کد خبر: ۴۴۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر



اتحادیه سراسری اتحادیه کشاورزی مرغداران گوشتی ایران با ارسال نامه‌ای به اتحادیه‌های زیر مجموعه خود خواست با توجه به کمبود و گرانی خوراک مرغ قبل از جوجه‌ریزی برای تولید، دان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «غلامحسن جافر» رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با ارسال نامه‌ای به مدیران اتحادیه مرغداران استان اظهار کرد: همانگونه که مستحضرید در حال حاضر مشکلات زیادی در خصوص حمل و نقل و ارسال نهاده‌ها از بنادر به واحدهای تولیدی به وجود آمده است که این امر سبب کمبود و افزایش قیمت بی رویه دان در بازار گردیده است که در جهت ادامه این وضعیت صنعت مرغ را با بحران شدید و کمبود دان مواجه خواهد کرد و امکان پرورش مرغ به صورت مطلوب میسر نخواهد بود.

لذا خواهشمند است به کلیه اعضا و پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی اطلاع‌رسانی گردد که قبل از جوجه ریزی نسبت به تامین دان و نهاده‌های مصرفی اقدام نمایید تا در طول دوران پرورش دچار مشکل و ضرر و زیان نگردید.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
مدیران این بخش یک ماه دیگه متوجه اشتباهات خودشون میشن...تا کی قرار هست فقط جلو دماغشون رو ببیند؟ بابا در صنعت مرغ گوشتی چند ماه رو باید دید...تا کی بی مدیریتی و سوء مدیریت؟
نصیحت بنده به شما؛ اگر جزء قشر کم درآمد هستید برید برا خونه هاتون مرغ بخرید که اینم ده روز دیگه گیر نمیاد.
نظر شما
ادامه