کد خبر: ۴۴۹۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



رئیس شبکه دامپزشکی اسلام‌آباد غرب از پلمب یک واحد کارخانه تولید خوراک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر سیدمحمد قاسمی» اظهار داشت :یک واحد کارخانه تولید خوراک دام در اسلام‌آباد غرب مورد بازدید قرار گرفت و با دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت این کارخانه به علت انجام تخلفات بهداشتی، جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: عدم تمدید پروانه بهداشتی و همچنین عدم حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید خوراک دام از علل تعطیلی این کارخانه بود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به انجام نظارت‌های مستمر دامپزشکی بر کارخانه‌ها تولید خوراک دام و طیور خاطرنشان کرد: داشتن پروانه بهداشتی معتبر و حضور مسئول فنی بهداشتی هنگام تولید محصول از بدیهیات هر واحد تولیدی است.

قاسمی تصریح کرد: این واحد تولیدی علی رغم دریافت چندین تذکر کتبی، همچنان به تولید خود ادامه داد که در نهایت با همکاری مقامات قضایی و طی مراحل قانونی با حکم قاضی پلمب شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: هرگونه فعالیت برای تهیه و تولید خوراک دام و طیور منوط به اخذ پروانه‌های بهداشتی لازم از اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه است و تولید محصول بدون پروانه بهداشتی تخلف محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه حفظ سلامت مصرف کننده اظهار داشت: حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید در کارخانه جات و یا کشتارگاه‌های دام و طیور لازم و ضروری است و صورت عدم رعایت هریک از شرایط لازم با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: تمام واحدهای فعال و دارای مجوز به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند و از مواد اولیه و محصول تولیدی آنها به صورت ماهانه نمونه‌گیری می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام‌آباد غرب به پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان توصیه کرد: خوراک مورد نیاز خود را از کارخانجات معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Germany
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
قابل تحسین . برخورد جدی اداره دامپزشکی هم دامپزشک ها رو وادار به اصلاح رفتار میکنه (اجاره دادن مدرک) هم کارفرما رو مجاب به پرداخت حقوق مسلم دامپزشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
1
خیلی خوبه
هم حضور دامپزشک و هم داشتن مسئول فنی
اما این روزا تولید خوراکی وجود نداره به صورت گذشته بخاطر نبود نهاده ها...بعدشم تعطیل بشه ضرر چندانی نداره براش...
اما این همه مرغ مادر داریم که حتی حاضر نیستن دامپزشک مسئول فنی خودشون رو به فارم راه بدن یا این همه جوجه کشی که مسئولین فنی شون همگی فرمالیته هستن...
واقعا اگر مرد عمل هستن ناظرین دامپزشکی من ۱۰۰تا نام ببرم و در عرض یک هفته ببینید جرآت دارند ده تاشون رو پلپ کنند.
آقا به خدا قسم به دین و آیین سوگند با مسئولین دامپزشکی شهرستان ها زد و بند و ساخت و پاخت دارند...خودتون هم که این متن رو میخونید بهتر از من میدونید...
تو ........... چند تا جوجه کشی و مرغ مادر نام ببرم که با معاونت هاتون در ارتباط هستن.
بهتان نمیزنم و حاضرم با سند و مدرک ثابت کنم جایی که کارمندان ارشد اداره کل تلاش میکنن به طرف فشار نیاد تا دکتر دامپزشک رفیق خودشون بشینه سرکار...
نام نمیبرم که اگر ببرم حکیم پخش نمیکنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
دامپزشکی در ایران سلیقه ای هست.یه جا ارتباط کارفرما با مسئولین اداره دامپزشکی مخصوصا شبکه ها به قدری دوستانه و بده بستونی هست که مسئول فنی هم نداشتن،کسی اصلا نمی فهمید و اعتراضی نمی کرد.دامپزشک بدبخت هم بعد اون همه در به دری و بی پولی باید بره شوفر تاکسی بشه.اینها به مدیریت کلان در ایران مربوط می شه که اهمیتی نمی دن.گرچه دیگه این حرفا کهنه شده و جوابگو نیست.روش های جدید باید اجرا بشه.
نظر شما
ادامه