کد خبر: ۴۶۲۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرآیند چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی تایید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در چهل و ششمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی مورخ سوم دی‌ماه 97 فرآیند چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی این سازمان پس از نقد و بررسی مورد تأیید قرار گرفت. 

بر اساس این گزارش، در این نشست با پیشنهاد هیأت عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی، اعتبارنامه اعضای منتخب اصلی و نیز اعضای علی‌البدل تصویب و احکام مربوطه توسط رئیس سازمان  نظام دامپزشکی صادر شد.

اعضای جدید شورای استان می‌بایست ظرف مدت یک هفته نسبت به تشکیل جلسه و انتخابات هیأت رئیسه اقدام و صورتجلسه مربوطه را به سازمان مرکزی ارسال نمایند تا وفق ماده 8 آئین نامه تشکیلات حدود و وظایف اختیارات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی، انتخاب رئیس نظام دامپزشکی استان صورت گرفته و احکام رئیس، نایب رئیس، دبیر و مسئول مالی صادر شده و بدین ترتیب شورای جدید نظام دامپزشکی استان رسما شروع به کار نماید.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
با سلام این خنده دار که سه نفر برای ریاست نظام استان به سازمان معرفی شن پس واسه چی رای گیری میشه یعنی سازمان باید رییس نظام استان انتصاب کنه پس این چه انتخاباتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
در واقع همه انتصابی هستند، اما ادعای انتخابی بودن دارند
نظر شما
ادامه