کد خبر: ۴۶۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


طی حکمی که از طرف مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی صادر شد، «دکتر محسن مهرآوران» به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان زاوه معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در جلسه شورای اداری شهرستان زاوه که با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت های دامپزشکی استان، دامپزشکی را تضمین کنننده سلامت و امنیت غذایی جامعه دانست.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده دامپزشکی در ایمن سازی سرمایه دامی استان افزود: با توجه به مراقبت ها و پایش های انجام شده تا کنون موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نیز در سال جاری در استان دیده نشده است.

شریعتی تامین امنیت غذایی و سلامت فرآورده های خام دامی را نیز از جمله دیگر وظایف دامپزشکی استان دانست و بر ضرورت همکاری سایر نهادها در ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد.

وی افزود: تلاش دامپزشکی در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات دام و طیور است و تمم تلاش خود را در جهت تسهیل در تولیدات با کیفیت به کار می گیرد.

بنا به این گزارش در پایان این مراسم، دکتر محسن مهرآوران به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان زاوه منصوب و از زحمات «دکتر سیدین» در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

متن ابلاغ دکتر محسن مهرآوران به این شرح است:

 



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
0
یعنی واقعا مسوولین روابط عمومی فرمانداری زاوه نمی دانند که باید در بنرشان بنویسند : آقای دکتر شریعتی؟
یا شاید اینهم یکی از شواهد مظلومیت دامپزشکی باشد؟ اگر مهمان یک دانشجوی پزشکی هم میبود اینگونه می نوشتند؟ وااسفا!!!!
نظر شما
ادامه