کد خبر: ۴۶۴۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان:
«دکتر شهرام موحدی» افزود: این سازمان با کمبود اعتبارات به ویژه در زمینه خرید خودرو به‌ منظور خدمات‌رسانی کافی به مناطق دوردست در استان اصفهان مواجه است ...
 
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: این اداره کل در حالی در 24 شهرستان و چندین پست دامپزشکی خدمت ارائه می‌کند که فقط 60 دستگاه خودرو در اختیار دارد، در صورتی‌ که حداقل به 100 دستگاه خودرو نیاز است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر شهرام موحدی» اظهار کرد: در حالی که شبکه‌های دامپزشکی، خط مقدم پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام هستند، این سازمان با کمبود اعتبارات به ویژه در زمینه خرید خودرو به‌ منظور خدمات‌رسانی کافی به مناطق دوردست در استان اصفهان مواجه است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان افزود: این شبکه در حالی به ارائه خدمات دامپزشکی در 24 شهرستان و چندین پست دامپزشکی در این استان ادامه می‌دهد که فقط 60 دستگاه خودرو در اختیار دارد، در صورتی‌ که حداقل به 100 دستگاه خودرو به‌ منظور پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام در روستاها، مناطق عشایری، دامداری‌ها و مزارع پرورش ماهی نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: تحویل 20 دستگاه وانت جدید می‌تواند بخشی از این کمبودها را در کوتاه‌مدت برطرف سازد.

موحدی با بیان این‌که شبکه‌های دامپزشکی از محل اعتبارات طرح تحول سلامت حتی یک ریال هم دریافت نمی‌کنند، ابراز داشت: از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی توقع داریم در بازنگری از قانون این طرح به نقش سازمان دامپزشکی در پیشگیری از انواع بیماری‌ها توجه ویژه کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ادامه داد: بیش از 800 بیماری عفونی، همچون بیماری‌های تب مالت و سیاه‌زخم، به بیماری‌های مشترک انسان و دام مربوط می‌شود؛ اگر بیماری‌های ناشی از گوشت‌های آلوده در کشور کم شده به خاطر تلاش‌های دامپزشکان در مناطق دوردست بوده است.

به گزارش فارس، مأموران شبکه دامپزشکی شاهین‌شهر در 7 ماهه امسال بیش از 100 تن انواع گوشت و شیر خام تقلبی، تخم‌مرغ نطفه‌دار، پوست ماهی، شنیسل مرغ غیربهداشتی و جگر و سندان، از سودجویان در محورهای شریانی و فرعی این شهرستان کشف و ضبط کردند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
بس کنید خودمون برا خودمون از اعتبار یک وزارت خونه دیگه برا خودمون دلخوشی درست میکنیم یا توهم تخصیص اعتبارات رو در خواب می بینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
مدیریت با این شرایط و وضعیت بودجه واقعا دل شیر نیاز داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
فکر کنم استعفای وزیر بهداشت به علت کمبود اعتبار به گوش این مدیر کل محترم نرسیده است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
سلام لطفا سوء مدیریت در استان را به حساب کمبود اعتبارات نگذارید مشکل شما دعوای بین اداره کل و نظام بوده که بیشتر وقت شما را گرفته و نگذاشته به کارهای اصلی خود برسید
نظر شما
ادامه