولیه و نهاده نباشد.

وی یادآور شد: سال گذشته در صنعت مرغداری آسیب دیدیم که بخشی بعلت بی احتیاطی بود اما بخشی اجتناب ناپذیر بود که باید کنترل و جدی گرفته شود.

حجتی ادامه داد: خوشبختانه در کشور با تلاش مرغداران و دامپزشکان بیماری فوق حاد پرندگان نداریم و بازار تخم مرغ اشباع شده و زیر قیمت تعیین شده عرضه می شود و نگرانی خاصی در این حوزه نداریم .

«دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در این بازدید ضمن اشاره به نبود بیماری آنفلوانزا در استان قزوین گفت: در حال حاضر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه مرغ تخمگذار در استان قزوین در حال پرورش و تولید است .

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
2
2
سرباز میدان جنگ حجتی برای کنترل بیماری آنفلوانزای بدرستی برنامه طراحی و عملیاتی کرد
منتظر تقدیر جدی حجتی از پیروز میدان آنفلوانزا باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
1
3
کی تقدیر کرد ؟
چرا الکی از خودتان شایعه درآورده و خبر می سازید !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
1
1
همکاران و جامعه محترم دامپزشکی استان قزوین
در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و اولین روز از دهه مبارک فجر روز پنجشنبه مورخ 11 / بهمن / 1397 استان قزوین میزبان عالی ترین مقام وزارتخانه جناب آقای مهندس حجتی و هئیت همراه شان بود . جناب آقای دکتر مرتضی رضایی معاون محترم وزیر در بهبود تولیدات دامی در افتتاحیه از یک واحد مرغدارای تخمگذار گزارش مبسوطی از وضعیت بیماری طیور استان و مقایسه آن با سال گذشته ارائه نمودند . جناب آقای وزیر ضمن ابرازخرسندی از وضعیت خوب و کنترل شده سال جاری بیماریهای طیور استان ، عدم توجه را یکی از آسیبها وعلل شیوع بیماری سال گذشته قلمداد کردند ، که به نظر صاحب نظران امر بسیار قابل تامُل و تحسین است .( علت داشتن استانی عاری از بیماری ) حضور معاون علمی، تحقیقی و کارشناسان صاحب نظر و با تجربه دامپزشکی در وزارتخانه و همچنین حضور شخصیتی متخصص ، علمی ، متعهد، شجاع و به روز در معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور و مدیری با درایت ، با تجربه ، مدبر و متعهد در اداره کل دامپزشکی استان و در کنار آن داشتن کارشناسان و مسُولین شایسته و مخلص در دامپزشکی استان می باشد. زمانی رکورد گیری درسرعت معدوم سازی از معیارها و افتخارات استان قلمداد می گردید . امروزه داشتن استانی سفید و عاری از بیماری افتخار محسوب می شود
امیدورام به حول قوه الهی ، همکاری و هماهنگی کلیه نیروهای غیور و زحمتکش در بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی استان قزوین ( استانی که یکی از مهمترین قطب های دام و طیور کشور محسوب می شود ) و همچنین همراهی و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور بتوانیم در اجرای طرح ها و برنامه های مدون و تدوین شده سال 1398 جهت پیشگیری ، مبارزه و کنترل از بیماریهای دام و طیور استان به عنوان پیشگامان امنیت غذایی و حافظ بهداشت عمومی جامعه گام موثر و بسزایی بصورت استانی و کشوری بر داریم .
با تشکر
دکتر حمید رضایی
کارشناس دامپزشکی استان قزوین
شنبه – 13/ 11 / 1397
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
باید هم به تقدیر های غیر حرفه ای ببالند . حجتی نمیدونه انفلوانزا را چطور می نویسند.
نظر شما
ادامه