کد خبر: ۴۵۲۸

حکیم مهر - پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه نظام دامپزشکی منتشر شد.
مقاله بازآموزی این شماره از ماهنامه با 3 امتیاز، "تشخیص بالینی بیماری آنفلوانزای طیور" نام دارد که برای دارندگان مدرک دکتری و بالاتر در نظر گرفته شده است.
گزارش جامعی از زندگی و سوابق تحصیلی دکتر محمدرضا مخبر دزفولی به بهانه انتخاب وی به عنوان چهره ماندگار دامپزشکی، دومین کنگره بین‌المللی مدیریت بهداشتی و بیماری‌های آبزیان از نگاه آنسوی مرزها، مسمومیت‌های پرندگان و گفتگو با رییس شورای نظام دامپزشکی استان همدان از مهمترین عناوین این شماره از ماهنامه نظام دامپزشکی است.

همچنین با مطالعه این شماره از ماهنامه می‌توانید با خدمات متنوع صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی آشنا و با تکمیل فرم منتشر شده در صفحات پایانی آْن عضو انجمن دامپزشکی طیور ایران شوید.

علاقمندان برای تهیه شماره جدید ماهنامه نظام دامپزشکی و شرکت در دوره بازآموزی غیر حضوری آن می‌توانند با شماره تلفن 61061132-021 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است در دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی، علیرغم افزایش حق عضویت سالانه اعضاء و دریافت کمک‎ چند صد میلیونی از دولت و همچنین عوایدی از برگزاری کنگره‎های مختلف دامپزشکی و دوره‎های بازآموزی، ماهنامه این سازمان بطور رایگان در اختیار اعضاء قرار نمی‎گیرد و اعضاء سازمان نظام دامپزشکی باید آن را خریداری نمایند!

 

 

نظر شما
ادامه