کد خبر: ۴۵۷۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر


مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی بر لزوم پايش و مراقبت جدي بيماريهايي مانند آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان و تب برفكي اشاره و بر پايش مستمر تالابها و زيستگاههاي اطراف آنها و ساير محلهاي تجمع پرندگان مهاجر تاكيد كرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در اين جلسه «دكتر امیر حسین بهداد» مديركل دامپزشكي استان، ضمن خيرمقدم به حاضرين از زحمات و تلاش هاي روساي ادارات ستادي و شهرستانها در پيشبرد اهداف و برنامه هاي اداره كل دامپزشكي استان تقدير و تشكر نمود و خواستار همدلي و همكاري بيشتر كليه مسئولين و پرسنل اداري گرديد.

وی همچنين بر لزوم پايش و مراقبت جدي بيماريهايي مانند آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان و تب برفكي اشاره و بر پايش مستمر تالابها و زيستگاههاي اطراف آنها و ساير محلهاي تجمع پرندگان مهاجر تاكيد كرد.

دکتر بهداد همچنین به مدت زمان باقيمانده از طرح واكسيناسيون تب برفكي اشاره کرد و خواستار تحقق پيش بيني هاي واكسيناسيون تب برفكي توسط ادارات دامپزشكي شهرستانها گرديد.

در ادامه جلسه دکتر مهدی حامی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر پايش مستمر و انجام مراقبت فعال و غیر فعال بیماری آنفلوانزای فوق حاد طیور، نظارت بر تعطيلی بازارچه هاي عرضه پرندگان را مهم ارزیابی کرد و افزود: اینکه بدون هیچ نظارت و ضابطه ای عده ای بخواهند با خرید و فروش پرندگان بپردازند به هیچ عنوان مورد تایید و قبول اداره کل دامپزشکی نیست و با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی انجام خواهد شد.

همچنین وی تاکید کرد: موضوع تشدید نظارت بهداشتی و اقدامات قرنطینه ای در کشتارگاههای طیور بر اساس دستورالعمل های ابلاغي باید پیگیری و موضوع استقرار و حضور تمام وقت ناظر دولتی در کشتارگاههای طیور با هدف نظارت بر کلیه مراحل کشتار در دستور کار شهرستانهای واجد کشتارگاههای طیور قرار گیرد.

در ادامه این جلسه روساي ادارات ستادي به ارائه مطالب، پيشنهادات و راهكارهاي عملياتي پرداخته و موضوعات فني توسط روساي ادارات ستادي و شهرستانها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
سلام بر همه دوستان من واقعا متاسفم از این نگاه سطحی که دوستان عزیز دولتی نسبت به بخش خصوصی دارن سوال بنده اینه که اگر مسولین فنی بهداشتی شاغل در کشتارگاهها از فبلتر بخش دولتی عبور نمیکنن که اینقدر تحت فشار توسط دوستان عزیز بخش دولتی قرار میگیرن -تا زمانیکه تعامل بین دو بخش دولتی و خصوصی نباشه و این همه نامهربانی بین این دو بخش هست وضعیت نه تنها بهتر نمیشه متاسفانه از این شکاف یک عده افراد سواستفاده خواهند کرد واقعا متاسفم ................. - به امید اعتلای هرچه بیشتر دامپزشکی
ناشناس
|
India
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
اینکارها در جهت بهداشت مواد غذایی و رفاه حال مردم نیست بلکه .......... تحت این عنوان عده ای ......... را با کار معین جذب می نماید و بتدریج قرارداد مشخص و پیمانی می شود.و گرنه همه میدونند وجود ناظران دولتی هیچ خروجی ندارد و طرح شکست خورده ای است.جای خواب مسوولان فنی را هم اشغال می‌کنند که همکاران شدیدا از این اوضاع شدیدا ناراضی هستند
دکتر xy
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
چرا نمیخواهید کارو یکسره کنید ۰ مسولین فنی کشتارگاهها باااید از سازمان دامپزشکی حقوق بگیرن . سازمان باید پول رو از کارفرما بگیره و به مسول فنی پرداخت کنه . هیچگونه رابطه ای نباید وجود داشته باشه حتی حضور و غیاب رو هم سازمان باید انجام بده . و سازمان تعیین کننده باشه که چه کسی باید توی کشتارگاه بمونه و کار کنه و چه کسی کار نکنه .
واقعا سخته اینگونه طرحها رو پیاده کردن ؟ مگه چندتا کشتارگاه داریم . کار توی کشتارگاه امنیت شغلی میخواد که متاسفانه وجود نداره . اول امنیت شغلی رو بوجود بیارید.
نظر شما
ادامه