کد خبر: ۴۵۹۰۵


رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در احکامی، «دکتر علی شیرازی نژاد» را به عنوان سرپرست منطقه جنوب کشور- شیراز منصوب و از زحمات «دکتر محمدجواد مهربانپور» قدردانی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» در احکامی، دکتر علی شیرازی نژاد را به سمت سرپرست موسسه رازی شعبه شیراز منصوب کرد و از تلاش های دکتر محمدجواد مهربانپور رئیس پیشین این شعبه قدردانی کرد.

در بخشی از حکم انتصاب دکتر شیرازی نژاد آمده است:

"
نظر به سوابق، تجارب و دانش ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست شعبه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منطقه جنوب کشور - شیراز" منصوب می شوید.

 
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت ها و سرمایه های ارزشمند نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات شعبه و تلاش و کوشش در جهت تحقق اهداف عالیه موسسه، به خصوص در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق باشید."

همچنین در بخشی از حکم قدردانی از دکتر مهربانپور آمده است:

"
بدینوسیله از زحمات و تلاش های بی دریغ جنابعالی در طول دوران تصدی "ریاست موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور (شیراز)" قدردانی و تشکر به عمل می آید.

بی شک خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که منشاء و پایه و اساس آن نظام اسلامی و دین رسول ا... هست همراه با اجر اخروی و انشاءا... رضایت خدمت حق تعالی ذخیره آخرت خواهد بود و جنابعالی که برای پیشبرد اهداف عالیه این مرکز مهم کشوری تلاش نموده اید به لطف الهی از این نعمت بزرگ خدمت به جامعه مسلمین بهره‌مند خواهید شد."


نظر شما
ادامه