کد خبر: ۴۶۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر


حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان تایباد و در دیدار با همکاران بخش های دولتی و خصوصی، بر اهمیت فعالیت های دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» عنوان داشت: تایباد از جهات مختلف از جمله شرایط جغرافیایی و مرز مشترک با افغانستان و نیز مباحث قاچاق دام بسیار برای ما حایز اهمیت است.

وی گفت: هر گونه اهمال و سستی در کار دامپزشکی در این نقطه مرزی می تواند تبعات زیادی به ویژه در حوزه انسانی مخاطره آمیز خواهد بود.

شریعتی افزود: باعث خوشحالی است که بخش خصوصی از لحاظ کیفیت و میانگین سنی در حال پیشی گرفتن از بخش دولتی است و این ایده آل ماست که بخش دولتی فقط ناظر بر انجام فعالیت ها باشد.

تمام تلاش اداره کل دامپزشکی استان این است که شرایط سخت فعلی در زمینه کمبود برخی داروها و سموم به شکل قابل قبولی مدیریت شود که کمترین تنش و فشار به تولید کننده وارد شود.

وی یادآور شد: ما هر ساله مشکل واکسن تب برفکی داشتیم ولی امسال با تمهیدات انجام شده نه تنها کمبود نداشتیم  بلکه تنوع واکسن هم داشتیم

شریعتی اظهار داشت: در بحث تعرفه ها تلاش های زیادی در حال انجام است و قبول داریم افزایش سال گذشته افزایش کمی بود.

وی در پاسخ به یکی از دامپزشکان بخش خصوصی شهرستان که از رقم پایین تعرفه ها گله مند بود؛ گفت: ما هم به رقم پایین تعرفه های بخش خصوصی دامپزشکی معترض هستیم اما متاسفانه از ابتدا پایه تعرفه های فوق ضعیف بسته شده ولی امیدوارم امسال با پی گیری های سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی تعرفه ها بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

وی بیان داشت: امسال با مساعدت سایر نهادها و تلاش همکاران شاهد کانون های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان نبودیم و استمرار این شرایط همت همگانی و مشارکت جمعی را طلب می کند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
جناب دکتر عزیز متاسفانه برخی از همکاران شما در اداره مبارزه سنگ جلوی پای بخش خصوصی می اندازند
نظر شما
ادامه