کد خبر: ۴۶۲۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
منبع: روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
ایا مسئولین فنی بهداشتی کاملا خصوصی اند؟
وابستگی انها به سیستم دولتی چقدر است؟
الله اعلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
ببخشید مشارکت زیر 50 درصد که باید باطل بشه .بعضی از استان ها
دکتر حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
0
طبق اعلام رئیس سازمان نظام دامپزشکی در مصاحبه های گوناگون که در همین حکیم مهر هم به کررات منتشر شده تعداد اعضای نظام در سرتاسر کشور تا کنون حدود سی و هفت هزار نفر است که تعداد دامپزشکان حدود هفده هزار نفر و بقیه از سایر رده ها می باشد.
به این ترتیب تعداد اعضای فعال یعنی سیزده هزار نفر که در واقع عضویت خود را تمدید کرده اند (طبعا" به اجبار ) در حدود سی و هفت درصد از کل اعضای نظام هستند که تازه از همین تعداد عضو فعال فقط پنجاه و پنج درصد در انتخابات شرکت کرده اند، البته بدون احتساب آرای باطله !!!
ولی نکته اصلی آن است که تنها در حدود هفت هزار نفر یعنی بیست درصد از کل اعضای نظام که همیشه به تعداد سی وهفت هزار نفری آن می بالیدند در انتخابات شرکت کرده اند !!!
چگونه است که نمایندگان بیست درصد از اعضای نظام بخواهند بر امور هشتاد درصد بقیه اعمال نظر کنند !!؟؟
اگر نخواهیم واقعیت عدم مقبولیت و عدم اعتماد به سیستمی بنام نظام دامپزشکی را در بین دامپزشکان و سایر اعضای صنف دامپزشکی بپذیریم !! لااقل باید به آمار مشارکت کمتر از 50 درصد کل اعضا توجه کرده و احتمالا" با ابطال این انتخابات در تلاشی دیگر و انتخاباتی مجدد مطابق قوانین جاری کشور در باب انجمنها و سازمانهای مردم نهاد اقدام گردد . در واقع طبق قانون در صورت عدم مشارکت کافی در دور اول انتخابات لازم است که مجددا" در زمانی دیگر انتخابات تکرار گردیده و نتایج آرای مرحله دوم با هر میزان مشارکت قابل اعمال خواهد بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
کمترین میزان مشارکت ، حتی بین اعضای فعال ، در استان تهران است با حدود 30 درصد !!!!!!!
دوستان منتخب لازم است به این اعداد و سطح مشارکت و مقبولیت خود توجه کنند،البته لطفا".
استان مازندران طبق خبر حکیم مهر در تاریخ 23 آذر دارای 3500 عضو در نظام بوده که 1500 نفر آنها شرایط رای دادن داشتن ، ولی تنها 436 نفر در انتخابات شرکت کرده اند یعنی در حدود 12 درصد از کل اعضا. و این در حالی است که در این استان مشکلی مانند ترافیک سنگین و بعد مسافتها حداقل مانند تهران وجود ندارد .
طبق خبر حکیم مهر در 23 آذر تعداد اعضای نظام در استان قزوین 600 نفر بوده که 250 نفر واجد شرایط رای دادن بودند ، ولی جالب است که در همان روز اعلام خبر ،که مصادف با روز انتخابات بود، 321 نفر واجد شرایط شده اند و 227 نفر شرکت کرده اند !!؟؟ که باز هم میزان مشارکت نسبت به تعداد کل اعضا کمتر از 50 درصد و حدود 37 درصد بوده است !!
متاسفانه از تعداد کل اعضای همه استانها به تفکیک اطلاعاتی در دست نیست تا آنها را هم مقایسه کنیم ، تا دوستان منتخب متوجه موقعیت خود باشند .
نظر شما
ادامه