کد خبر: ۴۶۷۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر


عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی می گوید: مردم مگر چقدر درآمد دارند که بخواهند با نرخ های روزانه آن را تطبیق دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «امیر خجسته» با انتقاد از تلاطم و التهاب در بازار ،گفت: هر روز شاهد این هستیم که  قیمت ها  در راستای معیشت مردم کنترل نمی‌شود، نرخ‌ گذاری و تثبیت بازار انجام نمی‌شود مردم نگران هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال وقتی می بینیم که گوسفندهای مولد را از کشور خارج می شود و به امارات و عمان دیگر کشورهای عربی برده می‌شود، مخصوصاً گوسفندهای مولد که هدف از تولید آن ها تولیدمثل و ایجاد دام سالم مولد است تا در آینده بتوانیم دام هایی با نژاد مرغوب داشته باشیم، آنها به خارج از کشور صادر می شوند و پس این حرکات از خارج از کشور هدایت می شود تا سال های آینده کشور با کمبود گوشت ،مرغ و بسیاری از کالاهای اساسی و کمبود اولیه خوراکی مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه توطئه استکبار جهانی و دشمنان داخلی هردو به دنبال دشمنی برای کشور هستند، اظهار کرد: کسانی که مسئولیت دارند اما بازار را رها کرده اند به دنبال عصبانی کردن مردم هستند و کسانی که می توانند و مسئولیت دارند، مثلاً خروج دام از کشور را کنترل کنند، بازهم این کار را نمی کنند و جلوی این موضوع را نمی گیرند.



خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
یعنی یک نماینده مجلس که وظیفه نظارت و پیگیری دارد و همینطوری هم نماینده نشده و بدون شک با سابقه های نهادی و اداری و روابط سیاسی وارد مجلس شده ، نمی داند چه کسانی از داخل این کار خطرناک و ویرانگر را انجام میدهند!!؟؟ و آیا نمیتواند جلوی آن را بگیرد یا عاملان را که به زعم خودشان وابسته به خارج هستند و خائن محسوب میشوند را افشا کند !!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
با حذف نظام کوپنی دوران جنگ که بزرگترها به خوبی از آن در شرایط تحریم و کمبود شدید ارزی یاد می کنند و جای گزینی آن با سیاست فشار بر تولیدکنندکان به دلیل تخصیص مقدار بخور و نمیر نهاده دامی و خوراک دامی، ریشه تولید زده شد و الان هم مصرف کننده ناراضی است و هم تولیدکننده!
البته برای برخی خوش خوش شان شان شده است:

1. کشاورزان کشورهای خارجی
2. دامداران و مرغداران کشورهای خارجی
3. رانت خواران دلال
خودی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
اون پولی که میدند به گوشت خارجی وارد میکنند بدند به همین افراد و تضمین خرید بدند و دولت با سوپسیت بدند به مردم

خیلی سخته؟
نظر شما
ادامه