کد خبر: ۴۶۴۷۳
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
نتیجه نظرسنجی حکیم مهر منتشر شد:
پس از گذشت ۴ روز از آغاز این نظرسنجی، در مجموع ۶۶۹ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند ...
 
 

حکیم مهر: اقدامات اخیر سازمان نظام دامپزشکی درخصوص عدم عضویت دانش آموختگان دانشگاه های متخلف در این سازمان و همچنین ایجاد محدودیت‌های آموزشی و عدم اعطای امتیاز بازآموزی به این دانشگاه ها، موافقین و مخالفین زیادی داشت.

پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر به منظور بررسی نظر کلی اعضای خانواده دامپزشکی در مورد این تصمیمات، اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در این خصوص نمود. متن سوال مطرح شده در نظرسنجی به شرح زیر بود:

«آیا با اقدام سازمان نظام دامپزشکی در عدم اعطای شماره نظام و محدودیت‌های آموزشی برای دانشکده‌های دامپزشکی متخلف موافقید؟»

پس از گذشت ۴ روز از آغاز این نظرسنجی، در مجموع ۶۶۹ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که نزدیک به ۷۷ درصد آنها (۵۱۴ نفر) موافق اقدامات سازمان نظام دامپزشکی و ۲۳ درصد آنها (۱۵۵ نفر) مخالف این اقدامات بودند.
 
 
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
2
7
بافت منحل بشه بقیه دانشگاه حساب کتاب دستشون میاد‌.
پاسخ ها
خودی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
این بحث سیاسی هستش و هیچ ربطی به حرکات نظام دامپزشکی نداره، در بحث مسائل سیاسی که دو تا جبهه همو میزنند و بقیه هم آلت دست اون جریان میشند، وارد بازی .... این افراد نباید شد.
تا قبل از این همه مسائل رو میتونستند و الان زخم رو باز میکنند، یکم از خودتون سوال کنید چرا
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
8
1
نظرسنجی تون جهت دار و یکطرفه و در جهت کمک و دوپینگ به مسئولین نظام دامپزشکی بعد از این جریانا بود، تخلف دانشکده ها چی بوده که شدن متخلف؟
دانشجو
|
United States of America
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
2
8
با سلام
اون تعدادی هم که رای مخالف دادند یا از همونجا هستن یا دوستان و اقوام و کارکنان همون به قول خودشون دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد بافت هستند.
پاسخ ها
دانشجو بافت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دقیقا با نظرتون موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
اتفاقا بنده نظر مخالف دادم ولی یه بار فقط رفتم دانشگاه آزاد اون هم برای خریدن کتاب آناتومی مقایسه ای دستگاه تنفس تالیف دکتر رادمهر!
ولی مخالفم با اینکه دانشجوی فارغ التحصیل را از عضویت محروم کنند
به نظر من شما دامپزشکی کشور را مطالبه گر دانشجو و دانشگاه بکنید دانشگاهها حساب کار دسستشون میاد دولتی و آزادش!
سازمان دامپزشکی به روز نیست شما یقه دانشجو را چسبیدید؟؟؟؟؟؟
دامپزشک دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
بهیچ عنوان رویه اشاره شده در برخورد با پذیرش بیحساب وکتاب دانشجوی دامپزشکی صحیح و اصولی نمی باشد.اگر زور مسئولین امر میرسد سازوکار پذیرش رو اصلاح کنند ونه اینکه به دانشجویان بی پناه
که خود مغبون بی سیاستی اند زور بگویند و این عین عجز وناتوانی است
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
4
3
وقتی مسئولای نظام دامپزشکی به خاطر انتصاب مجددشون کار تبلیغاتی می کنن و حدود اختیارات نظام رو‌نمیدونن همین میشه که اول میگن شماره میدیم بعد میان پایینتر میگن بازاموزی نمیدیم احتمالا ماه دیگه میگن اسم اینا رو مینویسیم تو ردیف بدها. بعد یه عده هم میان تو نظرسنجی شرکت می کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
2
7
فقط دانشکده بافت نیست، کرج کازرون شوشتر شهرکرد همه در پذیرش دانشجو تخلف کرده اند به دانشجویان مازاد ظرفیت پذیرش شده اطلاع دهید نظام به آنها تعلق نمی گیرد تا انصراف دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
3
خوب بود حکیم مهر برای بدست آمدن نتایج بهتر و دقیقتر از نظرسنجی هایش قبل از اقدام به نظر سنجی نوع و نحوه سوال را مورد بحث می گذاشت تا با جمع بندی نظرات ، بهترین نحوه طرح سوال ،در باب موضوع مد نظر طراحی می شد . و نتیجه نهایی در برابر نظرسنجی مراجعان قرار میگرفت .
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
6
بافت چیه بابا
باید همه رو گل بگیرن تا لااقل 10-15 سال دامپزشک بیرون ندهند بلکم شاید یک فرجی بشه و اوضای کار یخورده بهتر بشه
دانشکده های تهران شیراز ارومیه اهواز کرمان مشهد تبریز کرمانشاه سنندج شهرکرد کازرون سمنان زابل چالوس گرمسار کرج همه و همه باید تعطیل بشه
اوضاع فعلی خیلی مسخره اس
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
1
سلام
بهتر ی طرفه قضاوت نشه ...(بی عدالتیه)
لطفا کسایی ک اونور پل هستن بگن این دانشجو هایی ک قبول شدن رشته ی دامپزشکی گناهشون چیه؟!؟!؟
باید 6 سال از زندگیشون رو بذارن و با این هزینه های زیاد با ی مدرک ک قراره شماره نظام نگیره چی کار کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
همین الان انصراف بدن هم خیلی به نفع خودشون هم به نفع فارغ التحصیل هایی که اسیر این رشته شدن در ضمن انصراف از رشته ای که با رتبه 80 هزار قبول شدن دیگه این حرفا رو نداره
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
0
بافت امکانات ندارهههههههههه مسئول وزیر ریس
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
مشکل میدونید چی هست مشکل پول هست پول میخوان ما شدیم مشتریشون . من دانشجوی بافتم دامپزشکی میخونم مدتی هست که برای انتقالی فرم پر کردم با داشتن دو شرایط ولی متاسفانه نمیدونم بدون چه دلیلی رد شد .دقیقا دوستم شرایط منو در دانشگاه ارومیه داشت موفق شد انتقالی بگیره بره دانشگاه نزدیک شهرشون .رفتم از مسئولای دانشگاه سوال میپرسم جواب سر بالا میدن تا اینکه معاون دراومده میگه تمام شرایطم داشته باشی باباتم شهید باشه ما انتقالیتو رد میکنیم اخه یعنی چی زوره مگه؟؟؟
دکتر بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
با تشکر از حکیم مهر و تمام عزیزانی که تمام قد در برابر تخلف دانشکده بافت ایستاده اند ..کارهای بزرگ مجموعه ای از کارهای کوچک است .این اولین قدم برای ساماندهی زیاده خواهی ها و تجاری کردن رشته های دانشگاهی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
2
یک بار یک نشست خبری رییس سازمان دامپزشکی برگزار کنه و بگه
ظرفیت کاری اشباع شده هر کس هم اومد پای خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
2
باید ظرفیتا کم بشه تا مث پزشکی همه براش سر و دست بشکنن و اجر و قرب دامپزشکی بیاد بالا درود بر دکتر صفری عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
با سلام
اعلام کنند از این تاریخ (مثلا از امروز ) فلان قدر ظرفیت داریم و نظام دامپزشکی در تصمیم گیری ها شرکت کند و پاسخگو باشد در مقابل اعضا ء ،بعد بیش از ظرفیت دانشجو گرفتند . در درجه اول مکاتبه کنند جلوگیری نمایند اگه نتو نستند مجوز و شماره نظام ندهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
1
0
با توجه به اینکه اکثریت رای دهندگان دانشگاه ِآزادی هستند
نتایج این نظرسنجی پاسخ محکمی به رئیس محترم ......... به عنوان شریک جرم این نابسامانی ها و مرثیه سرای ایجاد اختلاف بین جامعه بزرگ دامپزشکی برای از رونق نیفتادن دکان های علم فروشی و مدرک فروشی است!

این نظرسنجی به خوبی نشان داد که خرد جمعی دکتران دامپزشک والاتر از آن است که فریب توطئه پلید ایجاد دوقطبی دانشگاه آزادی-دولتی را بخورند!

همه نگران شان و اعتبار حرفه مقدس دامپزشکی شده اند که اینچنین با فروش مدرک که هیچ یک از استادان واقعی دانشگاه آزاد به آن راضی نیستند، مورد تهدید قرار گرفته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
دانشگاه بافت باید منحل بشه خدایی هیچی نداه نه هیئت علمی نه امکانات ،واقعا متاسغفم واسه دامپزشکی که اینجور داره نابود میشه و بیشتر از همه برا خودم که دارم عمرم راداخل این رشته میگذزونم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
مسئولین دانشگاه های از این دست خودشون می دونن آینده جوونای مملکت دارن خراب می کنن ...اما بهشون حق بدید هیچ رشته ای تو دانشگاه ازاد به اندازه دامپزشکی کسری بودجه شونو حل نمی کنه اون بنده خدا ها هم برای مخارج دانشگاه نه منافع خودشون صرفا نیاز های دانشگاه بچه های ۸۰ هزار سراسری رو می گن مشتری های عزیز بیاین دامپزشکی بخونین یک چیزی هم تو جیب ما بره تا خرج اتوبوسامون کنیم که نکنه هونجا دکتر ناکام بمونید.
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
مسئله این است، همانطوریکه دوستمان اشاره کردن. این نظر سنجی خارج از اختیارات نظام دامپزشکی است. همه دوست دارن ظرفیت پذیرش دانشجوی دامپزشکی خصوصا دامپزشک در حد استاندارد لازم باشد. اما انجام و پی گیری هرکاری یکسری اداب اداری دارد. آقای دکتر صفری خودشان با توجه به اینکه مدیر لایقی هستند قبل از تمام ما میدانند که روش کاهش جذب دانشجو، درگیر شدن با دانشکده های ذینفع نیست. یا اینکه یک نامه بنویسیم به دو سه جا. این کار باید از طریق دفتر ریاست جمهوری و شخص جناب دکتر ولایتی پیگیری مجدانه و مستدام بشه و درصورت نیاز با همکاری راسانه های ملی پیشرفت کار گزارش شود. اینطور کا را مثل این میمونه که بگیم. " من آنم که رستم بود پهلوان ". فقط رجز خوانی و سر و صدای بیهوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
به دانشکده دولتی سمنان تو شهریور با کمتر از ده تا هیات علمی واسه کنگره اش امتیاز بازاموزی دادن به کرج و علوم تحقیات و ... نمیخوان بدن؟ دکتر صفری رییس نظامه ها.. یه عده فکر میکنن وزیر علومه که به دانشکده ها دستور بده.. ما خیلی زود گول میخوریم
دکتر سلطانی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
به عنوان فارغ التحصیل دانشگاه ازاد آرزو میکنم نظام دامپزشکی محکم وایسه و کوتاه نیاد.

من پزشکی هم قبول شده بودم و این رشته اومدم!! ولی پزشکان با این همه فشار از مجلس و دولت و.. چقدر محکم جلوی افزایش ظرفیت ایستادند و ما دامپزشکی را خودمان رها کردیم.

مسوولین نظام دامپزشکی سالانه یه 100 تا 200 نفر شماره نظام بدهند.
بگذارید این رشته از چاه بدبختی نجات یابد.

بخدا شما از همان 100 نفر حق عضویت سالانه 1ملیون بخواهید با جان و دل میدهند چون عضویتشان ارزشمند است
پاسخ ها
خودی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دکتر جان، خیلی ها همون حق عضویت رو هم نمیدن حالا بماند، فعلا یکم فشار میدن بعدا سر بچه های خودشون ول میکنند قضیه رو، شما در مورد جذب نیرو های استخدامی که کنکورش رو دادند اطلاع دارید ردیف ها آزاد شد یا نه؟ نه هنوز خیلی ها رو صدا نکردند بعضی ها رو هم زیر میزی رد کردند رفتند تو سازمان و الان دور بعدی اگر اون افراد که امتحان دادند و گزینش رفتند صداشو نکردند هنوز جذب سازمان نشند و ردیفشون باز نشه مجبورا مجددا توی امتحان شرکت کنند.
@حکیم مهر خط رو دادم یه مقاله خوب بنویس مخلصیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
من به عنوان دانشجوی سال آخری دانشگاه سراسری با این اقدام مخالفم بیایید ببینید توی دانشگاه سراسری چه خبره بعد دانشگاه آزاد رو محروم کنید اکثر دانشجوهای سراسری یا سهمیه ای هستند یا درس نخون و .....یعنی اغلب با شرایط ویژه اومدن دانشگاه و اکثرا بعد فارغ التحصيلی بیکارن ممکنه این نظر به ضرر امسال من که توی سراسری درس خوندیم باشه ولی باور کنید اکثر دانشجوها آزاد با سواد ترند فقط بنده خدا ها گناهشون اینه که چند تا تست جواب ندادن و رتبشون طوری شده که رفتن آزاد یا نخاستن برن دانشگاه سراسری شهرستان رفتن ازاد
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
جناب دکتر یوردخانی ریاست دانشکده دامپزشکی گرمسار در توصیف این عملکرد نظام دامپزشکی در بحثی که داشتند و در حکیم مهر هم منتشر شد این جمله را عنوان نمودند :
"چون نمی توانیم کاری کنیم، کاری می کنیم که اعضای محترم تصور کنند داریم کاری می کنیم”
«حشمت الله فلاحت پیشه» نماینده اسلام آباد غرب و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به حادثه دانشگاه آزاد و چاره اندیشی مسئولان این دانشگاه بعد از کشته شدن ۱۰ دانشجو، گفت: علت اصلی این است که در کشور ما استاندارد تعطیل است و در نظر گرفته نمی‌شود. در حالی که استاندارد باید در تمامی حوزه‌ها رعایت شود.
او ادامه داد: بنابراین چون استاندارد در کشور رعایت نمی‌شود حادثه‌ای در سطح ملی اتفاق می‌افتد و بعد از آن مسئولان به فکر می‌افتند تا اقدامی انجام دهند.
و بنده در کامنتی در پاسخ جناب فلاحت پیشه چنین گفتم:
"" بالاخره کسی پیدا شد که با کلمه "استاندارد" آشنا باشد و حداقل از آن در محاوره خود استفاده نماید !!؟؟ بیش از 99 درصد مردم و مسئولین و فرهنگ اجتماعی و سیاسی و اخلاقی کشور نه فقط با این کلمه "استاندارد" آشنا نیست بلکه بشکل کاملا" عمدی از آن دوری میکنند . غیر از آنکه در عمل حاضر به نزدیک شدن به آن نیستند ، حتی نمیتوان در مکالمات و محاوره های عادی و یا اداری و رسمی آنها این کلمه را شنید !!؟؟
وقتی از "استاندارد" در بین مثلا" فرهیختگان (مثلا" دانشگاهیان و اساتید و تحصیل کردگان دکترا و غیره یا همین پزشکان و دامپزشکان محترم ) بخواهید صحبت کنید اولا" هاج و واج نگاه میکنند و بعد با بی اعتنایی از موضوع میگذرند و در صورت اصرار بر مطلب، شروع به استهزاء و خنده مینمایند ، انگار که شما از سیاره ای دیگر آمده اید !!؟؟ و علت آن نیز مشخص است که اگر استانداردی برقرار بود و اجرا می شد کجا آنها به این مقام و عنوان میرسیدند !!؟؟
از ابتدای رخ دادن آن فاجعه در علوم تحقیقات که بدون شک حاصل فرار از کار اصولی و استاندارد بوده و البته این نوع عملکرد در کشور ایران ، از راس تا به ذیل امری است عادی ( خیانتی مکرر که عادت شده) تا کنون ، این اولین بار است که فردی از اهمیت استاندارد سخن به میان آورده و ریشه حادثه را نمایان بیان کرده .""
حال نکته این است که شرایط فعلی دامپزشکی در ابعاد یک فاجعه ملی است که حاصل عدم رعایت استانداردها و در نتیجه فرار از آنها بوجود آمده و راه حل آن نیز یک تصمیم یا عملکرد غیر استاندارد دیگر نیست !!؟؟؟
متاسفانه ظاهرا" هیچ کس بخصوص در نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی و حتی دانشکده های دامپزشکی و اساتید و سایر دست اندرکاران دامپزشکی متوجه نیست که دلیل وجود آنها و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات سالم و موثر و استاندارد به مصرف کننده این خدمات و محصولات نهایی است که مسئولیت وجود کافی و سالم آن بر گردن دامپزشکی است !!؟؟
این مهم امکان پذیر نیست مگر آنکه تمام اصول و استانداردها در تمامی سطوح آموزش و گزینش و تعیین صلاحیت و اجراء و ارائه خدمات ، توسط همه بصورت درست و یکسان اجرا شود .
در یک کلام وقتی اکثریت اساتید و یا حداقل صادقین آنها اذعان دارند دانشکده های دامپزشکی و آموزش دامپزشکی در ایران استاندارد نیست و چون استاندارد نیست و قرار نیست آموزشی درست انجام شود و در بعد از دانشگاه هم کسی دغدغه خدمات درست و سالم و استاندارد را ندارد ، بنابراین چه نگرانی باید از جذب نجومی دانشجویان در رشته دامپزشکی داشت !!؟؟ پس با یک ادعا و عنوان کردن کاری که اصلا" هم امکان انجام آن نیست ، حداقل نمیتوانید خلوص نیت و صداقت خود را در مقابله و مبارزه با روند ناسالم دامپزشکی اثبات کنید !!؟؟
راه حل در احیاء و اجرای درست استانداردهایی است که هر عقل سلیمی به آن رای میدهد نه یکسری قوانین من درآوردی که بر پیچیده تر شدن اوضاع می افزاید !!
دامپزشک عضو نظام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
1
با سلام
همه اینها یک نوع بازی سیاسی هست و دیگر هیچ.
همین نظام دامپزشکی محترم چه اقدامات مفیدی داشته تا حالا؟!
اگر نظام دامپزشکی سالم داشتیم الان وضع ما این نبود.
فقط بایست به حال خود گریست و دیگر هیچ.
غريبه
|
France
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
شما فكري به حال اين همه دانشجو بكنيد كه دارن درس ميخونن اگه قرار باشه كه منحل بشه چه بلايي سر اينا مياد بايد برن دزدي
من با ورد اين همه دانشجو مخالفم ولي بگن از اين به بعد هر كسي در اين دانشگاه ها درس بخونه مداركشون معتبر نيست تا طرف بهترين سالاي عمرشو هدر نده
مشكل ما همه اينه كه برا بدست اوردن يك صندلي يا از دست ندادنش حاضريم هر كاري بكنيم و همه كس رو حاضريم زير پا بزاريم بي خودت نيست كه هيچ وقت پيشرفت نميكنيم به اميد روزي كه با ديد باز نگاه كنيم و قبل از هر تصميمي يكم فقط يكم فكر كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
2
آقایی که همش واحدهای آزاد را می کوبی حتما از طریق سهمیه سراسری قبول شدی که اینقدر خوشحال هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
1
2
این نظرسنجی کاملا یک طرفه است الان ینی تمام این ششصد نفر اعضای سازمان دامپزشکی کشور اند اگه نظرسنجیه همه باید شرکت کنن نه این چهارتا دانشجو که با انتقالی شون موافقت نشده و خوشحالن که دانشگاشون منحل میشه و انتقالی شون راحت جور میشه ولی خبر ندارن اولا انحلالی در کار نیست فقط جناح بازی سیاسیه دوما بجای درس خوندن وقت خودشونو تو سایت های مختلف گذروندن بنده هم مخالف این تصمیم رییس نظام دامپزشکی ام این تصمیم دقیقا نشانه ضعف سازمانه روسای دامپزشکی میگن تخلف شده باید محکم ایستادگی کنن تا دانشجوهای اضافی اخراج شوند اگه با تهدید به شماره نظام ندادن باشه من قول میدم هم دانشگاه ها ترم بهمن دانشجو دامپزشکی بگیرن هم سال دیگه از امسالم بیشتر تخلف خواهند کرد
شاهين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
آموزش دامپزشكي تبديل شده به يك تجارت پر سود براي دانشگاه آزاد، هزينه هاي بالا و كيفيت آموزش بسيار پايين در اين حجم ضربه بزرگي به آينده دامپزشكي كشور ميزنه ،اقدام سازمان اقدام خوبي است در صورتي كه ادامه دار باشد ولي اگر بعد از مدتي بيخيال شوند معلوم ميشه كه چانه زني كردن و امتيازي گرفتن و از موضع خود عقب نشيني كرده اند!
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
مشکل باید از ریشه حل بشه،اصلا شماره نظام بگیرن وقتی داخل کشور برای دامپزشک بها قائل نمیشن چه فایده ای داره،یه دامپزشک ۶ سال عمر خودش،مال خودش رو تو این رشته میذاره ولی در اخر یه درامد کم داره،احساس نمیکنید که باید از وزارت خانه شکایت کنید برای معشت بد دامپزشکین،نه اینکه بیایم بگیم شماره نظام رو جلوشو بگیریم.ما باید وضعیت الانمون رو درست کنیم که گیرکردیم توش...
پ
|
Germany
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
بجای راه حل صورت مساله رو پاک کنید بابا.
وقتی اجازه میدید پذیرش رو زیاد کنن یا دانشگاه تازه برای دامپزشکی تاسیس کنن دیگه نظام ندادن چیه.
جلوی پذیرش رو بگیرید اگه میتونید...
نظر شما
ادامه