کد خبر: ۴۶۸۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«علی اکبری» افزود: مطمئناً شیطنت‌هایی در زمینه قاچاق دام زنده مولد از کشور وجود دارد؛ امروز ابعاد جنگ تغییر کرده و شلیک گلوله آخرین مرحله از جنگ است ...


حکیم مهر: عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مطمئنا شیطنت‌هایی در زمینه قاچاق دام زنده از جمله دام زنده مولد از کشور وجود دارد و امروز ابعاد جنگ تغییر کرده و شلیک گلوله آخرین مرحله از جنگ است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی اکبری» عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قاچاق دام زنده و مولد از کشور، گفت: متاسفانه عده‌ای صرفا به فکر منافع خود هستند و دام مولد به عنوان ذخیره ژنتیکی کشور محسوب می‌شود و باید آن را حفظ کنیم.

قاچاق دام زنده مولد آسیبی برای ذخیره ژنتیکی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قاچاق‌چیانی که دام زنده مولد را از کشور خارج می‌کنند به ذخیره ژنتیکی کشور آسیب می‌رسانند، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی، مرزبانی و گمرک باید به صورت جدی به موضوع قاچاق دام زنده مخصوصا دام مولد ورود و از ادامه آن جلوگیری کنند. 

قاچاقچیان دام زنده توسط دستگاه‌ قضایی متنبه شوند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم قاچاقچیان دام زنده توسط دستگاه‌ قضایی متنبه شوند، ادامه داد: مطمئنا شیطنت‌هایی در زمینه قاچاق دام زنده از جمله دام زنده مولد از کشور وجود دارد و امروز ابعاد جنگ تغییر کرده و شلیک گلوله آخرین مرحله از جنگ است.

آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از طریق بیوتروریسم شیوع پیدا کرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سال گذشته شاهد بودیم از طریق بیو تروریسم آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور شیوع پیدا کرد، خاطرنشان کرد: لطمه وارد کردن به منافع اقتصادی و سرمایه‌های ملی انواع مختلفی از شیطنت‌ها و راه های غیر معقولی هستند که عده ای با هماهنگی دشمنان کشور و تعمدا برای منفعت خود انجام می‌دهند.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1
4
خیلی ساده از زیر بار مسولیت در میرن... انگار استادن در این کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1
1
دادن میلیارد دلار یارانه دولتی به رانت خواران دلال و هم زمان قاچاق نهاده ها و خوراک دام و در بازار آزاد فروختن آنها و شکستن کمر تولید به نحوی که دیگر به صرف نباشد هم کار خارجی هاست؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1
1
به همین سادگی میگن بیوتروریسم.بعد دیگه کسی،جرات نمیکنه درهیچ زمینه ای،کار کنه و همه می ترسن یه لقب اینجوری هم بهشون بچسبونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
1
1
آقا با مفهوم بيوتروريسم اشنا نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
دوست محترم نگران ذخیره ژنتیکی نباشید ما خود مولد ژنهای خوب هستیم.این حرف که انفلونزا ازطریق بیوتروریسم وارد شده نشاندهنده عدم اگاهی حضرت. ایشان از این واژه است
چندی پیش در امریکا چند سمینار در ارتباط بیوتروریسم برگزار شد ودر انجا گفته شد ویروس تب برفکی برای امریکا یک بیوتروریسم است چرا که این بیماری سالهاست در این کشور ریشه کنه شده در این سمینار برنامه ریزی شده بود اگر زمانی این بیماری وارد امریکا شود چه باید کرد.یکی از پیشنهادات این بود که تمام دست اندرکاران دامپزشکی باید اموزشهایی در ارتباط با بیوتروریسمها داده شود مثلا انهایی که در کار طیور یا مامایی ویامثلا دامهای کوچک اند باید برای مثال در ارتباط با تب برفکی طلاعات جامعی داشته باشند ودر زمان ضرورت وارد مبارزه باببیوتروریسم شود.درایران که مخزن ویروس های بیوتروریسم است دیگر طرح این مساله به جک بیشتر شبیه است این فقط تقصیر را به گردن دشمن فرضی. انداختن و از زیر بار مسولیت شانه خالی کردن است.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
آره همش کار دشمنه
مدیونین اگه فکر کنین سیستمهای امنیت زیستی مرغداریهامون مشکل داره یا سیستمهای نظارتی و پیشگیریمون ناقصه
کاردشمنه همه چی کار دشمنه
ما خوب دشمن بد
واقعا که آدمو با این حرفا عصبی میکنین
بیوترورویسم ؟؟ آخه .................... هم حدی داره
همه چیز رو گردن این و اون میندازین
نظر شما
ادامه