کد خبر: ۴۷۰۶۸


جلسه شورای هماهنگی دامپزشکی کردستان در روز چهارشنبه 10 بهمن 97 با حضور «دکتر سید بهمن نقیبی» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و «دکتر علیرضا اکبرشاهی» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور در محل سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این جلسه که با حضور دکتر نقیبی و دکتر اکبرشاهی بعنوان میهمان ویژه از سازمان دامپزشکی، «دکتر ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی کردستان، «حجت السلام حسنی» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی کردستان، معاونین، روسای شبکه های دامپزشکی شهرستان ها و روسای ستادی اداره کل تشکیل شد؛ تلاوت کلام الله مجید آغازگر جلسه بود و سپس حاج آقا حسنی در بیاناتی چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در ادامه دکتر ورمقانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و بخصوص میهمانان اعزامی از سازمان دامپزشکی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر با ارائه گزارشی اقدامات اداره کل دامپزشکی کردستان را در خصوص مبارزه با بیماری های دامی تشریح نمود.

«دکتر رحمانی» و «دکتر صلواتی» روسای اداره مبارزه با بیماری های دامی و طیور استان با ارائه اسلایدهایی عملکرد دامپزشکی کردستان را در مباحث مبارزه با بیماری های دام و طیور تشریح نمودند.

سپس دکتر نقیبی ضمن تشکر از مهمان نوازی همکاران گفت: استان کردستان با توجه به مرزی بودن و ورود روزانه اجرام بیماری زا بدون روادید به داخل کشور، خوشبختانه استوانه محکمی از تعهد و مسئولیت می باشد که در یکایک همکاران می توان آن را جستجو و اثبات کرد و عملکرد استان الگویی برای سایر استان ها می باشد؛ در ادامه دکتر نقیبی به پرسش ها و پیشنهادات همکاران پاسخ گفت.

دکتر اکبرشاهی نیز ضمن ارائه آمار و گزارشی از آخرین وضعیت مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور برنامه و اقدامات سازمان در مقابله با بیماری مذکور را تبین و راهنمایی های لازم را در اجرای برنامه ها ارائه نمود.


 
نظر شما
ادامه