کد خبر: ۴۶۴۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
با حضور مسئولین دانشگاه در منزل دانشجوی متوفی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شدیداً پیگیر کارها هستند و دستور تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات را صادر کرده‌اند ...


حکیم مهر: پیام تسلیت «دکتر علی اکبر ولایتی»، «دکتر محمدمهدی طهرانچی» و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به خانواده دانشجوی متوفای حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم تحقیقات تقدیم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان صبح امروز با حضور در منزل زنده‌یاد «محمدرضا فضیلتی‌نیا» دانشجوی دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران، ضایعه درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان همراه اعضای هیئت امنای این استان، مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه با حضور در منزل زنده‌یاد محمدرضا فضیلتی‌نیا، پیام تسلیت دکتر ولایتی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد را تقدیم و ضایعه درگذشت دانشجوی علوم و تحقیقات تهران را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

«دکتر حمدالله منظری توکلی» در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره این دانشجوی ارجمند و دلجویی از بازماندگان گفت: رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شدیداً پیگیر کارها هستند و دستور تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات را صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: وظیفه همه ماست تا پیگیر مضاعف امور این حادثه غمبار باشیم، این واقعه دردناک را به‌ویژه به خانواده داغ‌دیده زنده‌یاد محمدرضا فضیلتی‌نیا و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم روح آن مرحوم با اولیاالله و حضرت سیدالشهدا محشور باشد.

در متن پیام تسلیت رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم فضیلتی‌نیا

ضایعه تأسف‌بار عروج ملکوتی فرزند دلبندمان دانشجوی فرهیخته مرحوم محمدرضا فضیلتی‌نیا بار غمی عظیم بر دل‌های ما نهاد و جامعه دانشگاهی را سوگوار نمود، اکنون با نهایت تأثر، پرپرشدن گلی معطر از بوستان دانشگاه آزاد اسلامی را به محضر شما خانواده ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجه و غفران و رحمت الهی و برای تمامی بازماندگان سلامتی و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
 

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
تسلیت زورکی و از روی ترس نه از روی دلسوزی قبول نیست ما با افراد 2 شغله برحورد میکنیم اونوقت ............. با 37 عنوان شغلی را....
نیکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
آقای ولایتی وجدانشون رو چطور قانع کردند؟؟
ایشون اگر در همدردی صادق بودند باید مسئولیت خطاشون رو در انتصابات می پذیرفتند و بی درنگ استعفاء می دادند تا هزینه خطا کردن در مدیریت بالا رود و سایر مدیران عبرت بگیرند و جان مردم را قربانی اهمال کاری ها در واگذاری خدمات به پیمانکاران بی صلاحیت نکنند!!!!
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
پس بقیه صدمه دیدگان چی و کشته شدگان دیگر !!؟؟
مجید
|
United States of America
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
0
0
حداقل کاری که ایشان با ۳۷شغل ریز و درشت میتوانست انجام دهد نه تسلیت ظاهری که استعفاء و اصلاح سیستم فاسد فعلی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
دردورنجی که پدر برای از دست دادن فرزندش داره کاملا از عکس مشخصه.با سختی شهریه بده.نخور نپوش هر چی در میاری بفرست برای بچه ات که تو غربت سختی نکشه به امید روزی که درسش تموم بشه وبرگرده.واقعا برای امثال اقای ولایتی متاسفم این دنیا که تو عرشن ولی اون دنیا جواب این پدر مادر و جوان بیگناه رو چی میخان بدن...
نظر شما
ادامه