کد خبر: ۴۶۳۳۵

هزار و 370 کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد هویت بهداشتی در قاینات توقیف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی زاوه» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با اشاره به نظارت مستمر بازرسان دامپزشکی بر عرضه مواد خام دامی اظهار داشت : در بازرسی  ماموران واحد نظارت شبکه در پنج شنبه بازار به یک دستگاه خودروی نیسان تخم مرغ بدون شناسنامه بهداشتی که از شهرستان مشهد بارگیری نموده بود مواجه شدند که بلافاصله خودرو توقیف وجهت سیر مراحل به شبکه منتقل گردید.

وی ادامه داد کارشناسان شبکه از محموله جهت انجام آزمایشات لازم نمونه اخذ و تا مشخص شدن نتایج آزمایشگاهی محموله را پس از توزین با وزن هزار و 370 کیلوگرم در یکی از سردخانه های شهرستان توقیف نمودند.

رئیس اداره دامپزشکی قاینات با بیان اینکه مردم هرگونه موارد مشکوک را می‌توانند به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند، ابراز داشت: هرگونه حمل‌ونقل دام و فرآورده‌های خام دامی مستلزم دریافت مجوزهای لازم از دامپزشکی و رعایت اصول بهداشتی است.

محمودی زاوه اضافه کرد: با توجه به خطر بالقوه دام و فرآورده‌های دامی غیرمجاز در گسترش بیماری‌های مختلف دامی بالأخص بیماری‌های مشترک بین دام و انسان، اداره دامپزشکی قاینات با هرگونه حمل‌ونقل غیرمجاز برابر قانون برخورد می‌کند.


 
نظر شما
ادامه