کد خبر: ۴۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تقدیر رئیس سازمان نظام دامپزشکی از مشارکت اعضای سازمان در انتخابات:
«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پیامی از کلیه اعضای این سازمان به خاطر مشارکت فعال در انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی در سراسر کشور، تقدیر و تشکر کرد ...
 

حکیم مهر: «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پیامی از کلیه اعضای این سازمان به خاطر مشارکت فعال در انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی در سراسر کشور، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

همه شایسته ی تقدیرند/ دامپزشکی سرفراز شد

روز جمعه بیست و سوم آذر ماه سال یک‌هزار و سیصدو نود و هفت به عنوان برگی زرین در تاریخ دامپزشکی ایران خواهد درخشید. برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی ج.ا.ا در این روز فرصتی را فراهم ساخت تا اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی یک همایش به یاد ماندنی از شور و نشاط و صمیمیت و همبستگی را در سراسر کشور به نمایش بگذارند.

تشکیل صف‌هـای طولانـی از رأی دهندگان حتی در ساعات قبل از شروع رأی‌گیری حکایت از بالاترین سطوح  همیت صنفی و اشتیاق وصف‌ناپذیر برای مشارکت در تصمیم‌ گیری‌ها در مسیر رشد و شکوفایی هر چه بیشتر حرفه‌ی دامپزشکـی داشت. آمارها حکایت از مشارکت بیش‌از 55 درصد از اعضای فعال سازمان نظام دامپزشکی در انتخابات داشت و این ضریب مشارکت در برخی استان‌ها بالای 80 درصد بود.

در یک چنین انتخابات پر شور و پر مخاطب، واژه‌هایی چون برنده و غیر برنده تحت شعاع موج مشارکت‌های آگاهانه و متعهدانه قرار می‌گیرند و کاملاً بدیهـی است که مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات نیز تلاش‌های شبانه‌روزی خود برای برگزاری انتخابات را در قالب مشارکت در یک حرکت جمعـی برای به نمایش گذاشتن جدیت، صمیمیت و احساس مسؤولیت در قبال سرنوشت و مسیر حرکت خانواده بزرگ دامپزشکی تلقی کنند.

تمامی کسانی که در شکل‌گیری نمایش با شکوه چهارمین دوره انتخابات شوراهـای استانـی نظام دامپزشکـی ج.ا.ا  در روز جمعه 23 آذر ماه 1397 مشارکت داشتند شایسته تقدیرند. رؤسا و اعضای محترم شوراهای نظام دامپزشکی  و کارمندان دلسوزان شوراها به همراه اعضای محترم هیئت‌هـای اجرایی و نظارت و با همکاری بـی شائبه استانداری‌ها، سازمان‌های جهاد کشاورزی و ادارات کل دامپزشکی استانها و وزارت محترم کشور و همچنین رسانه‌های محلی و سراسری بالاترین تلاش‌ها را برای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات و تضمین سلامت و مشارکت حداکثری در آن بکار گرفتند و نام و خاطرات نیک و فراموش ناشدنی از خود بر جای گذاشتند.

بدون تردید برگزاری این انتخابات بصورت کاملاً الکترونیک نقش بسیار ارزنده‌ای در تأمین رفاه حال رأی‌دهندگان و تضمین هر چه بیشتر آرامش و سلامت در انتخابات و کاهش هرگونه حواشی احتمالـی و سرعت بخشیدن به فرآیند برگزاری انتخابات و شمارش آراء و تعیین نتایج آن داشت. جا دارد در این رابطه از وزارت محترم کشور و نهادهای ذیربط بویژه معاونت محترم سیاسـی و مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات و آمار این وزارتخانه و همچنین مجریان انتخابات الکترونیک، که مسؤولیت فنی و تجهیزاتی انتخابات را بر عهده داشتند نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشیم.

امیدواریم با اعلام قطعی نتایج چهارمین دوره انتخابات شوراهـای استانی نظام دامپزشکی ج.ا.ا در روزهای آینده شاهد شکل‌گیری دور جدیدی از تلاش‌ها و برنامه ها برای شکوفایی هر چه بیشتر فعالیت‌ها در سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با مشارکت عمومـی بیش از 38 هزار عضو این سازمان باشیم.

و کلام آخر! خدا را شاکریم که تمامی اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی ج.ا.ا همه سر بلند بودند و شایسته‌ی بالاترین تقدیر.

به همه آنهایی که در برگزاری این انتخابات مشارکت داشتند و به تمامـی کسانـی که با نامزد شدن در انتخابات و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های مترقی موجبات شکل‌گیری رقابت سالم و پرشور را فراهم ساختند و به تمامی اعضای محترم سازمـان نظام دامپزشکی ج.ا.ا که با شرکت در رأی‌گیری و استقبال از انتخابات یک روز به یاد ماندنی و پر افتخار را رقم زدند خدا قوت می‌گوییم و دستشان را به گرمی می فشاریم.

همچنان پر شور و پر نشاط، دست در دست هم، حرکت به سوی قله‌های سرفرازی و افتخار

دکتر محمدرضا صفری / رئیس سازمان

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دکتر مسعود عربشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
فرمانده خسته نباشی
ممیزی دامپزشکی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
درود بر دکتر صفری
خسته نباشید
همکار دولتی از قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
دکتر عزیز خسته نباشی.به حق که انتخابات شایستهای از تمام جوانب در کل کشور برگزار کردید که مثال زدنی بود.انتخاباتی شفاف ،منظم و درخور تحسین.بعنوان یک همکار به وجود مدیر توانمندی مثل شما در راس سازمان نظام افتخار می کنیم.ممنون دکتر صفری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
جناب اقاي دكتر صفري
درخيلي از استانها مشاركت بالا نبود كه علت ان
عدم وجود صندوق راي در شهرستانها براي اينكه نخواستيد هزينه مالي كنيد
اكثر اعضا شهرستاني به علت مسافت تا مركز استانها در انتخابات شركت نكردند
اكثر اعضا بعلت عملكرد ضعيف ريس نظام استانها بدهي شان را تصفيه نكردند
حضور ريس شوراي نظام استان كه خودش كانديد بود سر صندوق از موارد تاريك انتخابات بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
دکتر صفری مدیری توانمند و خوش فکر است که در باعث با اهمیت شدن نظام دامپزشکی شده است.در آینده ای نزدیک امیدواریم در جایگاه های بالاتر در وزات خانه باعث ارتقاء دامپزشکی شوند.
کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
جناب اقاي دكتر صفري
برچه اساس اظهار نضر می فرمائید
بخش دولتی را که از رای دادن محروم کردید
در خيلي از استانها مشاركت بالا نبود كه علت ان عدم وجود صندوق راي در شهرستانها براي اينكه نخواستيد هزينه مالي كنيد
اكثر اعضا شهرستاني به علت مسافت تا مركز استانها در انتخابات شركت نكردند
اكثر اعضا بعلت عملكرد ضعيف نظام دامپزشکی بدهي شان را تصفيه نكرده و در رای گیری علارغم تمایل نتوانستند رای بدهند .
بر خلاف قانون حق عضویت معوقه اعضاء دولتی را برمبنای سال 97 تعیین نموده اید .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
چرا رئیس محترم نظام دامپزشکی دوره قبلی در روز رای گیری همچنان در پشت میز ریاست جلوس فرموده بودند ایا این تخلف انتخاباتی نبود لطفا رسیدگی فرمایند .برای جلوگیری از سانسور اسم استان را ننوشتم خودتان بررسی فرمایند
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
موضوع مسافت یکی از دلایل مشارکت پایین همکاران در انتخابات بود و عده ای از همکاران بدلیل دور بودن از محل رای گیری در انتخابات شرکت نکردند
نظر شما
ادامه