کد خبر: ۴۷۰۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از ورود یک قلاده شغال به داخل انبار تجهیزات پزشکی شهر سنندج خبر داد و گفت: این حیوان با توجه اینکه چند روز متوالی در انبار مانده بود خسارات فراوانی به بار آورده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، «سهیل فضل وزیری» صبح امروز ورود یک قلاده شغال به داخل انبار تجهیزات پزشکی در شهر سنندج خبرداد و گفت: روز گذشته خبر ورود یک قلاده شغال به درون انبار تجهیزات پزشکی از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: بلافاصله چهار نفر از نیرو های عملیاتی این سازمان به محل اعزام شدند و جستجو برای یافتن این حیوان را انجام دادند.

او گفت: این قلاده شغال از نورگیر انبار وارد شده و با توجه به اینکه چند روز در آنجا بود خسارات فراوانی در انبار تجهیزات پزشکی به بار آورد.

فضل وزیری افزود: نیروهای عملیاتی این سازمان با تلاش دو ساعته و با استفاده از تجهیزات و مواد بی حس کننده توانستند این حیوان را صید کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: با انتقال به خارج از شهر دوباره این حیوان در دامن طبیعات رها سازی شد .

شغالی که وارد طبقه سوم یک آپارتمان در ساری شد!

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: امروز شعالی وارد منزلی در ساری شد که توسط آتش‌نشانان از منزل خارج شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «اسماعیل حسین‌زاده» اظهار کرد: امروز شغالی وارد منزل مسکونی در کوی لسانی شد که به‌دلیل باز بودن درب آپارتمان وارد طبقه سوم و منزل شد.

وی بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام این خبر به محل اعزام شده و این حیوان را از منزل خارج کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در حال هماهنگی با اداره محیط زیست هستیم تا بتوانیم این حیوان را در طبیعت رهاسازی کنیم.

 
 
برچسب ها: شغال، دامپزشکی،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
اومده داخل شهر این بیچاره نمیدونه که اهل شهر در صف گوشتن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
به دستور دکتر .......... بوده
نظر شما
ادامه