کد خبر: ۴۵۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
«حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد» افزود: عدم کنترل کمیت و کیفیت فرآورده‌های خام دامی، هردو به مردم ضرر می‌رساند که کنترل این مهم یکی از وظایف دامپزشکی می‌باشد ...
 

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در شهرستان اردستان، با فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار داشت و در پایان طی نشست خبری که در شبکه دامپزشکی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی «دکتر خسرو فاتحی» مشاور وی و «دکتر میثم استکی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، با «دکتر حمیدرضا تاملی» فرماندار شهرستان اردستان دیدار و طی نشستی در محل فرمانداری بر سر موضوعات مختلف در حوزه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن بیان اهمیت رسالت دامپزشکی و شرح وظایف خطیر این حرفه به صحبت در خصوص پدافند غیر عامل و بیوتروریسم زیستی پرداخته و یکی از پراهمیت ترین وظایف دامپزشکی را برقراری امنیت غذایی برسر سفره های مردم دانست.

دکتر موحدی در پایان صحبت ها، بابت ابقاء و افزایش اعتبارات تملک دارایی ها در سال جاری و حمایت های آن فرمانداری از شبکه دامپزشکی سپاس و قدردانی نمود.

سپس فرماندار شهرستان اردستان با تشکر از حضور مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان در این شهرستان، در ادامه در تشریح وظایفی که برعهده دامپزشکی بوده و به نحو احسن صورت پذیرفته گفت: شهرستان اردستان یکی از شهرستان هایی است که پتانسیل بروز بیماری ها را دارد ولی با درایت و دلسوزی پرسنل شبکه خوشبختانه شاهد کنترل و مهار بیماری ها می باشیم.

وی همچنین افزود: اعتقاد راسخ به برقراری امنیت غذایی را داریم که سهل انگاری در آن تبعات گسترده ایی دارد.

دکتر تاملی در پایان گریزی به تجلیل از شبکه دامپزشکی به عنوان دستگاه برتر شهرستان در هفته دولت زد و یادآوری کرد: نگاه و عملکرد مدیران باید به سمت تشویق و فراهم نمودن وضعیت مطلوب اشتغال و درآمد زایی در سطح روستاها باشد تا روز به روز شاهد رشد و شکوفایی روستاییان به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار در جمعیت میهن اسلامی باشیم.
مغفول ماندن حق محرومیت از مطب در قانون خدمات کشوری و اختصاص سهم دامپزشکی در طرح تحول سلامت

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در سلسله برنامه های بازدید خود از شهرستان اردستان در دفتر«حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد» نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و ضمن عرض تشکر و قدردانی از حمایت های صورت پذیرفته از شبکه دامپزشکی، ابتدا پیرامون وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان صحبت و سپس تاریخچه ی از دامپزشکی را بیان کرد.

دکتر موحدی افزود: به مرحله ی خود کفایی فرآورده های خام دامی در شرایط تحریم ها رسیده ایم که حفظ و افزایش تولید و کاهش هزینه ها در حوزه دام و طیور در شرایط بد موجود تحریم های اقتصادی با همت دامپزشکی به خوبی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه در مورد اصلاح قانون خدمات کشوری در حوزه دامپزشکی و مغفول ماندن حق محرومیت از مطب در قانون خدمات کشوری و اختصاص سهم دامپزشکی در طرح تحول سلامت صحبت نمود.

سپس نماینده مردم شریف اردستان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با عرض خداقوت به مدیر کل دامپزشکی و تمام کارکنان زیرمجموعه در ادامه اذعان داشت: اگر موضوعات ذکر شده به صورت لایحه به مجلس برده شود، حتما حمایت خواهند کرد.

 وی در پایان گفت: عدم کنترل کمیت و کیفیت فرآورده های خام دامی هردو به مردم ضرر می رساند که کنترل این مهم یکی از وظایف دامپزشکی می باشد.

بازدید از شبکه دامپزشکی و تشکیل نشست خبری با اصحاب رسانه ازدیگر برنامه های حضور مدیردامپزشکی استان اصفهان در شهرستان اردستان بود.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
یعنی تا حالا کسی از سازمان این لایحه رو به مجلس نداده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
خنده دار است!
یعنی وزارت جهادکشاورزی به جای اینکه خودش شان و اعتباری برای نمایندگان مجلس داشته باشد و مستقیما درخواست اعتبار برای سلامت مردم بکند،
طی لایحه ای از مجلس بخواهد که اعتبار طرح ابتکاری سلامت از وزارت بهداشت کنده شود و به سازمان دامپزشکی که خود را یک نهاد کشاورزی و نه نهاد سلامت معرفی می کند اعطا شود!!
نظر شما
ادامه