کد خبر: ۴۶۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

مجمع مدیران كل دامپزشكی منطقه 4 كشور در قزوین برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، مدیران كل دامپزشكی استانهای آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین روز گذشته در محل سالن جلسات اداره كل دامپزشكی استان قزوین تشكیل جلسه دادند.

«دكتر حمید زینالی» مدیر كل دامپزشكی استان قزوین پس از خوش آمد گویی به میهمانان ضمن بیان گزیده ای از تاریخچه قزوین و توانمندیهای استان در زمینه دام  و طیور و دامپزشكی مطالبی را پیرامون موقعیت استراتژیك استان قزوین به دلیل نزدیكی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت استانهای شرق به غرب و شمال به جنوب كه مسیر نقل و انتقال دام می باشد مطرح كرد.

دكتر زینالی تصریح كرد: صنعت پرورش طیور استان قزوین به ویژه مرغ تخم گذار تجارتی در كشور حائز اهمیت است و در حدود 10 درصد از تخم مرغ كشور در واحدهای پرورش طیور تخم گذار تجارتی استان قزوین تولید می شود.

در ادامه جلسه بر تقویت همكاری بین بخش خصوصی و دولتی تاكید شد و در خصوص مواردی كه مانع اجرای ضوابط بهداشتی می شود بحث و تبادل نظر گردید

گفتنی است جلسات منطقه ای در سطح ادارات كل دامپزشكی استانها طی سال بصورت منظم برگزار می شود و در هر دوره مدیر كل یك استان ریاست دوره ای مجمع مدیران كل منطقه را بر عهده دارد كه در این جلسه با رای اعضا مجمع دكتر بهداد مدیر كل دامپزشكی استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس مجمع مدیران كل دامپزشكی منطقه 4 انتخاب شد.

در ادامه این جلسه اعضاء مجمع از دهكده حیات طبیعت باراجین قزوین بازدید كرده و در جریان نظارتهای بهداشتی و نحوه همكاری اداره كل دامپزشكی استان قزوین با مجموعه دهكده حیات طبیعت قرار گرفته و  از دهكده حیات طبیعت به عنوان یك مجموعه بی نظیر در كشور یاد شد كه در آن حیوانات آسیب دیده و... در شرایط بهداشتی و قرنطینه ای مناسب نگهداری می شوند و ضمن انجام اقدامی خداپسندانه این پارك در زمینه جذب توریست نقش بسزایی خواهد داشت.  

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
مدیران با تجربه تر هم در این جمع بودند!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
با این حوادث ترافیکی از یک طرف و گرانی هزینه این جلسات از لحاظ حق ماموریت و غذا و هواپیما اگر بجای جلسات کل قضیه با یکبرگ بخشنامه حل و فصل شود باور بفرمایید خیلی بهتر است من میدانم
نظر شما
ادامه