کد خبر: ۴۶۲۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: در حال بروزرسانی دستورالعمل‌ها به نفع تولید هستیم/ حمایت از زنجیره‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم ...
 
 

حکیم مهر: رییس سازمان دامپزشکی کشور در شهرک صنعتی مشهد و در بازدید از زنجیره تولید عسل کوهدشت اظهار داشت: حمایت از زنجیره های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده ایم .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» افزود: زنجیره های تولید همواره سبب رشد کمی و کیفی تولیدات می شوند و این مهم کمکی است به اقتصاد و اشتغال و سلامت جامعه.

وی محصول خروجی را در حوزه فرآورده های خام دامی مهم ترین بحث مورد نظر دامپزشکی دانست و مستند سازی در این خصوص از مزرعه تا سفره را بسیار مهم دانست.

دکتر رفیعی پور گفت: وجود چنین ظرفیت های در خراسان رضوی با توجه به اهمیت این استان در پذیرایی از زائرین و مجاورین بسیار حایز اهمیت است.

وی عنوان داشت: در حال بروزرسانی دستورالعمل ها به نفع تولید هستیم و نیز با ارتباط خوبی که با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پیدا کردیم و با پشتوانه وزارت جهاد کشاورزی در حوزه سلامت و امنیت غذایی شاهد اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در حوزه امنیت غذایی و سلامت خواهیم بود.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
1
چه ارتباطی ؟ کدوم سند؟ چه سودی به نفع جامعه دامپزشکی داره این ملاقات ها بازدیدهای تشریفاتی.نوشتن روی یخ و زیر آفتاب گذاشتن
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
تنها ارتباط خوب اینه کسایی که دامپزشکی خوندن بتوانند در وزارت بهداشت هم جذب بشوند
دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
1
...................... ابروی خانواده دامپزشکی با این دریافتی ها در خطره. کاری بکن سال بعد هم که نتونستید بودجه بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
براستی اگر نظارت بهداشتی سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی بر سلامت غذایی از مزرعه تا سفره و کنترل زئونوزها نباشد، آرامش اجتماعی کشور و گردشگری کشور به سرعت از دست خواهد رفت و از این نظر است که حتی برخی از نمایندگان محترم مجلس دامپزشکی را به اکسیژن جامعه تشبیه کرده اند و روز به روز قوه محترم قضاییه و نیروهای دفاعی کشور بیشتر به اهمیت استراتژیک سازمان دامپزشکی می برند و مشخص شده است که دیدگاه سودمحور وزارت حهادکشاورزی منجر به جلوگیری از شکوفایی و بالندگی سازمان حکومتی دامپزشکی و موسسه رازی شده است!

این است که تفکر دامپزشکی یعنی یک نهاد دامپروری و کشلورزی و درمان گاو در طویله، یک تفکر قدیمی و تاریخ گذشته است!
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
این توصیه را باید به مدیران کل استانها داشته باشید آنها برای ارتباط دامپزشکی با مراجع دیگر تلاش نمیکنند تعدادی از آنها دامپزشکی را وسیله ارتباط قرار داده اند برای مطامع شخصی خود بویژه برای ارتقا خود و انتصاب در سایر سازمانها و استانداری ها. ارتباط با سیاسیون و ستادهای انتخاباتی نمایندگان ستادهای نمایندگان اخیرا کاندیداهای مجلس عوامل استانداری امامان جمعه شوراها حتی روستایی سرمایه داران مداحان و ...
نظر شما
ادامه