کد خبر: ۴۵۵۹۲
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
هشدار درباره یک تخلف انتخاباتی:
در موارد دیگری هم از چند استان خبر رسیده است که برخی از کاندیداها با وعده اعطای پروانه داروخانه دامپزشکی، کلینیک، آزمایشگاه و... در صورت ورود به شوراهای استانی، در صدد جلب آرای مورد نیاز خود برآمده‌اند!
 

حکیم مهر: اخیراً باخبر شدیم برخی از اعضای هیأت مدیره یکی از تعاونی مسکن نظام دامپزشکی در کشور طی تماس تلفنی با اعضای این تعاونی، ضمن تاکید بر اینکه تحویل به موقع آپارتمان های اعضا منوط به ورود اعضای هیأت مدیره این تعاونی به شورای نظام دامپزشکی استان است، به آنها هشدار داده اند که در صورت عدم راهیابی تعدادی از اعضای هیأت مدیره این تعاونی به شورای چهارم، تحویل واحدهای مزبور در موعد مقرر امکان پذیر نخواهد بود!

در موارد دیگری هم از چند استان خبر رسیده است که برخی از کاندیداها با وعده اعطای پروانه داروخانه دامپزشکی، کلینیک، آزمایشگاه و... در صورت ورود به شوراهای استانی، در صدد جلب آرای مورد نیاز خود برآمده اند!

به نظر می رسد استفاده ابزاری از شوراهای نظام دامپزشکی استانی صرفاً برای پیشبرد منافع اعضای یک تعاونی مسكن و یا وعده صدور پروانه صنفی در صورت پیروزی در انتخابات، استفاده ابزاری از قدرت بوده و مصداق بارز تخلف انتخاباتی و فساد محسوب می شود.

امیدواریم هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای استانی نظام دامپزشکی و ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی با جدیت کامل در این موضوع ورود نموده و اجازه ندهند که چنین تخلفاتی، سلامت انتخابات پیش رو و امنیت روانی اعضای سازمان و مشارکت کنندگان در انتخابات را مورد خدشه قرار دهد.

- مستندات تخلفات مزبور در صورت تکرار و عدم پیگیری هیأت نظارت بر انتخابات اطلاع رسانی خواهد شد.

 
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
وطن خواه
|
Italy
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
سو استفاده از پروژه تعاونی مسکن مصداق خرید رای و مستوجب برخورد هیات نظارت طبق ضوابط است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
در مورد مقابله با سیاست های صدور پروانه داروخانه کاملا مشخص که نظام دامپزشکی ............ بوده :
باید در مقابل بخش دولتی ایستادگی می کردند و از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری می کردند که که کوتاهی کردند
ناشناس
|
Finland
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
این از عوارض سپردن قدرت به نهادی است که شرایط قبول هیچگونه مسئولیتی را ندارد ولی بر قبول مسئولیتهای متنوع و مختلف ، بدون نگرانی از عواقب و پاسخگویی ، اصرار دارد !!؟؟
ساختار نظام دامپزشکی بخودی خود مستعد هر نوع فسادی است و سپردن اهرمهای قدرت به آن بسیار خسارت بار می باشد . نمونه های فراوان آن هم به کررات در همین حکیم مهر گزارش شده .
اسماعیلی
|
France
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
اتفاقا باید به جناح مقابل اعضا هیات مدیره تعاونی مسکن رای داد تا حداقل هیات مدیره را مجبور به ارایه گزارش مالی به اعضا در این ده سال کرد. ضمنا این پروژه حالا حالا کار دارد و بعضی از شروع تا پایان پروژه بازنشست میشوند
Vet.
|
Canada
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
سلام.
رئیس محترم نظام دامپزشکی کشور.
ضرورت عملکرد هوشمندانه شما در انتخابات اینگونه :
_ دامپزشکان انگیزه ای برای شرکت در انتخابات را ندارند.
_ عملکرد، اکثریت رئیسان نظام استان ها در راستای منافع شخصی و پیدایش سندرم عدم اعتماد به نظام دامپزشکی.
_ بخش خصوصی دامپزشکی، دیگر توان پذیرش ظاهر سازی، و وعده های نا ممکن را مطلقا ندارد.
از شما انتظار میرود، واقعیت ها را پذیرفته، و بستری امن برای دامپزشکی بخش خصوصی ایجاد نمایید.
_ تشریفات را در حوزه نظام دامپزشکی حذف کنید.
_ شواهد گویای، تکیه گاه و حامی دامپزشکان، همان سازمان دامپزشکی کشور است.
« هوشمندانه انتخابات را برگزار کنیم»
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
1
ده ساله فقط پول دادیم یه اسکلت ساحختمان داریم با همین پول چند سال قبل صاحب خانه شده بودیم،تعاونی های مسکن به طور کلی ....................... باید جمع شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
نظام در گذشته کوتاهی کرده :
مثلا مقابله در برابر بخش دولتی در مورد سیاست های قبلی صدور پروانه داروخانه ها
یا اجرا درست رونوشته های قبلی و فعلی ماده 19 نظارت بهداشتی
یا
همین مدیریت تعاونی مسکن
یا
کوتاهی د قرارداد بیمه تکمیلی درمان که قراردادی محدود با شرکت بیمه ای بسته شده
پس با این شرایط به نتیجه می رسیم که شورای نظام های دامپزشکی نیاز به یک تغییر بزرگ در اعضا فعلی خود دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
اخیرا در یکی از استانها اعلام شده در صورت رای دادن به لیست مورد نظر هزینه مربوط به تمدید کارتهای نظام از طریق اعضای حاظر در لیست پرداخت می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
متاسفانه روسای نظام در یکسری استانها فقط برای بهره برداری صرفا وارد حوزه ریاست شده اند وفقط به فکر منافع خود میباشند از جمله اینکه حق بیمه خود را برای چندین سال از نظام رد میکردتد یا برخی از اعضای کمیسیون صدور پروانه با نفوذی که داشته اند اقدام به صدور پروانه کرده اند بدون فراخوان و اطلاع رسانی بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
برخی در نظام استان ها و نظام مرکز ...................... امیدواریم با انتخاب صحیح بخش خصوصی واقعی و دلسوز بر سرنوشت جامعه بزرگ دامپزشکی مسلط شود و دست افراد ناصالح را از منابع سازمان که همانا حق عضویت بیش8 3 هزار نفر از اعضااست را کوتاه نمایند.انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
ظاهرا برخی بدنبال مهندسی و تقلب گسترده در انتخابات هستند لازم این عزیزان بدانند همه مراحل انتخابات بعدا توسط پلیس فتا رصد خواهد شد و صحت عمل یقینا مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و مسوولان قضایی هم در جریان قرار گرفته اند
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
بعضی استان ها هم مقامات دولتی با تهدید کاندیدا ها را وادار به استعفا می کنند تا در غیاب افراد شاخص رای بیاورند
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
وقتی داخل سازمان مرکزی مسکن مهر وبدتر از آن زمین خریداری شده در شمال کشور مستمسک باقی ماندن در قدرت برای بعضی دوستان باشد .مشابه آن در نظام دامپزشکی هم میتواند اتفاق بیفتد. لطفا سانسور نکنید بنده همه موارد حقوقی را رعایت کردم که قانون مطبوعات رعایت شده باشد ولی اجازه دهید موضوع به سمع و نظر دستگاه نظارتی برسد تا ریشه های فساد توسعه نیابد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
واقعا" مگر چه تعداد افراد قابل اعتماد و صالح میتوان در صنف دامپزشکی پیدا کرد و امور را به آنها سپرد !!؟؟ تا کی باید درگیر کیش شخصیت باشید که یک موقعی کسی یا کسانی پیدا شوند که شاید بتوانند کاری برای شما بکنند !!؟؟
این افراد نیستند که بتوانند کاری بکنند ، بلکه درست آن است ، که سیستم به گونه ای پایه گذاری شده باشد که کارها بدرستی به انجام برسند و هر فردی در آن قرار گیرد نتیجه به هر حال مطلوب گردد . یعنی امکان خطا و اشتباه را به افراد ندهد .
حال شما ببینید آیا مثلا در سیستم نظام دامپزشکی از لحظه اول تاسیس تا کنون شما چنین شرایطی را در آن میتواتید پیدا کنید !!؟؟
در یک سیستم معیوب بهترین افراد دنیا ، حتی خود جناب "ابوذر غفاری " را هم بگذارید چه بخواهد و چه نخواهد ، نتیجه کار سالم نخواهد بود ، حتی اگر آن فرد شانس بیاورد و فاسد نشود ، که بسیار بعید است ، مجبور خواهد بود حتی ناخواسته ، به فساد تن بدهد یا اغماض کند یا به نوعی همکاری کند که در نهایت محصول کار فقط به نفع افراد ناسالم آن هم بعضی هایشان خواهد بود .
و به همین دلیل اولا" افراد کارآمد وفت شرکت در این بازی ها را ندارند و ثانیا" افراد سالم حاضر به آلوده شدن و در نهایت بدنامی در این سیستم ، نیستند . اگر هم شرکت کنند از سر سادگی و خوش قلبی و احتمالا" امید واهی و عدم ارزیابی درست از توانایی های خود و قدرت سیستم معیوب در به فساد کشیدن هر کسی خواهد بود .
پس میماند افرادی که وقت زیاد و کارآمدی کم دارند و شناگران ماهری یرای شنا در آب های آلوده هستند و به این فضا های ناسالم عادت دارند !!
با این گزارشاتی هم که حکیم مهر منتشر کرده و در کامنتها دیده میشود ، نتیجه از هم اکنون واضح است ، که چگونه نظامی خواهیم داشت !! البته در تمام دوره های انتخابات نظام ، در عمل ، حضور جدی و گسترده ای از طرف اعضای نظام و دامپزشکان که صد در صد بشکلی اجباری هم عضو نظام شده اند ، تا کنون دیده نشده و در واقع هیچ موقع منتخبین نظام با آرای واقعی و حد نصابی که آنها را نماینده واقعی دامپزشکان و سایر رده ها بکند ، انتخاب نشده اند و در بسیاری موارد و دوره ها حتی بطور عمدی به گونه ای برنامه ریزی شده تا اکثریت اعضا شانس شرکت در انتخابات و رای دادن را پیدا نکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
سلام
از همكاران خواهش ميكنم به كسي كه با گرو كشي ميخواد راي بياره همكاري نكنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
در یکی از استانها نظام دامپزشکی اجرای دستور العمل جدید صدور پروانه داروخانه را موکول به دادن رای به اعضائ فعلی نموده و اداره کل دامپزشکی بخش دولتی هم بصورت منفعل نظاره گر این تصمیم است وقتی اکثر شورای نظام استان از صنف داروخانه هستند و هیچگونه نظارتی هم بر عملکرد انان در داروخانه ها از لحاظ نحوه فروش وجود ندارد و شورای فعلی فقط در فکر تثبیت ناصواب خود است و دامپزشکی دولتی هم نه بر کار بخش خصوصی نظارت دارد طبیعی است حق مردم ضایع میشود نظارت هم بر بخش خصوصی و هم دولتی لازم است که اکنون تعطیل یا کم سو شده است
نظر شما
ادامه