کد خبر: ۴۶۲۱۶

فرماندار فلاورجان گفت: شایعه ذبح الاغ و استفاده از گوشت این حیوان در رستوران‌های فلاورجان را تکذیب می‌کنم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «علی ساعدی» با اشاره به فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر ذبح الاغ و استفاده از گوشت آن در رستوران‌های فلاورجان، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی اتفاق نیفتاده و این مساله از سوی مدیرکل اداره دامپزشکی استان نیز تکذیب شده است.

وی افزود: در رستوران‌ها از گوشت‌های سالم و مورد تائید اداره دامپزشکی استفاده می‌شود و رستوران‌های فلاورجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و در صورت رویت هر گونه تخلف به شدت با آنها برخورد می‌شود.

فرماندار فلاورجان با اطمینان خاطر به مردم شهرستان فلاورجان گفت: هیچ مورد استفاده از گوشت الاغ در رستوران‌های این شهرستان گزارش نشده و مردم می‌توانند با اطمینان از رستوران‌ها، غذا تهیه کنند.

وی ادامه داد: گذشته از عدم استفاده از گوشت الاغ در رستوران‌های فلاورجان،  ذبح این حیوان نیز در این شهرستان انجام نشده است و در حال حاضر مراجع قضایی در حال برخورد با فرد یا افراد منتشر کننده این کلیپ در فضاهای مجازی هستند.

ساعدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش می‌دهند و در نهایت مرکز پاکسازی و با فرد خاطی برخورد می‌شود و اکنون من دوباره متذکر می‌شوم که استفاده گوشت الاغ در رستوران‌های فلاورجان گزارش نشده و مردم با اطمینان غذا تهیه کنند.


 
نظر شما
ادامه