کد خبر: ۴۵۶۳۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

فردی که بدون کسب مجوزهای بهداشتی لازم و در زمان آلودگی منطقه به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، مبادرت به پرورش و نگهداری غیرمجاز بوقلمون کرده بود، بر اساس گزارش اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر به مراجع قضائی و به استناد مواد قانونی سازمان دامپزشکی کشور و ماده 688 قانون مجازات اسلامی به یک سال حبس محکوم گردید .

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر، «دکتر محمد جعفرپور» رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر گفت: در صورت که فردی اقدام به  پرورش پرندگان (طیور، بلدرچین، بوقلمون، کبک و...) بصورت غیر قانونی و بدون کسب مجوزهای بهداشتی نماید، این عمل مصداق بارز تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و  به مراجع قانونی معرفی خواهد شد.

وی افزود: مردم عزیز در صورت مشاهده مواردی از این قبیل، با شماره تلفن های 4 _56467282 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام گردد .

 
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
0
عالی است!

فوق العاده است!!

با تبریک و تشکر مشاهده می شود که

ماده 688 قانون مجازات اسلامی مبنی بر مجازات سخت و سریع

افرادی که بهداشت و سلامت مردم را مورد تهدید و مخاطره

قرار می دهند تا چه اندازه کارایی دارد!

حال مقایسه کنید با قانون بی خاصیت بهره وری کشاورزی

که تا به حال به اندازه سر سوزن برای دامپزشکی مفید نبوده است!
رمز و راز موفقیت وزارت بهداشت در متقاعد کردن اکثریت

مقامات و مسئولین و مجلس در یک جمله است:

به خطر افتادن سلامت و حیات مردم در صورت عدم اجابت

اعتبارات و امتیازات درخواستی وزارت بهداشت!!!
ناشناس
|
India
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
0
اجرای قانون کاملا درست است اما این را در نظر بگیرید کسی که بخواهد مجوز قانونی بگیرد باید کلی سرمایه داشته باشد و پیچ و خم اداری طولانی را باید طی کند.سوال اینجاست که در این شرایط وحشتناک اقتصادی یک نفر باید از چه راهی کسب درآمد کند تا شکم عائله خود را سیر کند.به نظر می آید مملکت به سمتی پیش می رود که هرکس توان مالی نداشته باشد و بخواهد از راه شرعی کسب درآمد داشته باشد باید اتوماتیک از طبیعت حذف شود.کارخانجات هم یک به یک تعطیل می شوند و بیکاری هم زیاد می شود.مثالهای زیادی داریم از این مدل که شاید قضیه دستفروشان را خیلی ها دیده اند.
همه می گویند بزنید و بگیرید اما کسی نیست که بگوید تکلیف قشر ضعیفی که مقید به اخلاقیات هستند چیست و چگونه باید کسب درآمد مشروع داشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
1
مطمئن باشید با اجرای قانون بیشترین نفع را همین مردم زحمت کش و تلاشگر می برند!

علت بدبختی ها و مشکلات مزمن و ظاهرا لاینحل،
زیر پا گذاشتن قوانین و مصوبات است که در نهایت
دودش به چشم افرادی می رود که به جای کاسبکاری
راه پر پیچ و خم تولید را برگزیده اند!
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
0
گرفتن مجوز لازم و خوبه ولی واسه گرفتن یک مجوز به ظاهر ساده باید یکسال دوندگی کنی.....من خودم یکسال دوندگی کردم از این اداره به اون اداره و هر اداره هم کلی سنگ جلو پام انداخت ولی ناامید نشدم و به همه دستورات عمل کردم از چگونکی احداث بنا محل تا محل احداث و تجهیزات و وسایل طبق فرمایشات مقام مسئول.....بلاخره بهم مجوز دادن ولی فقط مجوز 70قطعه بوقلمون! آخه 70قطعه ارزش داره که آدم این همه دوندگی کنه و خرج کنه و اسمش بره تو لیست اداره دارایی؟!!!!! بعدش اگه بیان بازدید ببینن بجای 70قطعه 71 قطعه نگهداشتی همه رو جمع میکنن و مثل همین گزارش با آب و تاب تعریف میکنن که فلان واحد مجوز نداشت جمع کردیم!....کار این دولت همش سنگ اندازیه کلی درس خوندیم حتی نمیذارن خودمون کار کنیم
Hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
1
رعایت کردن مسائل بهداشتی کار خوبیه. مجوز نیاز به کلی سرمایه هست،بعدشم آدم از سرناچاری میخواد با یه تعداد کم شروع کنه .آیا برای تعداد کم هم مجوز میدید؟
اگه میدید برای چه تعداد و چقدر سرمایه نیازه؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
وزارت بهداشت کجاست آمار بالای سرطان استفاده از سموم غیر مجاز آلودگی خاک آب کجایی فقط به فکر مجازات اقشار کم درامدی؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه