کد خبر: ۴۵۵۴۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
 
 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 می رساند، براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی" مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی" آزمون کارشناسیارشد ناپیوسته سال 1398 با شرایط زیر برگزار خواهد شد.

لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره‌ هاي فوق در کلیه رشته های امتحاني دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هاي مصوب دفتر گسترش آموزش عالي در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است پذیرش براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبتنام توسط این سازمان منتشر میشود)، صورت خواهد گرفت. عناوین رشته های امتحانی، رشته و گرایشهای پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس مطابق جدول زیر است:

فایل جداول مربوط به مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 فرمت PDF

- سایر شرایط و ضوابط

1- تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میتوانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت نمایند.

2- دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی در صورتی که مشمول آئین نامه ابلاغی شماره 2/77633 مورخ 92/05/28 توسط معاون آموزشی وزارت متبوع باشند، میتوانند در آزمون شرکت نمایند.

3- مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی میتوانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال 1398) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفيت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال 1398) خواهد بود.

4- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌هاي دوره روزانه سال 1397 چه در دانشگاه محل قبولي ثبت نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند اجازه ثبت‌نام و شركت در آزمون سال 1398 را نخواهند داشت.

5- تمامي داوطلبان در تمامي رشته‌هاي امتحاني يك دفترچة سوال و يك پاسخنامه دريافت خواهند كرد.

6- در رشته‌هاي امتحاني برنامه‌ريزي شهري، منطقه‌اي و مديريت شهري (كد 1350)، طراحي شهري (كد 1351)، معماري (كد 1352)، نمايش عروسكي (كد 1356)، هنرهاي نمايشي و سينما (كد 1357)، هنرهاي تصويري و طراحي (كد 1358)، هنرهاي موسيقي (كد 1360)، طراحي صنعتي (كد 1362)، طراحي پارچه و لباس (كد 1364) از داوطلباني ‌كه‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اكتسابي،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اينترنتي را نيز تكميل نموده باشند، تا چند برابر ظرفيت آزمون عملی/تشريحي/پروژه به عمل خواهد آمد.

7- ساير شرايط و ضوابط در دفترچة راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد ناپيوسته) درج خواهد شد.

8- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحاني اصلي، در صورت داشتن شرايط (طبق مندرجات دفترچه راهنما كه در زمان ثبت‌نام منتشر مي‌گردد) مي‌تواند در يكي از رشته‌هاي امتحاني شناور كه (در جدول رشته‌هاي امتحاني با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحاني دوم ثبت نام نمايد.

 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر دامپزشک، متخصص کلینیکال پاتولوژی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
1
3
من تعجب می کنم بعضی ها میان ارشد تو دامپزشکی میخونند. علوم آزمایشگاهی چه وضعیتی تو پزشکی داره که حالا اینو تو دامپزشکی میان می خونند؟ مجوز کلینیک، طبابت، داروخانه، مرکز واکسیناسیون و تمامی مسئولین فنی به دکتر دامپزشک داده میشه. همونجوری در پزشکی و داروسازی هم این موارد به علوم آزمایشگاهی داده نمیشه. در بهترین حالت با ارشد و دکتری که اونهم باید کاردانی دامپزشکی خونده باشند میتونن در شرکت ها و کشتارگاه ها بعنوان دستیار دکتر فعالیت کنند. که اون هم نیار به دکترا و ارشد گرفتن نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
برای افزایش رتبه کارمندان سازمان دامپزشکی خوب است تا حقوقشان افزایش یابد وگرنه تلف کردن عمراست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اولا صلاح مملکت خویش خسروان دانند ثانیا از دلسوزی و راهنمایی حکیمانه شما سپاسگزاریم ثالثا اکثر کارمندانی که میان ارشد بخونند دنبال PHD هستند و می خواهند از شر کار کردن با مشتی بیسواد در این مجموعه دامپزشکی که آمار محور است نه علم محور راحت بشن!
تمام!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
4
1
جناب ناشناس دوم PHD هم بگیرید احتمال 90 درصد وارد مراکز به اصطلاح علمی نخواهید شد و در جمع بی سوادان بازهم در مجموعه آمارمحور به جمع آوری آمار مشغول خواهید بود.ولی شاید سواد تئوری پردازیتان کمی افزایش یابد و به دامپزشکان توهین نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
حضرت استاد!
بنده توهین بلد نیستم!
توهین را سازمانی بلد است که دامپزشک را می نشاند پای سیستم تا مجوز حمل کود مرغ بزنه!!!!!!!!!!!!!!!
توهین بزرگتر را شخص دامپزشکی میکنه که با افتخار این کار را انجام میده که سیکل نیاز داره نه گذراندن 240 واحد علمی در دانشگاه و 7سال عمر!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
باز خوبه این طفلیا با درس خوندن میفهمن به کسی توهین نکنن، .........................
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
سلام بنده کارشناسی میکروبیولوژی دارم میتوانم ارشد باکتری شناسی دامپزشکی بخونم؟
پاسخ ها
حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
این سوال من هم هست!
مهلا قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
سلام یه سوال برام پیش اومده این سم شناسی با سم شناسی پزشکی فرق داره؟!
نظر شما
ادامه