کد خبر: ۴۶۱۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر


دهمین جلسه ی کارگروه مشترک دادستانی تهران، اداره دامپزشکی تهران و معاونين دانشگاههاي علوم پزشكي با موضوع عرضه محصولات دارویی در فضای مجازی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، جلسه ی کار گروه مشترک دادستانی تهران، اداره دامپزشکی تهران و معاونين دانشگاههاي علوم پزشكي با موضوع عرضه محصولات دارویی در فضای مجازی تشکیل شد.

«دکتر مجید محمدیان» رییس اداره دامپزشكي شهر تهران با اعلام این خبر افزود: طی جلسه ای که در تاریخ 97/09/21 در محل معاونت توسعه مديريت و منابع سازمان  غذا و دارو و با حضور معاون قضايي دادستان تهران و معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو و ساير دستگاه ها برگزار گردید به بررسی محورهای کنترل و ابعاد عرضه محصولات دارویی در فضای مجازی پرداخته شد.

در این جلسه مخاطرات عرضه این محصولات در فضای مجازی مورد بازنگری قرار گرفت و پیامد‌های آن در جامعه انساني تحلیل گردید. همچنین در مورد نحوه نظارت وکنترل آن نیز بحث وتبادل نظر شد.

دکتر محمدیان تصریح کرد عرضه و فروش محصولات دارویی در فضای مجازی به یکی از مشکلات اساسی پیش روی بدل شده است که می‌تواند تهدید مهمی علیه سلامت جوامع انساني تلقی گردد.

همچنین با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیازبه وضع قوانین پیشگیرانه وجامع در خصوص کنترل تخلفات این بخش‌ بیش از پیش احساس می گردد.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
پروانه داروخونه بدین خب
دوستدار حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
این خبر نیست صورتجلسه است بابا حکیم مهر خواهشن هرچی گیر اومد درج نکن من خودم خبرنگارم فدات شم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
اتفاقا خبری است بسیار مهم و باارزش و نشانه شکل گیری یک رویکرد مثبت در کشور است!

رویکردی که در آن خوشبختانه حساسیت بالای دادستانی ها به عنوان مدعی العموم حافظ بهدلشت و سلامت عمومی مردم و تمرکز عملی کلیه نهادهای بهداشتی کشور اعم از دامپزشکی و انسانی به چشم می خورد!
نظر شما
ادامه