کد خبر: ۴۶۵۶۷
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
نامه رئیس سازمان نظام دامپزشکی به معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی:
«دکتر محمدرضا صفری» در این نامه، خواستار تجدید نظر در پذیرش بی‌رویه و نجومی دانشجوی دکترای عمومی دامپزشکی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی شد ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در نامه ای به «دکتر علیرضا رهایی» معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار تجدید نظر در پذیرش بی رویه و افسارگسیخته دانشجوی دامپزشکی در واحدهای مختلف آن دانشگاه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر رهایی

معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم،

احتراماً درخصوص مصاحبه جنابعالی با برخی خبرگزاری‌ها و برنامه خبری 20:30 شبکه دوم سیما در رابطه با موضوع نحوه پذیرش دانشجو در مقطع دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، به استحضار عالی می‌رساند:

 1. بر اساس نص صریح ماده 21 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی موظفند تعداد، رشته و ترکیب جنسیتی دانشجویان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی مرتبط با کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی خود را قبل از اعلام و پذیرش، براساس نیازسنجی و مدیریت منابع انسانی که توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود، ساماندهی نمایند». بر اساس مصوبه شورای راهبری این ماده، ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی تا سال 1404، سالیانه 615 نفر است.

 2. پذیرش بی حد و حصر دانشجوی دامپزشکی، بدون در نظر گرفتن سیاست‌های علم و فن‌آوری ابلاغی توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و رعایت ضوابط ماده 21 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی منابع طبیعی، سبب می‌شود دانش‌آموختگان این رشته کفایت و صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای لازم را نداشته باشند و نتوانند نقش مؤثر و کلیدی خود را در سلامت و بهداشت عمومـی جامعه و تأمین امنیت و سلامت مـواد غذایـی با منشأ دامی و پیشگیری از بیماری‌های دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل، کرم ابریشم و سایر حشرات مفید، حیوانات وحشی و بیماری‌های قابل انتقال بین حیوانات و انسان ایفا نمایند.

3. به استناد مصوبه 19/09/1390 شورای گسترش آموزش عالی وزارت عتف (تصویر به پیوست)، دارا بودن حداقل 37 نفر عضو هیأت علمی متخصص در زمینه‌های مختلف با حداقل مرتبه استادیار، امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات کافی و بیمارستان دامپزشکی جزء ضوابط حداقل‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی رشته‌ی دکترای عمومی دامپزشکی هستند که بسیاری از دانشکده‌های دامپزشکی آزاد اسلامی فاقد این استانداردها بوده و نیاز به ممیزی دارند. 

4. دانشگاه آزاد اسلامـی واحد بافت، طی یک فرآیند خارج از مسیر بررسـی معمول توسط گروه تخصصـی دامپزشکـی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز یکبار پذیرش دانشجوی دامپزشکی آن هم در مقطع دکترای تخصصی (تصویر به پیوست) را اخذ کرده است. دراین‌خصوص مکاتبه‌ای با سرپرست محترم وقت وزارت عتف انجام شد (تصویر به پیوست) و به دنبال آن نمایندگان گروه تخصصی دامپزشکی وزارت عتف از دانشگاه یاد شده بازدید و این واحد را فاقد صلاحیت برای پذیرش ارزیابی نمودند و متعاقب آن مخالفت صریح کمیسیون برنامه‌ریزی و گسترش دامپزشکی وزارت عتف با راه‌اندازی یک مرکز آموزش عالی دامپزشکی جدید در استان کرمان برای مقطع دکترای عمومی دامپزشکی اعلام شد. مدیرکل محترم وقت دفتر گسترش آموزش عالی نیز طی مکاتبه‌ای رسمی در 20/10/96 ضرورتی به ادامه فعالیت دانشکده دامپزشکـی دانشگاه آزاد اسلامـی واحد بافت ندیده و در اسرع وقت خواستار انحلال آن واحد و انتقال دانشجویان به سایر واحدهـای دانشگاه آزاد اسلامـی در رشته دکترای عمومـی دامپزشکـی شدند. بر این اساس ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتـرای عمومـی دامپزشکـی برای دانشگاه آزاد اسلامـی واحد بافت درسال 1397 توسط مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف، به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری پذیرش دانشجو، صفر اعلام گردید، که این امر نه تنها محقق نشد بلکه علی‌رغم صراحت مکاتبات و اعلام پذیرش ظرفیت صفر برای واحد یاد شده، به قرار اطلاع تعداد 266 نفر پذیرش اعلام کرده است که در واکنش به این مسئله سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا طی 3 نوبت اطلاعیه‌ای صادر نموده و بر غیر قانونی بودن پذیرش دانشجو و عدم امکان عضویت شماره نظام دامپزشکی بر اساس قانون تأسیس خود و دستورالعمل عضویت تأکید نموده است (تصویر به پیوست). رئیس گروه دامپزشکـی وزارت عتف نیز طی مصاحبه‌ای بر محرز بودن تخلف این واحد صحه گذاشته است (تصویر به پیوست). در این حال دانشگاه آزاد واحد بافت در اطلاعیه‌ای از مجوز رسمی و قطعی خود خبر داده و نامـه‌ای مربوط به سال 94 و موافقت با راه‌انـدازی دکتـرای تخصصـی را منتشر نموده و اطلاعات مرتبط با نامه سازمان نظام دامپزشکی به سرپرست وقت وزارت عتف در سال 96 را مربوط به سال گذشته دانسته است. این در حالیست که آن که نامـه ادعایـی بر خلاف روال مربوط به اخـذ موافقت بوده و فقط مجـوز یکبار پذیرش را آنهم در مقطع تخصصـی داشته است که با نامـه مدیـرکل محتـرم دفتر گسترش آمـوزش عالـی در سال 1396 کان لم یکن تلقـی مـی‌شود.

5. ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی توسط مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کازرون (35)، بابل (30)، سنندج (30)، شبستر (25)، شوشتر (25)، کرج (50)، گرمسار (50)، علوم و تحقیقات تهران (50)، ارومیه (30)، تبریز (30) و شهرکرد (30) اعلام شده است که به قرار اطلاع شاهد عدول دانشگاه آزاد در پذیرش دانشجو و تکمیل ظرفیت و پذیرش دانشجو با اعداد نجومی 300 و 400 در دانشکده‌های دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد ارومیه، واحد بابل و ... گزارش شده است.

به قرار اطلاع این پذیرش‌های بدون ضابطه و خارج از قوانین و مقررات در تضاد جدی با سیاست‌هـای علم و فن‌آوری ابلاغـی توسط مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالـی ) مـی‌باشد. عدول دانشگاه آزاد اسلامـی از ظرفیت‌هـای اعـلام شده تخلف محسوب شده و این سازمان خود را ملزم می‌داند پیگیری‌هـای ویژه خود را از نهادهـای نظارتـی دنبال ‌نماید.

 6. سازمان نظام دامپزشکـی ضمن درک دغدغه‌هـا و نگرانی‌های دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم آنان، رسالت قانونی خود مـی‌داند ضمن پیگیری حقوق دانشجویان، نسبت به مخاطرات جدی پذیرش بـی‌رویه و خارج از ظرفیت اعلام شده هشدار جدی دهد و همان‌گونه که در اطلاعیه‌هـای قبلـی تأکید شد بر حسب مقررات قانونـی خود از پذیرش عضویت دانش‌آموختگان احتمالـی دانشکده‌هایـی که مورد تأیید وزارت عتف نیستند، معذور خواهد بود.

 7. در بخشی از مصاحبه جنابعالی، شائبه انتخاباتی بودن مباحث مطروحه مورد اشاره قرار گرفته است. مزید استحضار تأکید می‌شود پیگیری‌های سازمان نظام دامپزشکـی در حوزه آموزش عالی به عنوان یکی از اعضای حقوقی شورای راهبری ماده 21 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین عضو حقوقی گروه تخصصی دامپزشکی وزارت عتف از زمان ریاست دکتر میرزاده و معاون آموزشی وقت ایشان (دکتر حسین‌زاده لطفی) از سال 1394 مسبوق به سابقه است و این سازمان حسب وظیفه قانونی خود تا حصول نتیجه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد. به فعالیت مستمر و شفاف از سال 94 و زمانی که جنابعالی در این مسؤولیت شرف حضور نداشتید نمی‌توان شائبه انتخاباتی وارد کرد. مطرح نمودن چنین شائبه‌ای بدون داشتن اطلاعات لازم از سوی جنابعالـی به عنوان چهره ماندگار و فردی با سابقه در حوزه آموزش عالـی و سابقه‌ی ریاست دانشگاه صنعتـی امیرکبیر که چند صباحـی است مسؤولیت معاونت آموزشـی دانشگاه آزاد اسلامـی را عهده‌دار شده است، بسیار بعید و دور از ذهن بود. انتظار مـی‌رفت با اطلاعات بیشتری در این حوزه اظهار نظر مـی‌فرمودید. لازم به ذکر است، انتخابات مدنظر جنابعالـی، انتخابات شوراهای نظام دامپزشکـی استان‌هـای سراسر کشور بوده و طبق قانون تأسیس سازمان نظام برگزار شده است و نتایج آن تأثیری در سیاست‌های جاری سازمان ندارد. به اطلاع آن جناب مـی‌رساند شورای مرکزی سازمـان نظام دامپزشکـی سیاستگذاری‌هـای لازم را برای این سازمـان ترسیم مـی‌نماید که با حضور 8 نماینده انتصابـی وزارتخانه‌هـا و دستگاه‌هـای اجرایـی و 9 نفر انتخابـی تشکیل مـی‌شود که این تشکیلات در سایر سازمان‌هـای نظام (مهندسـی ساختمان، مهندسـی معدن، مهندسـی کشاورزی و منابع طبیعـی، پزشکـی، پرستاری، روانشناسـی و مشاوره و ...) نیز وجـود دارد. بـرای اطلاع بیشتـر جنابعالـی از آن‌جایـی‌که بر اساس قـانون تأسیس و دستـورالعمل عضـویت سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، مورد تأیید بودن دانشگاه‌های محل تحصیل دانش آموختگان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرط امکان بررسی عضویت خواهد بود و واحدهای فاقد مجوز و یا پذیرنده بیش از حد ظرفیت اعلامی دفتر گسترش آموزش عالی مورد تأیید وزارت عتف نیست، امکان عضویت دانش آموختگان این واحد در این سازمان وجود ندارد.

 8. از جنابعالی به‌عنوان چهره‌ی ماندگار این مرز و بوم و فردی با سوابق مدیریتی در آموزش عالی انتظار می‌رود افزایش غیرقانونی و بی‌رویه پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی که خیل عظیمی از دانش آموختگان جویای کار در این رشته وجود دارد، را یک تهدید جدی تلقی نموده و نسبت به عواقب و تبعات اجتماعی آن تأملی جدی نمود، و نسبت به مصوبات و ابلاغیه‌های دفتر گسترش آموزش عالی وزرات عتف تمکین واقعی و عملی نشان دهید که خوشبختانه این امر مورد تأکید جنابعالی در مصاحبه یاد شده نیز بوده است.

دكتر محمدرضا صفری

رئيس سازمان
 
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
3
کافی هست فقط یکبار تو خبرگزاری های بزرگ کشور یکبار رییس نظام اعلام کنه ظرفیت کاری اشباع شده .
بعدا دانشگاه ازاد رو به اختیار خودش بزارید
متاسفانه بیشتر مشکلات ما در زندگی به دلیل
عدم اگاهی از قوانین و شرایط جامعه هست
دکتر
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
1
از این نامه ها زیاد دیدیم و هیچ تغییری صورت نگرفت
فقط همینو میگم، دانشگاه ازاد واحد کازرون، ورودی جدید 200 نفر پذیرفتن!!!!!! همین تعداد هم لابد برای بهمن پذیرش میکنن صدرصد!!!!!
حتی کلاس برای برگزاری این تعداد وجود نداره...
هیچ رسیدگی صورت نمیگیره و همین روال سالای اینده هم ادامه داره...
این خط این نشون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
فکر کنم کار از این مکاتبات گذشته.دادستان باید وارد این موضوع بشه و از طریق قضایی مشکل دانشگاه آزاد حل بشه.
محمد
|
Finland
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
با سلام
چرا به این داستان خاتمه نمی‌دهید ! مگر خود حکیم اعلام نکرد که وزیر محترم علوم گفتن فعالیت دانشکده دامپزشکی بافت کرمان قانونیه ؟؟ اگرم نیست خب چرا سریع تر دانشجویان دامپزشکی بافت رو منتقل نمیکنید. واقعا معنی این اعلامیه ها رو درک نمیکنم مگه مسابقه س؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
۴۰۰ نفرو کجا منتقل کنند نکنه شما هم جزو همینا هستین
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
2
0
مگه ما مسخره ایم. از سال بعد جلوشو بگیرین؟ یعنی چی که با سرنوشت ما بازی شه؟؟ همه ما دولتی در رشته های مشابه مشغول به تحصیل بودیم انصراف دادیم. این حق ما این وسط چی میشه؟ چرا با سرنوشت و زحمت ما بازی میکنین؟
وقتی امسال گرفته حق ندارین دانشجو رو عضویت ندین. از سال بعد مبتونین نظارت دقیق داشته باشین و نذارین. حالا که گذاشتین ما مسخره شما نیستیم.
من خودم رشته علوم دامی روزانه تو بهترین دانشگاه با بهترین امکانات دانشگاهی قبول شده بودم و ۲ هفته هم سر کلاس رفتم و بعد تکمیل ظرفیت که قبول شدم انصراف دادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خب برو همون علوم دامیو بخون
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
1
5
دکتر صفری به جای این نامه های بی اثر ............. اگه میتونی کاری انجام بدی دانشگاهی رو منحل کنی سریعتر انجام بده فقط در حد نامه و حرف نباشه .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
چرا به جوانان پروانه داروخانه تو خراسان رضوی نمیدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
هیچ جا نمیدن کجا میدن بگو منم میخوام ؛ ما حتی خواستیم یکی از روستاهای مرزی بگیریم گفتن نمیشه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
2
نامه نگاری ها به جاست ولی دیگر باید وارد فاز عملی تر گشت، نظیر شکایت و اقامه دعوی علیه دانشگاه آزاد به دادگستری به جهت تخلف واضح از قوانین،
دیگر مماشات با دانشگاه آزاد بس است

این دانشگاه با چند حق التدریس می خواهد سالی چند هزار دکترا بیرون بدهد که این یعنی فاجعه آموزشی
مجید
|
Switzerland
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
1
تنها راه نجات دامپزشکی از دست مافیای ثروت و قدرت و دکان های مدرک فروشی ادغام سریع در وزارت بهداشت است . ظرفیت اعلام شده برای پذیرش دانشجوی دامپزشکی ۶۰۰نفر اعلام شده۴۲۰۰نفر جذب شدن ! فردای فارغ‌التحصیلی همین دکتر های آینده باید سر یک کیس به جان هم بی افتند . وضعیت مسولین فنی هم مشخص است هر کس ارزان قرار داد ببندد همان میشود مسول فنی که باید دزدی ها و خیانت های کار فرمای سود جو را پاک کند .آخر کجای دنیا این همه دانشجوی دامپزشکی جذب میکنند.دانشگاه آزاد فقط زبان شکایت و دادگاه را میفهمد همان زبان وزارت بهداشت . دانشگاه آزاد تبریز به جای ۳۰نفر ۱۵۰نفر برداشته
دکتر
|
Germany
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
2
شما اول نظام خودتون و نحوه انتخاب خودتون تشریح فرمایید و همچنین تراز مالی. نظام رو بعد به فکر دانشجو باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چرا بهت برخورد داداش حقیقته دیگه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
2
0
چه اشکالی دارد . این همه حسادت نکنید . بگذارید یک عده دکتر شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
1
آقای دکتر عمل کنید .نامه نوشتن کاری نداره‌ حداقل در صدا و سیما مصاحبه کنید یا مناظره بگذارید و هر دوطرف صحبت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
دست آخر بخاطر حق عضویت ها مطمئن باشین شماره نظام را بهشون میدید. اگه شما ظرفیت ها را کاهش بدهید پول حق نظام هاتون کم میشه ک ب ضررتونه خوب.بعدم انقد فقط حرف نزنید پس کو عمل؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
از جناب آقای دکتر صفری به دلیل تاکید و برشمردن مخاطرات بسیار جدی و خطرناک بهداشتی و سلامتی مردم به دلیل فروختن مدرک دکترای عمومی و تخصصی دامپزشکی به کسانی که بدون داشتن حدنصاب علمی و با رتبه هایی نازل و بی ارزش در کنکور سراسری، در کلاس های درس غیر استاندارد و بدون امکانات و استادان با صلاحیت نشسته اند صمیمانه کمال تشکر و قدردانی می شود.

ضمن اینکه رئیس محترم نظام دامپزشکی تلویحا امکان پیگرد سخت قضایی هر شخص یا نهادی که مطابق با ماده 688 مجازات اسلامی در امور و انجام کارها و اقداماتی که بهداشت عمومی و سلامت مردم را بالقوه و/یا بالفعل مورد تهدید قرار می دهند و به خطر می اندارند دخالت و همکاری داشته باشد، خاطرنشان کرده اند!

در این خصوص حتی خانواده هر کس که به دلیل بیماری های زئونوز و یا ورود باقیمانده های دارویی دامپزشکی، دچار صدمه، بیماری عفونی و یا عوارض خطرناک توکسیک ناشی باقیمانده های دارویی مانند شوک آنافیلاکتیک، نقایص مادرزادی، عدم پاسخ به درمان ناشی از مقاومت میکربی، مشکلات کبدی کلیوی، حمله قلبی و آسم آلرژیک، به دلیل تشخیص طبی غلط و درمان اشتباه دامپزشکان جعلی شده باشد،
می توانند مطابق با ماده 688 قانون مجازات اسلامی مقامات و استادان دانشگاه مربوطه را که در اعطای مدرک رشته حساس دکترای دامپزشکی که با بهداشت و سلامت و جان و مال و هزینه های درمانی مردم سر و کار دارد هرگونه دخالت و همکاری داشته باشند،
به جرم مشارکت و مباشرت در شکل گیری ضایعات بیماری، خسارات و فوت عضو خانواده خود مورد تعقیب قانونی و شکایت قضایی قرار دهند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
3
از کسانی که در این فروشگاه های مدرک فروشی بیش از ظرفیت مصوب پول ریخته اند و رتبه شان نمی رسیده است، خواهشمند است هر چه سریع تر به دلیل اینکه آینده تاریک و سیاهی به علت بدنام بودن و قرارداشتن در لیست سیاه و تحریم همگانی آنها توسط سازمان های دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی، وزارت علوم و وزارت بهداشت، سازمان بهداشت جهانی دام (OIE) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) قرار گرفته اند، انصراف دهند و خود را از این مخمثه با حداقل ضرر نجات دهند!

به عنوان مثال اگر واحد علوم و تحقیقات یا گرمسار نعداد 50 نفر ظرفیت مصوب داشته باشند از نفر 51 به بعد در لیست سیاه سازمان جهانی بهداشت دام و انسان و جامعه جهانی دامپزشکی و پزشکی و حتی نشریات و مجلات علمی قرار می گیرند و هیچ جا امکان ادامه تحصیل و استخدام نخواهند داشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چقد شما شیرین صحبت میکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
1
از سازمان های حاکمیتی دامپزشکی و نظام دامپزشکی برای برنامه ریزی در اسرع وقت جهت ثبت دقیق و کامل مشخصات دانشجویانی که بیش از ظرفیت مصوب قانونی دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کرده اند همراه با نام دانشکاه های متخلف اعم از دولتی و آزاد و استادنماهایی که با این روند غیرقانونی همکاری دارند برای مکاتبه رسمی و اعلام و معرفی به نهادهای جهانی OIE و WHO و FAO و مجامع بین المللی WVA و AVMA و AMA و دانشگاه های اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا و سایت های علمیISI و مجلات Elsevier و Speringer ابراز تشکر و قدردانی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
1
به نظر من بهترین کار پیکیری از طریق مراجع قضایی هستش ، چون نه دانشگاه ازاد و نه واحد بافت به نامه های وزارت علوم توجهی ندارندو وزارت علوم هم باید سهتگیریشو خیلی بیشتر کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
اقای دکتر رهایی لطفا دامپزشکی رو رها کن. برو بچسب به رشته های پزشکی و دندانپزشکی انها را خراب کن.
خدا خیرت بده لطفا دامپزشکی را کاری نداشته باش.
دانشگاه !بافت لطفا برو توفکر دندانپزشکی و پزشکی
والا شما لایق پزشکی هستید .باور کنید.
هیات علمی علوم تحقیقات
|
United States of America
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
چرا به بافت گیر داده؟چونکه توی بازی دانشگاه آزاد نیستن آقایون.
مگر واحد علوم تحقیقات و کرج که دوره تخصصی برگزار می کنن امکانات استاندارد دارن؟
مگر آقای دکتر گیلانپور و دکتر قمصری که روسای کمیته برنامه ریزی درسی در دانشگاه آزاد اسلامی و وزرات علوم هستن از این نامه ها میدن؟؟؟؟اگر آقای دکترصفری هم از روسای کمیته برنامه ریزی درسی در دانشگاه آزاد بود از این نامه ها نمینوشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
2
سازمان های دامپزشکی، نظام دامپزشکی و گروه دامپزشکی وزارت علوم یک اطلاعیه مشترک رسمی با همدیگر صادر کنتد و دقیقا تاکید که افراد خارج از ظرفیت قانونی هر کدام از دانشگاه های کشور را اساسا به عنوان دکتر دامپزشک نمی شناسند و مدرک آنها فاقد اعتبار قانونی است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
انصافا دانشحویان بی خبر و بیگناهی که فریب تبلیغات را خورده اند حق دارند و به هیچ وجه نگران نباشند؟؟!

آنهایی که "بیش از ظرفیت مصوب قانونی"
وزارت علوم و سازمان نظام دامپزشکی بودند و دانشگاه های متخلف دولتی و آزاد به آنان این موضوع را رسما و علنا اعلام نکرده بودند می توانند جهت احقاق حقوق ضایع شده به شرح زیر اقدام کنند:

1- انصراف مشترک و گروهی دانشجویان مازاد بر ظرفیت اعلام شده قانونی.

2- استخدام یک وکیل خبره درجه 1 دادگستری و طرح شکایت از دانشگاه متبوع خود به جرم فریبکاری و عدم اعلام واقعیت به ثبت نام کنندگان و درخواست عودت کلیه هزینه های ثبت نام، رفت و آمد، اسکان، زندگی و هر نوع هزینه ای که پس از ثبت نام نادانسته خارج از ظرفیت متحمل شده اند، بنمایند.

3-با طرح شکواییه مجزا از دانشگاه فریبکار متبوع خود درخواست اعلام حیثیت و جبران خسارات روحی و روانی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
1
برای کنکور سال بعد از همین الان بایستی سازمان نظام دامپزشکی مکاتبه رسمی با سازمان سنجش را شروع کند و در دفترچه راهنمای کنکور سال 1398 صراحتا با خط درشت و مشخص در چند جای مختلف قید شود که:

"داوطلبان رشته دکترای عمومی دامپزشکی حتما برای آگاهی از کم و کیف انتخاب رشته و ظرفیت قانونی هر کدام از دانشگاه های دولتی و آزاد کشور به سایت سازمان نظام دامپزشکی مراجعه کنند و در غیر این صورت به لحاظ قانونی هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود"!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
اعاده حیثیت
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
میشه بفرمایید علت غیرقابل انتشار بودن پیام من چی بوده؟
گاهی اوقات بدترین حرفا رو فقط با نقطه چین کردن فحشهای ناموسی منتشر میکنید.
این رسم رسانه مستقل بودن نیست برادر گرامی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
از جناب آقای دکتر نادعلیان ، دکتر نوری، دکتر گیلانپور، دکتر قمصری، دکتر بدیعی، دکتر رئوفی و دکتر لطف الله زاده درخواست می شود اگر دلشان برای دامپزشکی واقعا می سوزد تا زمانی که دانشگاه آزاد به ظرفیت های مصوب قانونی عمل نکند همه واحدهای آن را در سرتاسر کشور تحریم کرده و از هر گونه همکاری با دانشگاه آزاد سرباز زنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
آخر مگر می شود از حق المشاوره ها و حق الجلسه ها و حق التدریس های چرب و شیرین دست کشید!

شما می تونی؟

علم کیلویی چند؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
یعنی واحد کازرون می خواهد سال 1397
400 نفر جذب کند؟!!
آیا کسی نیست به داد دامپزشکی برسد؟
پس وزارت علوم یا جهادکشاورزی این وسط چکاره اند؟
آیا برای آنها اهمیتی هم دارد؟
در اینجا از استاد جناب آقای دکتر .............. که نقش اصلی را در رونق و اعتبار واحد کازرون در سالهای طولانی از بدو تاسیس اش داشته است عاجزانه تمنا می شود به خاطر خدا دست از تدریس در این دانشگاه بردارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
بایستی دانشجویای مازاد ظرفیت علوم تحقیقات و گرمسار ضمن انصراف گروهی جمع بشن و درخواست خسارت کنن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
ولی کسایی که واقعا میخوان دامپزشک بشن چی‌...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
راه برای دانش آموزان با بنیه علمی قوی و رتبه عالی همیشه باز بوده است تا دکتر دامپزشک شوند.

رشته ای تاپ که پیش از جدا شدن دامپزشکی از شورایعالی برنامه ریزی گروه پزشکی در سال 1365 و عدم انتقال آن به وزارت بهداشت، شانه شانه و حداقل سایه به سایه پزشکی در انتخاب رشته اعتبار و ارزش داشت و اکثر پذیرفته شدگان آن، دامپزشکی را با عشق و علاقه ادامه می دادند و گرنه دوباره در کنکور سراسری شرکت می کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
از استاد رضاخانی درخواست می شود از دانشگاه کازرون بخواهند که مصوبات قانونی ظرفیت پذیرش دانشجوی دامپزشکی را رعایت کند و گرنه از تدریس در آن دانشگاه خودداری خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
اینقدر که یه عده تو بخش نظرات پیگیر و انلاین هستن اگه تو کار پیدا کردن پیگیر بودن الان تو اداره دامپزشکی سر کار بودن
و چه جالب کسانی که حتی حرف زدنشان هم در حد یه دکتر نیس و ادعای دکتر بودن میکنند و پیشنهاد انصراف به بقیه میدن چون خودشون بلد نیستن کار پیدا کنند
عزیزم حرفه ی دامپزشکی خیلی بزرگ تر از واکسن زدن و دارو فروختنه لطفا اول درس بخون دکتری بگیر بعد ادعای بیکاری کن
حداقل نصف شون دانشجو هستند می نویسند دکتر!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
0
دانشجویان مازاد بر ظرفیت مجاز قانونی دو راه بیشتر ندارند:

1. انصراف دسته جمعی و درخواست خسارت از دانشگاهی که به آنها واقعیت نگفته است و شرکت مجدد در کنکور

2. قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی و معرفی آنها به OIE و WHO و WVA به عنوان دامپزشکان جعلی و قلابی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
چه درسی را در کدام کلاس درس با کدام استاد و با چه امکانات ِآموزشی بخواند؟؟!
استادی که مدرک اش دامپروری است؟
یا کلاس های درسی که مدرسه به آن شرف دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
استاد بازرگانی جزو معدود استادانی بود که با عزت نفس کم نظیر خود حاضر نشد علم اش را با وجودی که دانشگاه آزاد حاضر بود حق التدریس های کلان را در بدو تاسبس اش به وی بدهد،
........... نسبت به کشور و بر خلاف مصالح و بهداشت و سلامتی مردم به ثمن بخس بفروشد!

براستی نام این استاد فرهیخته در تاریخ دامپزشکی ایران بر خلاف استادنمایان علم فروش همیشه می درخشد و خواهد درخشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
1
0
تشکل های رسمی دانشجویی می توانند پذیرش دانشجویان غیر قانونی و دامپزشکان قلابی را به سازمان بهداشت جهانی دام OIE گزارش دهند و این سازمان جهانی با ارتباطات گسترده اش با دیگر سازمان های جهانی و مجامع بین المللی اجازه هیچ نوع مهاجرت، استخدام و حتی چاپ مقالات را نخواهد داد!
جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
جناب اقای دکتر صفری لطفا اوضاع واحوال نظام دامپزشکی هم در جنوب داشته باشید خیلی اوضاع خوب نیست خیلی بی عدالتی در نظام استان هست لطفا پیگیر باشید ...........صدرصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
نامه بسه عمل کنید. نامه رو ما هم بلدیم بنویسیم. از طرق قانونی طرح شکایت کنید. واقعا چه کسی باید حق دامپزشکی رو بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
اون دوستانی که میگویند به oie شکایت کنند که به فارغ التحصیلان بعضی دانشگاه ها اجازه ی استخدام و مهاجرت ندهند گوش کنند:

1. مگر میخواهید از دانشجوها انتقام بگیرید؟
2.با مهاجرت این عزیزان اوضاع کار در داخل چگونه میشود؟ اتفاقا بهتر که بروند
3.مگر مدرک دکترای دامپزشکی دیگر دانشگاه های ایران اصلا مورد قبول است؟؟؟؟
کمی دانش خود را بالا ببرید. مدرک دانشگاه تهران را هم قبول ندارند!!
تمامی فارغ التحصیلان ایرانی برای practice دامپزشکی، باید ازمون های تءوری و عملی زیادی را بگذرانند تا دامپزشک بودن خود را تایید کنند!!!
نظر شما
ادامه