کد خبر: ۴۶۶۷۰
 
 

مدیر کل دامپزشکی و همچنین رئیس نظام دامپزشکی استان تهران، صبح امروز یک نشست صمیمانه با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، در این جلسه، طرفین به بحث و گفت‌وگو پیرامون مهمترین مسائل مشترک کاری پرداختند.

در ابتدای جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن ارائه یک تصویر کلی از وضعیت مسائل مختلف صنعت دام و طیور استان، به بیان آمار دقیق از میزان تولید فراورده‌های غذایی گوناگون در استان تهران اشاره کرد.

 «دکتر ذوالفقاری» تصریح کرد:‌ «در اهمیت نقش استان تهران در حوزه دام و طیور همین بس که این استان، قریب به ۱۰ درصد تولیدات دام و طیور کشور را در دست دارد.»

در ادامه «دکتر ولی‌الله واعظی» مدیر کل دامپزشکی استان تهران ضمن تاکیدبر نقش سازنده نظام دامپزشکی استان در بهبود وضعیت دام و طیور، گفت: «تعاملات مثبت و سازنده میان اداره کل دامپزشکی، نظام دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران می‌تواند قدم بزرگی در راستای افزایش سطح بهداشت استان باشد.»

در ادامه «دکتر رامین سلامتی» رئيس سازمان نظام دامپزشکی استان تهران به بیان وضعیت کنونی نظام دامپزشکی، مشکلات و کمبودها و همچنین برنامه‌های آینده در جهت بهبود روابط با بخش کشاورزی پرداخت و خواستار برگزاری سلسله‌ نشست‌های مشترک با اداره کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی شد.

در پایان مقرر گردید که در آینده نزدیک، این جلسات مشترک به صورت ماهیانه ادامه پیدا کند تا در هر جلسه، مهمترین موضوعات روز مطرح و برای حل آن به صورت جمعی، چاره‌اندیشی شود.

 
 
نظر شما
ادامه