کد خبر: ۴۶۹۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: تاکنون چهار یا پنج محموله تحت نظارت دامپزشکی وارد کشور شده با شرایط بهداشتی و تحت مدیریت ستاد تنظیم بازار در مشهد توزیع شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر احمد شریعتی» گفت: کشتارگاه هرات یکی از کشتارگاه‌هایی است که طبق نظر سازمان دامپزشکی کشور از لحاظ بهداشتی شرایط مناسبی دارد؛ تیم‌هایی برای بازدید رفتند و صلاحیت آن را تایید کردند و اجازه دادند از آن‌جا گوشت وارد شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: تاکنون چهار یا پنج محموله تحت نظارت دامپزشکی وارد کشور شده، با شرایط بهداشتی و تحت مدیریت ستاد تنظیم بازار در مشهد توزیع شده است.

وی ادامه داد: اکنون هم اگر کشتار انجام شود و واردات صورت گیرد، ما نظارت‌های لازم را انجام می‌دهیم، هر چه ماشین گوشت که تحت بازدید بهداشتی قرار گرفته وارد شده است.

شریعتی تصریح کرد: فعلا در بحث تبادلات مالی مشکلاتی ایجاد شده است، اما طبق اطلاع بنده از هفته آینده واردات گوشت از هرات مجدد انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گوشت‌های وارداتی با همکاری ستاد تنظیم بازار و نظارت بهداشتی در مکان‌های اعلام شده برای عرضه گوشت گرم توزیع شده است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
3
با عرض ارادت به مردم افغانستان.
در سال ۱۳۴۲ یکی از بزرگترین صادر کننده های گوشت قرمز شدیم. چه بلایی به سر مملکت اوردید در این مدت ۴۰ سال .......... که محتاج کشور افغانستان شدیم برای تامین نیازهامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
گوشت افغانستانی با دلار یارانه ای کیلویی 27هزار تومان است یا دلار آزاد؟

اگر ارزان تر از ایران بود که مثل چند پیش به ایران قاچاق می شد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
1
باعث تاسف است که با این همه مراتع سرسبز و دام نژادهای گوشتی در ایران به جای تقویت پرورش دام بومی و کمک به دامداران عده ای برای منفعت خود مبادرت به واردات میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
1
وزارت بی کفایت جهاد کشاورزی باعث شده است که امنیت غذابی ما در زمینه تامین سرانه مصرف فراورده های پروتئینی مانند شیر، گوشت، مرغ و حتی تخم مرغ سال به سال بیشتر کاهش یابد و متاسفانه سازمان دامپزشکی را هم به یک دفتر تایید و مهر واردات رانت آفرین تیدبل کرده است!
نظر شما
ادامه