کد خبر: ۴۶۶۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

كلیه بانوان شاغل در مجموعه دامپزشكی استان قزوین به منظور بررسی مشكلات و پاسخگویی به سوالات، طی هماهنگی با مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، در جلسه ای با حضور مدیر كل دامپزشكی استان قزوین دیدار و گفتگو كردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشكی استان قزوین، «دكتر حمید زینالی» مدیر كل دامپزشكی استان در این جلسه از بانوان شاغل در مجموعه دامپزشكی خواست با مشاركت در برنامه های ورزشی در حفظ سلامت و ایجاد نشاط و شادی در محیط كار و خانواده كوشا باشند كه ثمرات این فعالیتها در نحوه برخورد همكاران با ارباب رجوع و همچنین زندگی خانوادگی مؤثر خواهد بود.

مدیر كل دامپزشكی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به كمبود ویتامین D3 به ویژه در بانوان، نسبت به ارائه پك این ویتامین به بانوان اقدام گردد.

بنا به گفته مشاور امور بانوان اداره كل دامپزشكی استان قزوین در این جلسه دكتر زینالی بر برگزاری دوره های آموزشی ویژه مادران و فرزندان تاكید كرد.

دكتر زینالی همچنین در رابطه با عدم نگاه جنسیتی در اداره كل دامپزشكی تصریح كرد: كه انتخاب مدیران در دامپزشكی بر اساس شایستگی و توانایی های فرد و تصمیم جمع انجام خواهد شد و جنسیت در این تصمیم گیری ها دخیل نخواهد بود.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
0
D3???
برای سختی کار بانوان، رفاه و مهیا کردن شرایط شغلی مناسب چه پکیجی آماده کردید؟
کاردان
|
United States of America
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
هم اندیشی، دامپزشکی ، کمبود ویتامین، پک ویتامینه, زینالی گفت، تربیت فرزند،... بعد خانمها چی گفتند تا هم اندیشی هم شده باشه؟! راستی کمبود ویتامین رو از کجا فهمیدن؟ کمبود دیگه ای که الحمدلله نداشتن!
واقعا مرزهای کلمات ، واژه ها و وظایف مدیر کل در این جلسه به کلی جابجا شده!!!
دکتر کریمی کردوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
یعنی خداوکیلی من دیگه نمیدونم چی بگم،!!اخه از کجا شماها فهمیدید این بانوان کمبود ویتامین د3 دارن!!خودشون گفتن؟؟!! .......................... متاسفم برای این سیستم ........
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
در ماههای سرد سال که میزان تابش آفتاب کمتر از سایر ماههاست، کمبود ویتامین دی بیشتر نمود پیدا می کند. همچنین در کشورهای اسلامی به دلیل نوع پوشش بانوان این موضوع تشدید میشود. کار این مدیر جالب و قابل توجه است. اگر همین کار در یک کشور اروپایی انجام میشد، میگفتیم که چه فهمیده هستند و کارهای جالبی انجام میدهند.
نظر شما
ادامه