کد خبر: ۴۵۹۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» گفت: حضور در این انتخابات نشان دهنده علاقه‌مندی ما به حرفه دامپزشکی است و به عنوان عضوی از این صنف و به عنوان رئیس این صنف برای عرض خداقوت به همکاران برگزار کننده در این محل حضور یافته‌ام ...
 

حکیم مهر:‌ رئیس سازمان دامپزشکی کشور در اولین دقایق شروع رای گیری انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها ضمن حضور در محل اخذ آرای استان تهران در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، به حکیم مهر گفت: «حضور در این انتخابات نشان دهنده علاقه‌مندی ما به حرفه دامپزشکی است و به عنوان عضوی از این صنف و به عنوان رئیس این صنف برای عرض خداقوت به همکاران برگزار کننده در این محل حضور یافته‌ام.»

 «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» ادامه داد: «برگزاری این انتخابات کار بزرگی است و قرار است اتفاق بزرگی در این روز رقم بخورد و بنده به عنوان یکی از اعضای سعی کردم در ساعات اولیه در این اتفاق بزرگ حضور داشته باشم.»

وی با بیان اینکه ترکیب شورا خوب بوده و بهتر هم خواهد شد،‌ افزود: «توفیقاتی در حوزه مدیریت همراه با هماهنگی و دلسوزی برای سازمان بوده و با توجه به اینکه سازمان یک سال خوب را پشت سر گذاشته است، اعضا به پای صندوق‌ها خواهند آمد و خروجی به نفع بخش خصوصی خواهد بود و ظواهر امر هم این را نشان می دهد.»

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
ضمن تشکر از ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور به استحضار و پیشنهاد مینماید ضمن تعامل با ریاست محترم نظام دامپزشکی کشور حق دامپزشکان دولتی در زیر پای منافع عده ای سودجو و فرصت طلب در بخش خصوصی له نشود و منافع دامداران فدای منفعت طلبی بخش خصوصی نشود
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
بعد از گذشت سالها باید بپذیریم که واگذاری خدمات به بخش خصوصی بدون مطالعه و شتابزده بود که عواقب آن متوجه دامداران و بهره برداران شد بهتر است با تجدید نظر در رفتارهای گذشته هر دو سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دولتی با همفکری مشکلات را حل کنند شرایط فعلی برای بهره برداران .دولتیها و خصوصی ها زیان اور است فاتحه اموزش دامپزشکی خوانده شده است گذشته میتواند چراغ راه آینده باشد .از تجارب بازنشستگان و افراد با تجربه برای مشورت و از علم دانشگاهیان و نیروی کار جوانان اگر بدرستی استفاده شود خروج از این تنگنای دامپزشکی اسان است زیانهای تب برفکی دام انفلو انزای طیور و تلفات ابزیان و ...... هزینه های خارج از توان خدمات دامپزشکی برای دامداران و بیکاری خیل عظیمی از جوانان دامپزشک و تعطیلی دوره های کاردانی دامپزشکی دانشگاهها اصلا عواقب خوبی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
هر اصطلاحی تعریفی مشخص و استاندارد دارد تا بتوان از آن بدرستی برای رساندن منظور استفاده کرد . اما ظاهرا" در فرهنگ اداری کشور ما هیچ چیزی تعریف مشخص و واضح و واحدی ندارد و بنا به دلخواه و اغلب با اهدافی نه چندان سالم از اصطلاحات استفاده می شود . از جمله آنها نا معلوم بودن اصطلاحاتی مانند دولتی، حاکمیتی ، بخش خصوصی و بخش دولتی و امثال آنها است . مثلا" نهادی را نماینده بخش خصوصی می نامند ولی رئیس آن و بسیاری از اعضای تصمیم گیرنده آن ، دولتی یا دانشگاهی هستند !!؟؟ یا تعریف بخش خصوصی تقریبا" مبهم است و نمیتوان فهمید چه چیزی به چه بخشی سپرده شده ، بخشی شلم شوربا و فاقد سازماندهی و هر کی به هر کی که همه جور آدمی در آن پیدا میشود که به شوخی بعضی جا ها به آن خصولتی هم میگویند !!؟؟
این که هر کی دولتی نیست پس خصوصی است بدون شک یک طنز بسیار تلخ از ندانم کاری است !! کار را نه به دولتی میسپارند نه به خصوصی ، " کار را به کاردان و کار بلد آن میسپارند " اینکه میبینیم بخش دولتی کارایی کافی ندارد پس امور را یا کارخانه را و یا وظایف را به بخش غیر دولتی یا به اصطلاح خصوصی بسپاریم نهایت بی درایتی است و جالب است بعد هم شاکی میشویم که چرا زود به بخش خصوصی سپردیمش یا معلوم میشود آن بخش خصوصی بسیار نا کارآمد تر از همان بخش دولتی سردرگم و نالایق بوده است !!
تمام این معضلات این است که تقریبا" هیچ کاری به کاردان و کاربلد آن کار ، چه در سیستم دولتی و یا غیر دولتی سپرده نمی شود . مثلا" در سیستم دولتی ، گزینش بر هر مبنایی انجام میشود به غیر از بررسی توانایی و تخصص فرد برای انجام درست و سالم آن کار ، البته با بهانه و سو استفاده از اصطلاحی مقلوب ( وارونه ) شده بنام تعهد در مقابل تخصص !! ظاهرا" یک فرد متعهد شخصی است ، اخلاق مدار که در کاری که بلد نیست و تخصصی و تجربه ای در آن ندارد وارد نمیشود و برای آن داوطلب نمیگردد ولی در تعریف اداری کشور ما درست برعکس است متعهد کسی نیست جزء یک آشنای یکی یا در گروه یکی که لازم نیست تجربه ای یا تخصصی دقیق مربوط به آن کار داشته باشد مثلا" فردی با لیسانس جغرافیا بدون کوچکترین درک و تحصیلاتی در زمینه امور مالی و اقتصاد ، در وزارت دارایی استخدام میشود و مشغول محاسبه مالیات مودیان مالیاتی می گردد !!!؟؟؟
یا مجوزی برای فعالیت در کاری به فردی غیر دولتی داده میشود بدون آنکه بدرستی بررسی شود آن فرد اساسا" شرایط صحیح و توانایی آن کار را دارد یا نه ، نه امتحانی نه دوره درستی برای آموزش های لازم مانند بازآموزی بصورت استاندارد !!؟؟ و اغلب هم معلوم میشود باز هم آشنای یکی بودن و توی گروه یکی بودن در گرفتن این مجوزها بسیار موثر بوده است .!!!بعد اسم این را میگذارند بخش خصوصی که چون نه تجربه ای داشته و نه امکاناتی درست و کامل ، جزء خرابکاری نتیجه دیگری ببار نمی آورد !! مثلا" کارخانه ای را به کسی میفروشند که اصلا" طرف کوچکترین درکی از کار آن کارخانه ندارد !!!
نظر شما
ادامه