کد خبر: ۴۷۰۱۰


نماینده مردم قم در مجلس گفت: عده ای با برنامه ریزی سازمان یافته می خواهند کشور را در موضوع محصولات دامی و مایحتاج عمومی مردم دچار مشکل کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «مجتبی ذوالنوری» در نشست علنی امروز (سه شنبه، 9 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به رئیس جمهور گفت: امروز متاسفانه مشکلات مردم دیده نمی شود و اهتمام لازم بین مسئولان برای رفع این مشکلات وجود ندارد و کشور حالت رها شده به خود گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر دام کشور و نهاده های دامی به خارج از کشور قاچاق می شود، افزود: در گذشته قیمت دام نر گران تر بود اما در حال حاضر شرایط بالعکس شده و این موضوع نشان دهنده یک ساماندهی است که می خواهند کشور را از لحاظ مسائل دامی و تامین مایحتاج مردم دچار مشکل کنند و متاسفانه عزم و اراده ای در برخورد با این مسائل وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری و فقر وضعیت معیشت مردم را دچار مشکل کرده اما برخی آقایان همانند رئیس جمهور گاهی آدرس های اشتباه می دهند و در تریبون ها موضوع حصر را مطرح می کنند، ادامه داد: امروز مشکلات مردم، صف های طولانی گوشت و برنج در سرمای زمستان، بیکاری، افزایش آسیب های اجتماعی، اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی است اما برخی آدرس های مردم فریب می دهند تا توجه مردم را از مشکلات اصلی کشور منحرف کنند همانند موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها که معاون رئیس جمهور عنوان می کند تمام امکانات و توان را برای حل این مشکلات به کار می گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم توقع دارند برای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال آن ها نیز تمام امکانات و همت مسئولان به کار گرفته شود.


 

خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه