کد خبر: ۴۶۰۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر


مديركل دامپزشكي کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش گفت: اين اداره كل هم اكنون دو طرح پژوهشي ويژه را دنبال مي‌كند، افزود: اولین پروژه، طرح مطالعاتي حذف چیلرهای آبی و جایگزینی چیلیرهای هوایی را با اعتباری بالغ بر 85 میلیون ریال در سال 97 دنبال می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد، مديركل دامپزشكي کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش گفت: اين اداره كل هم اكنون دو طرح پژوهشي ويژه را دنبال مي‌كند، افزود: اولین پروژه، طرح مطالعاتي حذف چیلرهای آبی و جایگزینی چیلیرهای هوایی را با اعتباری بالغ بر 85 میلیون ریال در سال 97 دنبال می کند. 

«دکتر بهمنش» بررسی وضعیت بیماری خونریزی دهنده تب کریمه کنگو در دامهای استان را از ديگر طرح‌هاي پژوهشي ويژه اين اداره كل بيان كرد. وی  ادامه داد: اين اداره كل فعاليت‌هاي پژوهشي خود را هرساله   بر اساس نیاز واقعی خود و جامعه هدف با استفاده از کارشناسان خبره و با همکاری مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی انتخاب و اجرایی می نماید. 

مدیرکل دامپزشکی استان اظهاركرد: به همين دليل اساس انتخاب پروژه‌هاي تحقيقاتي اين اداره كل در جهت ارائه خدمات و حفظ جمعيت دامي و بهداشت موادغذايي خام دامي است. 

دکتر بهمنش  بيان كرد: بررسی سروتیپ های سالمونلا در جمعیت طیور گوشتی در کشتارگاه های صنعتی طیور استان  از جمله طرح‌هايي بوده كه در سال گذشته اجرا گردید و به نتايج خوبي نيز دست يافته‌ايم.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت : یکی ازسیاستهای راهبردی این اداره کل حمایت از طرحهای پژوهشی و بکار گیری نتایج حاصه در تصمیات می باشد وبه نقش مثبت پژوهش در پیشبرد اهداف سازمانی معتقد است که در همین راستا آمادگی خود را جهت پژوهشگران حوزه دام ، طیور و آبزیان  بالاخص دانشگاه های استان اعلام میدارد.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
اعتبار خیلی کم دکتر جان.اول اعتبار
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
به کشتارگاه های غیر استاندارد، عفونی و فاجعه بار دام در چهار گوشه استان برسید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
وزارت جهادکشاورزی خودش را مسئول بهداشت انسان نمی داند که برای آن هزینه ای بخواهد در نظر بگیرد!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
فقط شعااااار میدن
نظر شما
ادامه