کد خبر: ۴۶۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: محیط زیست به دلیل وضعیت فاضلاب برخی از کشتارگاه ها، از آن ها به عنوان صنایع آلاینده نام برده و درخواست تعطیلی ۱۸ کشتارگاه را کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر حسین رشیدی» اظهار کرد: در حال حاضر در همه ۱۶ شهرستان شمال استان حدود ۲۳ کشتارگاه داریم و تلاش می کنیم کشتارگاه های کوچک را جمع آوری و کشتارگاه های منطقه ای را فعال کنیم.

رشیدی افزود: همه کشتارگاه های استان مجهز به سیستم پیش سردکن هستند و گوشت ۲۴ ساعت در این سیستم نگهداری می شود .

وی با اشاره به وضعیت کشتارگاه های استان تصریح کرد: بهترین کشتارگاه صنعتی کشور در باغین کرمان در حال احداث است و بیش از ۹۵ درصد عملیات ساختمانی آن انجام شده و ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می رسد که یکی از مجهزترین کشتارگاه های استان است و کشتار دام سنگین، سبک و کشتار شترمرغ را انجام می دهد .

رشیدی گفت: از مشکلات کشتارگاه های استان، سنتی بودن آن هاست و قابلیت اصلاحات ساختاری را ندارند و باید از ساخت کشتارگاه های صنعتی جدید استقبال کنیم .

مدیرکل دامپزشکی افزود: محیط زیست به دلیل وضعیت فاضلاب برخی از کشتارگاه ها، از آن ها به عنوان صنایع آلاینده نام برده و درخواست تعطیلی ۱۸ کشتارگاه را کرده است .

رشدی ادامه داد: در صورت تعطیلی ۱۸ کشتارگاه مذکور، جدای از تبعات اجتماعی مسأله، کشتار قاچاق مورد توجه قرار می گیرد و مشکلاتی پیش می آید

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حاج محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
1
0
درود به دکتر رشیدی عزیز وتیم مدیریتی کاربلد ایشان که الحق والانصاف در کل کشور بی نظیر هستند
نظر شما
ادامه