کد خبر: ۴۶۶۶۰
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان درباره اینکه به احتمال زیاد این گوشت‌ها کجا توزیع شده است،گفت: از محل توزیع گوشت‌ها اطلاع و سرنخی به دست نیامده است.

به گزارش حکیم ممهر به نقل از فارس، «دکتر محمدباقر حاج کاظمی» اظهار کرد: درباره موضوعاتی که از چند روز قبل در فضای مجازی مبنی بر سر بریدن تعدادی الاغ منتشر شده بود، پیگیری‌های لازم انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های مسؤول در این زمینه وارد عمل شده و بررسی‌های لازم را انجام دادند اما سرنخی از گوشت‌ها پیدا نشد، گفت: همکاران دامپزشکی نیز جاهایی که احتمال می‌دادند گوشت در آنجا عرضه شده باشد را بررسی کردند اما با مورد مشکوکی برخورد نکردند.

وی افزود: با این حال حساسیت در سطح استان ایجاد شده و اکیپ‌های لازم فعالیت دارند و موارد مشکوک را تحت نظر دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه به احتمال زیاد این گوشت‌ها کجا توزیع شده است نیز گفت: از محل توزیع گوشت‌ها اطلاع و سرنخی به دست نیامده است.

حاج کاظمی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: این افراد هوشمند هستند و قطعا گوشت را در جایی توزیع می‌کنند که بزرگتر باشد و قابلیت رهگیری کمتری داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان در پاسخ به سوالی درباره وجه تمایز این گوشت‌ها گفت: این گوشت‌ها از نظر ظاهری قابلیت شناسایی نداشته و تنها با آزمایش نوع دام قابل تشخیص است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس موکدا تاکید می‌کنیم که مردم گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند و اگر مشاهده کردند که شخصی با هر عنوانی گوشتی ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می‌کند دقت بیشتری به عمل آورند.

 

 
نظر شما
ادامه