کد خبر: ۴۷۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: جناح بازی های سیاسی باعث انتصاب مزروعی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی شد .

 به گزارش حکیم مهر به نقل از قدس آنلاین، «جواد کریمی قدوسی» اظهار داشت: علی رغم مخالفت تعداد زیادی از نمایندگان مجلس استان خراسان رضوی در زمان انتصاب مزروعی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و حتی نامه ای که استاندار وقت علیرضا رشیدیان مبنی بر عدم صلاحیت وی به دولت اعلام کرده بود اما لج بازی و جناح بازی های سیاسی باعث شد که دولت وی را به این سمت انتصاب کند  .

وی با بیان اینکه مزروعی  قبل از دستگیری خود در دیداری در تهران با یکی از مسئولینی که جدیدا در استان خراسان رضوی پست گرفته است اذعان داشته بود که ارتباطات خوبی در استان دارد و می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، تصریح کرد: مزروعی متهم به بیش از ۵۰۰میلیارد تومان پولشویی و موارد دیگری همچون زمین خواری و فساد است؛ از طرفی وی در مورد موضوعاتی نظیر کالاهای اساسی نظیر وضعیت گوشت نیز در استان مقصر است و کوتاهی وی در مدیریت گوشت استان بسیار مشهود بود .

کریمی قدوسی افزود: زیرا طی هفته‌های اخیر کارشناسان مختلف به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گزارش ارائه کردند که به همراه مسئولانی از دامپزشکی، جهاد کشاورزی، دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی استان خراسان رضوی از هرات افغانستان بازدید داشته‌اند و اعلام کردند کشتارگاه مدرنی در آنجا وجود دارد که از نظر رعایت بهداشت و کیفیت در سطح بالایی است و نوع گوشت را نیز در این کشتارگاه مشاهده کرده‌اند .

 وی ادامه داد: بر اساس گزارش دریافتی پس از بازدید از کشتارگاه هرات مسئولین اعلام کردند که آنها هر روز گوشت گرم را با قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان به هر میزانی که درخواست کنیم در شهر مشهد تحویل می‌دهند .

کریمی قدوسی اظهار داشت: از طرفی حتی خود وزیر جهاد کشاورزی نیز بر اساس گزار ش تفریغ بودجه سال ۹۶ در ذخیره بندی کالاهای اساسی در سال گذشته کوتاهی کرده است که باید در این زمینه پاسخگوی مردم باشند زیرا یکی از وظایف دولت به‌عنوان حاکمیت تنظیم بازار است .

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
دادستان میگه مسایل مالی درون سازمان بوده . این آقا میگه پولشویی بوده . کدومشون راست میگن . قاضی یا نماینده مجلس ؟
نظر شما
ادامه