کد خبر: ۴۷۰۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر امیرعباس جعفری» افزود: نظام دامپزشکی در کل کشور ۳۸ هزار عضو دارد که 79.۸ درصد از این تعداد را دامپزشکان تشکیل می‌دهند ...
 
 

حکیم مهر: معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی از مشارکت 55.3 درصدی اعضای این سازمان در انتخابات دوره چهارم شوراهای نظام دامپزشکی کل کشور خبر داد و گفت: این آمار بالای مشارکت نشان از پویایی و حس مسئولیت‌پذیری اعضای نظام دامپزشکی در کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر امیرعباس جعفری» امروز در مراسم تودیع و معارفه شورای نظام دامپزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نظام دامپزشکی در کل کشور 38 هزار عضو دارد، اظهار کرد: 79.8 درصد از این تعداد را دامپزشکان تشکیل داده و سایر آنها شامل سایر رده‌های شغلی مرتبط می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات دوره چهارم شوراهای نظام دامپزشکی در کل کشور افزود: این انتخابات به عنوان نخستین انتخابات الکترونیکی در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد تا علاوه بر احترام به آرای اعضا، نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل شود.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی با بیان اینکه 55.3 درصد از اعضای نظام دامپزشکی در کشور در این انتخابات مشارکت کردند، اذعان کرد: این مشارکت خوب نشان از پویایی و حس مسئولیت‌پذیری اعضای نظام دامپزشکی داشته و امیدواریم وظایف محوله به شوراهای نظام دامپزشکی نیز در سایه همین حس مسئولیت‌پذیری به نحو احسن پیگیری شود.

وی با بیان اینکه 19 نفر از بانوان فعال نظام دامپزشکی در استان‌های مختلف کشور به عنوان عضو شوراهای این نظام انتخاب شدند، تصریح کرد: در دو استان کردستان و چهارمحال و بختیاری نیز دو نفر از بانوان فعال این عرصه به عنوان مدیران سازمان نظام دامپزشکی استانی معرفی شده‌اند.

جعفری با بیان اینکه تمامی نفرات نامزد در انتخابات شوراهای نظام دامپزشکی استان‌ها از دامپزشکان بودند، از عدم فعالیت شورایی اعضای غیردامپزشک و رده‌های شغلی مرتبط انتقاد کرد و گفت: این اعضا نیز باید در عرصه فعالیت‌های شورایی نظام دامپزشکی نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات شورای نظام دامپزشکی آذربایجان‌غربی در حدود 50 درصد بود، اضافه کرد: از 20 نامزد حاضر در انتخابات این استان هشت نفر به شورای نظام دامپزشکی راه یافتند که همگی از آقایان دامپزشک بودند.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی میانگین سنی اعضای چهارمین دوره شوراهای نظام دامپزشکی کشور را 45 سال عنوان و تصریح کرد: این رقم در آذربایجان‌غربی در حدود 51 سال است که نشان از اهمیت به پیشکسوتان عرصه دامپزشکی در این استان دارد.

وی در مورد عملکرد دوره سوم شوراهای نظام دامپزشکی نیز خاطر نشان کرد: با وجود طولانی شدن مدت فعالیت این شوراها از چهار سال به نزدیک 10 سال، خدمات ارزنده‌ای از سوی اعضای شوراهای سوم نظام دامپزشکی به عرصه دامپزشکی ارائه شد که شوراهای آذربایجان‌غربی از پیشروان شوراهای کل کشور در انجام وظایف محوله بودند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
1
0
چرا در اصفهان جلسه معارفه اعضای شورای نظام دامپزشکی برگزار نمی شود به نظر می رسد هنوز هم به انتخاب رئیس شورای نظام دامپزشکی اصفهان ایمان ندارند
دکتر حسین زاده
|
Germany
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
حکیم مهر در گزارش جمع بندی انتخابات اینگونه اعلام کرد که تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات حدود سیزده هزار نفر بوده که میشود حدود 34 درصد از کل اعضای سی وهشت هزار نفری و از این تعداد واجد شرایط ، فقط حدود هفت هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که می شود حدود 18 درصد از کل اعضای سی وهشت هزار نفری و حدود همان 53 درصد از واجدین شرایط یعنی سیزده هزار نفر !!!؟؟؟؟
در یک کلام اعضای این دوره نظام در خوشبینانه ترین حالت فقط میتوانند نماینده 18 درصد اعضای نظام دامپزشکی باشند !! در واقع اگر صادقانه اعضای نظام را همان سیزده هزار نفر عنوان میکردند میشد اعتباری برای این نظام و این انتخابات آن قائل شد ولی نظامی که صداقت ندارد و با تناقض گویی و بحران سازی امور را دچار تلاطم و بی نظمی میکند چه اعتباری میتواند داشته باشد !!؟؟
نظر شما
ادامه