کد خبر: ۴۶۱۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

صبح امروز سه تن از اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان کردستان با «اکبر جوهری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر، در این نشست «دکتر کامروز کابلی» رئیس انجمن، «سیامک نظامی الحسینی» بازرس انجمن و مشاور حقوقی شورای اسلامی شهر سنندج و «دکتر پویا علی محمد زاده» مسئول روابط عمومی انجمن و عضو شورای نظام دامپزشکی استان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، دکتر کامروز کابلی رئیس انجمن با ارائه توضیحاتی در خصوص قانون سازمان دامپزشکی کشور و آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی، به بیان نقش و جایگاه دامپزشکی و مسئولین فنی بهداشتی در مورد سلامت جامعه و فراورده های خام دامی و پیشگیری از بیماری ها پرداخت.

وی ضمن تاکید بر ضرورت قطع کامل ارتباط مالی بین مسئولین فنی بهداشتی و کارفرمایان، اظهار داشت: در همین لحظه که در کنار شما هستم و با شما صحبت می کنم، همکاران عزیز و زحمتکش ما اعم از خانم و آقا با از خودگذشتگی و رنج و مشقت بسیار و دریافت حقوقی ناچیز در جهت حفظ سلامت سفره مردم تلاش می کنند.

کابلی افزود: امنیت شغلی همکاران ما بسیار متزلزل است و با توجه به اینکه مسئول فنی توسط کارفرما استخدام شده و حقوق بگیر کارفرماست، دچار مشکلات بسیاری شده ایم و این برای سلامت جامعه بسیار مضر و خطرناک است.

رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان کردستان تصریح کرد: نمونه بارز این مشکلات اخراج دکتر علی محمدزاده توسط کارفرما بود که به دلیل اجرای قوانین سازمان دامپزشکی کشور و عدم اجرای فرامین کارفرما، علیرغم مقاومت شدید انجمن در جلسات رتبه بندی سرانجام اخراج گردیدند و قریب یک سال و نیم بیکار بودند.

وی در پایان از دادستان استان کردستان در خواست مساعدت و یاری نمود.

«اکبر جوهری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ضمن خیر مقدم به اعضای انجمن، بر ضرورت اجرای دقیق دستورات سازمان دامپزشکی کشور و سلامت فراورده های خام دامی تاکید نمود.

وی افزود: در خصوص بهداشت عمومی و سلامت سفره مردم با هیچکس تعارفی نداریم؛ با قدرت و تمام توان به کار خود ادامه دهید و مطمئن باشید که پشتیبان شما عزیزان هستم و نهایت همکاری را با شما خواهم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: حفظ سلامت فراورده های خام دامی که سر سفره مردم قرار می گیرد بر عهده شما عزیزان زحمتکش است و در این انجام وظیفه مهم با هیچکس مماشات نکنید و قاطعانه عمل کنید و محکم بایستید.

جوهری در ادامه اظهار داشت: به مسئولین فنی بهداشتی علاقمندم و زحمات شما را ارج می نهم و از زحماتتان سپاسگزارم.

وی همچنین طی دستوری قاطعانه خواهان حمایت کامل از مسئولین فنی بهداشتی و امنیت شغلی آن ها شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان طی دستوری به معاون خود در امور عامه، خواهان پیگیری سریع امورات مسئولین فنی بهداشتی و حفظ شأن و منزلت آن ها شد.

جوهری همچنین خواستار حمایت بیشتر اعضای هیئت مدیره انجمن از همکاران شد و اظهار داشت در صورت وجود هر مشکلی، دادستانی در کنار شما عزیزان و دوستان خواهد بود.

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کیوان نوری
|
Canada
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
زنده باد دکتر کابلی که تا پای جان از درخت پر شاخ و برگ دامپزشکی دفاع می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
خدا را شکر!
با وجودی که اینجانب این افتخار را ندارم که در گروه همکاران دامپزشک به عنوان ناظر بهداشتی باشم ولی از این رویکرد جدید و مثبت مسئولین و مقامات محترم سازمان های دامپزشکی و نظام دامپزشکی در استمداد لز ظرفیت و توان بسیار بالای دادستانی های ارجمند کشور برای حفظ امنیت جانی، شغلی و شان و منزلت دکتران دامپزشک در کلیه عرصه های بهداشتی، درمانی دام و بهداشت و سلامت انسان کمال تشکر را دارم!
همکار دولتی کردیتان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
بعد از دستورات قاطع دکتر واعظی مدیرکل تهران و همینطور برخورد چکشی فیروزکوه با متخلفین این دیدارهای جدید به سایر ایتانهای کشور تسری پیدا کرده .مرحبا دکتر واعظی پهلوان کرد
مجید
|
Spain
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
ایشان اگر واقعاً نگران امنیت شغلی مسولین فنی هستند در ......... فروش مدرک واحد کرمانشاه را ببندند که بدونه هیأت علمی لازم سه برابر ظرفیت فارغ‌التحصیلان بیرون میدهد .اگر مسول فنی زیاد صحبت کند سریع با یکی از دکتر های بیکار جایگذین میگردد .آقای دادستان مشکل جای دیگری است انتظار شما از مسول فنی خیلی زیاد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
0
0
لطفا مسائل را قاطی نفرمایید!
هر چیز سر جای خود!
دادستانی با طرح شکوائیه مبنی بر به خطر افتادن بهداشت و سلامت عمومی به دلیل پذیرش افراد بی کیفیت می تواند فعال شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
احسنت!
نظر شما
ادامه