کد خبر: ۴۶۱۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر


«دکتر جمال قره خانی» از کارمندان اداره کل دامپزشکی استان همدان به عنوان پژوهشگر برتر (کارمندی) دستگاه های اجرایی استان همدان برگزیده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، در مراسم هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان برگزار شد، دکتر جمال قره خانی مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان همدان به عنوان پژوهشگر برتر (کارمندی) دستگاه های اجرایی استان معرفی و از استاندار همدان لوح سپاس دریافت نمود.

استاندار همدان در آیین گرامیداشت هفته پژوهش بر لزوم نیاز سنجی در استان با تمرکز بر کارهای تحقیقاتی تأکید کرد.

«سید سعید شاهرخی» اظهار داشت: جایگاه والای دانشمندان ملی و استانی و محققان کشور بسیار ارزشمند است و آنها مایه افتخار کشور و استان هستند.

«دکتر سید حبیب اله موسوی بهار» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز در ادامه این مراسم گفت: منحنی رشد تولید علم در این دانشگاه در سالهای اخیر به ویژه امسال، با رشد فزاینده با تولید علم در دانشگاه بوعلی سینا برابری می کند.

وی افزود: تولید علم در کشور موجب شده است که جمهوری اسلامی ایران سهم بسزایی در دانش بشری داشته باشد.

گفتنی است از دکتر جمال قره خانی تاکنون مقالات متعدد علمی در نشریات معتبر داخل و خارج کشور منتشر شده و به سمینارها و همایش های علمی مختلف راه یافته است.

در این جشنواره که با حضور استاندار همدان، رؤسای ادارات و مسئولین استانی برگزار شد، از پژوهشگران برجسته هیأت علمی و جوان دانشگاه، فن آوران و صاحبان ایده های برتر، صاحبان اختراعات و ابداعات برتر، همچنین از پژوهشگران برتر کارمندی دستگاههای اجرایی استان و پژوهشگران برتر علوم بالینی، علوم پایه و دانشجویی نیز تجلیل به عمل آمد.

در قسمتی از این لوح سپاس آمده است:

جناب آقای دکتر جمال قره خانی

ارتقاء جایگاه علمی و تحقق اقتصاد دانش بنیان کشور مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و فن آورانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود آینده ه ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند.

بی تردید اهتمام و مساعی جنابعالی در راستای توسعه ی علمی و فناوری در استان قابل تحسین است. با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، اینک که با تعهد و مسئولیت پذیری در زمینه تحقیق و پژوهش موفق به کسب عنوان " پژوهشگر برتر (کارمندی) دستگاه های اجرایی" شده اید، بر خود فرض می دانیم ضمن تبریک این توفیق از زحمات و خدمات ارزنده شما در راستای توسعه ی علم و فناوری در استان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

    دکتر یعقوب محمدی فر    سیدسعید شاهرخی

رئیس دانشگاه بوعلی سینا    استاندار همدان

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش    رئیس ستاد استانی هفته پژوهش

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعيد مستوفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
3
شايستگان بايد مورد تقدير و تشويق قرار گيرند . با آرزوي پيشرفت و ترقي روز افزون براي دوست عزيزمان دكتر جمال قره خاني.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
0
3
با سلام به نظر بنده
آقای دکتر قره خانی از نخبگان علمی استان و از افتخارات سازمان دامپزشکی می باشند. برای ایشان ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
نظر شما
ادامه