کد خبر: ۴۶۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


رییس اداره دامپزشکی شهر تهران از کشف محموله 800 کیلو گرمی گوشت قرمز درشهر تهران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، «دکتر مجید محمدیان» رییس اداره دامپزشكي شهر تهران با اعلام این خبر افزود، طی بازرسی انجام شده توسط بازرسين نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی از یک واحدفروشگاه زنجیره ای در سطح شهر تهران مقدار 800 کیلو گرم گوشت قرمز گوساله فاقد شرایط ارگانولپتیک که در شرایط غیربهداشتي نگهداری می شد، کشف و جهت انجام آزمایشات و تعيين تکلیف تا اعلام نتیجه موقتا ضبط و نمونه مربوطه به آزمایشگاه مرجع اداره کل استان ارسال گردید.

ايشان افزودند پرونده واحد متخلف به استناد ماده ٦٨٨ قانون مجازات اسلامي و همچنين عدم رعايت ماده ٣ ايين نامه اجرايي نظارت بهداشتي دامپزشكي به مرجع قضائي ارسال گرديد.

دکتر محمدیان در پایان افزودند، شهر تهران به دليل دارا بودن تعداد ٤٨٠ فروشگاه زنجيره اي با برندهاي مختلف و به دليل عرضه و تقاضا بالا انواع فراورده هاي خام دامي تازه و منجمد نیازمند تدابیر و برنامه ریزی های جامع و کامل جهت نگهداری وعرضه  می باشد و مدیران و مسئولين فني و بهداشتي این فروشگاه ها باید اهتمام بیشتری برای حفظ کیفیت مواد پروتینی ورعايت ضوابط بهداشتي داشته باشند.

دكترمحمديان در خاتمه از شهروندان درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتي مراتب را از طريق شماره تلفن 6591005-021  واحد رسيدگي به شكايات مردمي اداره دامپزشکی پایتخت اطلاع  رساني نمايند.


 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
1
0
فروشگاههای زنجیره ای با توجه به اینکه روابطی دارند زیاد خود را ملزم به اجرای قوانین بهداشتی ودامپزشکی نمیدانند و با وجود اینکه گوشت مرغ وگرون میدن بازم شرایط بهداشتی مخصوصا در چرخکرده وجوجه کباب را رعایت نمیکنند
نظر شما
ادامه