کد خبر: ۴۷۰۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مسئول بخش توزیع گوشت یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف تهران به‌خاطر دپوی گوشت تنظیم بازار و عدم‌عرضه آن به مردم بازداشت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، سومین گشت کمیته مقابله با گران‌فروشی کالاهای اساسی دادستانی تهران عصر امروز  با حضور قاضی ذبیح‌زاده و قاضی قطبی به‌عنوان نمایندگان دادستانی و با حضور شهرآبادی نماینده تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد.

کمیته مقابله با گرا‌نفروشی کالاهای اساسی دادستانی تهران در بازرسی‌های خود، در شعب یکی از فروشگاه‌های معروف زنجیره‌ای که گوشت‌های تنظیم بازار را عرصه می‌کنند، حضور یافتند اما با یخچال‌های خالی از گوشت مواجه شدند.

اعضای این کمیته در بازدید از سردخانه فروشگاه مزبور متوجه شدند مسئول بخش توزیع گوشت‌ فروشگاه، گوشت‌ها را به‌جای عرضه به مردم در سردخانه دپو کرده و روی بسته‌های آن نام خودش را نوشته است که قاضی ذبیح‌زاده در همان جا دستور بازداشت مسئول متخلف را صادر کرد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
چرا به مردم معرفی نمیکنید کی هست
برای چی برای یه کلاهبردار آبروداری می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
ی سری هم به فروشگاه یاس هفت تیر بزنید
مشکل ایران متاستاز غده دزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
دمار کشور رو دزدی های کلان گرفته!!!یکسال را باید سال مبارزه شدید و جدی با دزدی های کلان اعلام کنند تا دزدی ها کلان در بین افراد بزرگ،جمع بشه.ایران واقعا به چنین حرکت شجاعانه نیاز داره.میتی کامون واقعا برای این کشور نیازه.دزدی در اوج،اونم بیشتر در بین کسانی که سرشناس هستن!!!من اگه جای رییس جمهور بودم،اگه کسی در کابینه ام دزدی می کرد حتما حکم اعدام رو اجرا می کردم.هر چقدر شخص پایین تر بود،مجازات هم کمتر می شد.ولی در ایران کنونی،با چهار تا تلفن،کسی که دزدی بزرگ انجام داده و از بزرگان هم هست،فقط پست و مقام رو عوض می کنه.اگه برای افراد بزرگ موقع انجام دزدی مجازات سنگین قرار می دادن افراد کوچکتر جرات فکر کردن به دزدی های کوچک رو هم نمی کردن.
نظر شما
ادامه