کد خبر: ۴۵۵۷۴
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره سازمان نظام دامپزشکی خبر داد:
تمامی فرآیندهای مربوطه از جمله احراز عضویت فعال رأی‌دهندگان، شیوه اخذ رأی و شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد ...
 

حکیم مهر: شیوه اخذ رأی و شمارش آرا در چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی به صورت الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن اطلاعیه شماره 7 و شماره 8 هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای استانی نظام دامپزشکی به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره 7 هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای استانی نظام دامپزشکی

به اطلاع اعضا و همکاران محترم می‌رساند، با فراهم نمودن سازوکار لازم از سوی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و تأیید و تأکید وزارت محترم کشور، شیوه اخذ رأی و شمارش آرا در چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی این سازمان به صورت الکترونیکی خواهد بود.

این انتخابات روز جمعه 23 آذرماه به طور همزمان در مراکز استانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شیوه نامه این فرآیند متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه شماره 8 هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای استانی نظام دامپزشکی

به اطلاع می‌رساند؛ از آنجایی که با تأکید و تأیید وزارت محترم کشور، چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی به شیوه الکترونیکی برگزار خواهد شد، تمامی فرآیندهای مربوطه از جمله احراز عضویت فعال رأی دهندگان، شیوه اخذ رأی و شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، از این رو تنها اعضای فعال سازمان واجد شرایط لازم برای حضور و مشارکت در این رویداد مهم صنفی خواهند بود.

لذا از آن دسته از اعضا و همکاران ارجمند در سراسر کشور که تاکنون نسبت به فعال‌سازی عضویت خود اقدام ننموده‌اند، درخواست مؤکد می‌شود، به منظور عدم مواجهه با حجم بالای مراجعه در روزهای منتهی به انتخابات، هرچه سریعتر با ورود به سامانه عضویت سازمان نظام دامپزشکی به آدرس http://eivc.ir تمامی مراحل ثبت نام و یا تمدید عضویت خود را طی و تأیید پایانی سامانه مبنی بر عضویت فعال را اخذ نمایند.

لینک دریافت راهنمای مصور ثبت نام و یا تمدید عضویت در سامانه سازمان نظام دامپزشکی

 
نظر شما
ادامه