کد خبر: ۴۷۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

آزمایشگاه هایی به نام «بیو وت» راه علمی جالبی برای مچ گیری و جریمه صاحبان تنبل سگ ها که به نظافت آن ها رسیدگی نمی کنند کشف کرده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از نمناک، مدفوع سگ در اکثر جوامع شهری در سراسر جهان، یک مشکل است، اما شرکتی یک راهکار علمی پیشرفته ارائه می دهد تا DNA  مدفوع سگ را آزمایش و آن را با پایگاه دادها از حیوانات خانگی ثبت شده مقایسه کند تا صاحبان آن ها را ردیابی کند.

صاحبان تنبل سگ که حیوانات خانگی خود را تمیز نمی کنند، مایه دردسر هر جامعه ای هستند، اما گرفتن آن ها در عمل یا یافتن دلیل اینکه فرد خاصی مقصر است می تواند بسیار دشوار باشد. یا حداقل تا زمانی که آزمایشگاه های خدمات بیووت "پرینت مدفوع" را راه اندازی کردند، به مجتمع های مسکونی اجازه می دهد تا مدفوع را آزمایش کنند و نتایج را در مقابل یک پایگاه داده از مواد ژنتیکی از سگ هایی که در آن جامعه زندگی می کنند مقایسه کنند.

چنانچه در این بخش از سرگرمی بیشتر توضیح خواهیم داد سپس صاحبان پی گیری و تا 250 دلار جریمه می شوند. آزمایشگاه های بیو وت در حال حاضر با بیش از 3،000 مجتمع مسکونی در ایالات متحده، کانادا و انگلستان کار می کنند.

مچ گیری صاحبان سگ با مدفوع سگ

مجتمع های مسکونی که با آزمایشگاه های بیووت کار می کنند، از هر کدام از صاحبان حیوانات خانگی که به دنبال نقل مکان هستند، سوال می کنند که برای اولین بار سگ هایشان را به یک گونه نمونه برداری از دی ان ای برسانند.

سپس نمونه به یک پایگاه داده از حیوانات خانگی ثبت شده اضافه شده است. هر زمان که کسی گزارش می دهد که "مدفوع " در هر جایی در این محل وجود دارد، مدیریت دارایی از یک جعبه برای انتخاب نمونه استفاده می کند و آن را برای آزمایش به آزمایشگاه بیووت می فرستد. سپس نتایج با پایگاه داده سگ های ثبت شده مقایسه می شود و اگر مالک متخلف ساکن باشد، آن ها را می توان برای صدها دلار جریمه کرد.

اریک مایر، مدیر توسعه کسب وکار عکس مدفوع، به واشنگتن پست گفت اولین افرادی که توسط تست دی ان ای جریمه شدند به ندرت در حال تخطی هستند، اگرچه صاحب یک سگ در کارولینای جنوبی در این آزمون کم تر از 18 بار گرفتار شده اند. او در حال حاضر رکورد در این زمینه را دارد. به طور کلی تست دی ان ای آنقدر دقیق است که افراد تمایل به اجتناب از ریسک آن را دارند.

خدمات عکس از مدفوع جدید نیست. در حقیقت، الان نه سال است که آرام شروع به کار کرده، چون بسیاری از مردم فکر می کردند این تجاوز به حریم خصوصی سگ است. اریک مایر گفت:" ما حتی یک نفر را داشتیم که فکر می کرد ما سگ آن ها را کپی خواهیم کرد، این کار تقریبا غیر ممکن است."شگفت زده خواهید شد چه کسی ایده استفاده از تکنولوژی را مطرح کرده است ؛ فردی که در مجتمع ساکن بود و شاهد مدفوع های سگ در اطراف خانه اش بود تصمیم به این کار گرفت.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
ما هنوز اندر خم یک کوچه مانده ایم
نظر شما
ادامه