کد خبر: ۴۴۹۵۵
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با انتشار اطلاعیه‌ای به انتقادات اخیر از پذیرش غیرقانونی دانشجوی دامپزشکی در این دانشگاه واکنش نشان داد ...
 

حکیم مهر: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با انتشار اطلاعیه ای، به انتقادات اخیر از پذیرش غیرقانونی دانشجوی دامپزشکی در این دانشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه تفصیلی مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در طی پی برخی شبهات اخیر در خصوص دکترای حرفه ای دامپزشکی

در پی هجمه های ناجوانمردانه اخیر بر دانشگاه آزاد اسلامی که در پی اعلان و ثبت نام قانونی و بر اساس نیاز جامعه برخی رشته ها پزشکی که درستی و قانونی بودن آن از جانب بیش از دویست نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تایید شد؛ در گامی دیگر و در هجمه ای جدید نسبت به ظرفیت و پذیرش برخی رشته های دیگر ازجمله رشته دامپرشکی از سوی برخی تشکل های صنفی شبهاتی وارد کرده و ایراداتی را وارد کرده اند که هیچگونه دستاویز قانونی و منطقی ندارد و فقط در صدد ایجاد شک و شبهه و نگرانی در بین خانواده ها و دانشجویان این رشته گردیده است.

شهرستان بافت به عنوان یکی از مرتفع‌ترین و خوش آب وهواترین مناطق استان کرمان و ایران است.

شهرستان بافت توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO ) به عنوان یکی از ۷۰ شهر سالم ایران و یکی از هزار شهر سالم جهان معرفی شده‌است.

شهرستان بافت از نقاط نخبه پرور ایران است و پزشکان ، مهندسان  و نخبگان زیادی را در تمامی زمینه ها به دنیا معرفی کرده است. این شهر زادگاه سردار سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است.

بافت یکی از شهرهای دارای بیشترین میزان قبولی در آزمون سراسری دانشگاه‌ها در استان کرمان است و تا پایان سال ۹۰ بیش از هشتصد پزشک به این مرز و بوم هدیه نموده است.

شغل اصلی مردم اين خطه كشاورزي و دامپروري است بطوري كه 73 درصد مردم در اين زمينه‌ها اشتغال دارند و براساس آخرين آمارها شهرستان بافت با 1500000 رأس دام سبك و سنگين به عنوان قطب دامپروری محسوب مي گردد و از لحاظ توليد كرك در سطح كشور مقام اول را داراست. وجود تنها کارخانه فرآوری کرک در جنوبشرق کشور، ایستگاه ملی اصلاح نژاد بز کرکی راینی و دها مرکز پرورش دام سبک و سنگین، شهرستان بافت را بعنوان قطب دامپروری شاخص کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در بهمن سال ۱۳۹۴ بر اساس برخی پتانسیل های بالقوه و بالفعل، مجوز قطعی تاسیس رشته دکتری حرفه ای دامپزشکی از سوی وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری صادر گردیده که زمینه های این مساله به دهه هشتاد شمسی برمی گردد.

از مهر ۱۳۹۵ پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی شروع و تاکنون براساس ملاک ها و ضوابط قانونی، سه ورودی دانشجو پذیرش شده است اما چنانچه اشاره شد برخی تشکل های صنفی بدون اطلاع دفیق از موارد فوق و صرفاً بر اساس برخی شنیده ها شبهات و ابهاماتی را مطرح کرده اند که موجبات نگرانی گسترده دانشجویان و خانواده های آنان را فراهم کرده است.

همکاری 12 عضو هیئت علمی استخدامی واحد و استانی و بیش از همین تعداد استاد مدعو که اسامی آنان در سایت دانشگاه موجود است، وجود آزمایشگاهها، کتابخانه، خرید بیش از 50 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی در دو سال اخیر علاوه بر امکانات قبلی، تجهیز 15 آزمایشگاه تخصصی با بهترین وسایل جدید و مدرن، تاسیس سالن مجهز تشریح و اخذ مجوزهای لازم تاسیس کلینیک دامپزشکی در دو قسمت مجزای دام سبک و طیور (به تازگی افتتاح شده) و کلینیک دام بزرگ که تا شهریورماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید، گوشه ای از اقدامات در حال انجام دانشگاه آزاد اسلامی بافت است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با 26 سال قدمت علاوه بر رشته دکترای دامپزشکی، 3 رشته دکترای تخصصی، 20 رشته کارشناسی ارشد و 60 رشته کاردانی و کارشناسی دارد که در برخی از رشته های دکتری و ارشد تنها مجری استانی و منطقه ای هستیم.

بیش از 60 جلد کتاب توسط اساتید و پژوهشگران واحد بافت (37 جلد فقط در دو سال اخیر) به چاپ رسیده است و هرساله در بین پژوهشگران برتر استان و حتی کشور نامی از استادان واحد بافت بچشم می خورد که از این حیث به خود می بالیم.

در بحث تقسیم دروس گروه دامپزشکی واحد بافت، مسئله اختصاص درس به استاد بر مبنای تخصص اساتید کاملا رعایت می شود و تمامی دروس بر اساس تخصص اساتید تقسیم می شود و حتی در دروس غیر تخصصی نیز این مسئله مورد توجه است.

این واحد دانشگاهی در راستای شفاف سازی و بر اساس رسالت آموزشی و منطقی خود دست به اقداماتی از جمله صدور اعلامیه، انتشار مجوزهای قانونی و برطرف کردن ابهامات مطرح شده پرداخته است. از جمله برخی مواردی که مجدداً تاکید می گردد موارد ذیل می باشد:

 1- دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بافت دارای مصوبه قانونی و قطعی بوده و نام رشته نیز در سایت وزارت علوم در قسمت رشته های مورد تایید وزارت علوم عنوان دکتری حرفه ای و قطعی بودن آن ثبت شده است.

2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت رأسا و مستقلا اقدام به پذیرش دانشجو نمی کند. دانشجویان تخصیص یافته دکترای دامپزشکی واحد بافت تماما از طریق آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و از طریق سایت سنجش وزارت علوم و نهایتا مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به این واحد دانشگاهی معرفی و ثبت نام شده اند.

3- واحد بافت مجوز قطعی (و نه یکبار پذیرش) را در مقطع دکترای حرفه ای دامپزشکی دارد که در فایل اکسل رشته های مصوب وزارت علوم (شماره 1767) که در سایت آن وزارتخانه موجود است، صراحتا به عنوان دکترای حرفه ای و قطعی بودن آن اشاره شده است؛ و ضمن آن نیز نامه رسمی و قطعی وزارتخانه ارسال شده و هیچگونه اشتباهی حتی سهوی صورت نگرفته است.

 4- در خصوص تخصیص شماره نظام دامپزشکی خاطر نشان می شود که شرط اختصاص این شماره حتی برای دانشجویان خارج از کشور نیز تاییدیه وزارت علوم در رشته است که واحد بافت با توضیحات بالا در این خصوص مشکلی را احساس نمی کند.

 5- با توجه به قطعی بودن تصویب رشته دکترای حرفه ای دامپزشکی واحد بافت، هیچگونه نامه ای مبنی بر عدم پذیرش دانشجو از هیچ مرجع ذیصلاحی به واحد بافت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال نشده، چرا که دارای وجاهت قانونی نیست.

در پایان خاطر نشان می سازد که این واحد دانشگاهی هیچگونه ابهام و ایرادی در زمینه پذیرش دانشجوی دکترای حرفه ای دامپزشکی نداشته و تمام روند اعلان اسامی پذیرفته شدگان و مراحل بعدی ثبت نام بر اساس مجوزهای قانونی و بر اساس روالی منطقی و دقیق انجام پذیرفته شده است. اما اکنون که برخی با توجه به نداشتن ادله متطقی و قانونی، فقط با مطرح کردن برخی موهومات و شبهات ساختگی درصدد تشویش افکار عمومی و ایجاد جو نارضایتی و نگرانی در بین دانشجویان و بویژه خانواده های این عزیزان بر آمده اند، حق قانونی پیگیری شکوائیه ای مبنی بر «نشر اکاذیب و تقاضای اعاده حیثیت و ضرر و زیان ناشی از جرم» از برخی افراد، تشکل های صنفی و سایر شبهه افکنان تا حصول نتیجه را برای خود محفوظ می داند.

البته توصیه می شود در مواردی که برخی ابهامات پیش می آید، مستقیماً از مسئولین مربوطه و طی یک روال متطقی جواب خواسته شود، نه اینکه قبل از هر گونه عمل و اقدامی با فضا سازی رسانه ای در صدد القاء شبهه ساختگی خود برآییم، چراکه بعد از برطرف شدن این فضای شبهه آلود، راه بازگشت برای ایجاد یک فضای رسانه ای معقول و آگاهانه برای برخی از این افراد و تشکل های صنفی بسته خواهد شد و چاره ای جز تسلیم شکایت از مراجع ذی صلاح توسط این واحد دانشگاهی باقی نمی ماند.

امید است در ادامه این مسیر همگی مطیع قانون و مجاری مربوطه باشیم و خدای ناخواسته برای تحمیل دیدگاه خود دست به فضاسازی رسانه ای نزنیم.

 روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بافت

 

پینوشت حکیم مهر:

علیرغم تصریح «دکتر مصطفی پیغمبری» رئیس گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم مبنی بر غیرقانونی بودن پذیرش دانشجوی دامپزشکی (اینجا)، متاسفانه دانشگاه آزاد واحد بافت همچنان بر رویه پیش گرفته خود، اصرار می ورزد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت علیرغم توضیحات مختلف مربوط و نامربوط (مثلا این جمله که این شهر زادگاه سردار سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است!)، با زیرکی از پاسخ به این پرسش ساده دکتر پیغمبری طفره رفته است: «مسئولان دانشگاه اگر راست می‌گویند و مدرکی دارند، تعداد ظرفیتی را که وزارتخانه برای جذب دانشجو در سال ۹۶ به آنها اعلام کرده منتشر کنند!»

بر اساس اظهارات رئیس گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، در سال ۹۶ اداره کل گسترش وزارت علوم درصد مجاز دانشکده دامپزشکی بافت را به سازمان سنجش «صفر» اعلام نموده است، لذا این دانشکده فاقد مجوز است و حق گرفتن دانشجو ندارد.

مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بافت تنها به مجوز سال ۹۴ استناد می کنند، در حالی که به این دانشگاه تنها مجوز یک بار پذیرش دانشجوی دامپزشکی داده شده بود و ادامه پذیرش دانشجو در این دانشگاه غیرقانونی است.

حکیم مهر، در حال پیگیری این موضوع از طریق مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و اطلاعات تکمیلی را به اطلاع مخاطبین محترم خواهیم رساند.

 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
1
0
مشکل ما دانشگاه واحد بافت نیست.‌مساله ما نظام دامپزشکی ناتوانه که جرات اجرای مصوبه اش رو نداره و اعلام نمیکنه به ورودی های امسال به بعد این واحد شماره نظام نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ساعت خواب!
تا حالا نظام 3 تا اطلاعیه در این مورد داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
1
0
جدیت حکیم مهر برای کمک و پوشش اقدام خوب نظام‌دامپزشکی قابل ستودن است. هرچند که دانشجویان عزیزان دانشکده دچار اضطراب و استرس ناشی از این ناهماهنگی می‌شوند اما در در طولانی مدت به نفع خود این عزیزان نیز می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی مرکز، باید ترتیبی برای ادامه تحصیل این عزیزان بدهد. و با دانشکده متخلف به نحوه شایسته برخورد نمایند. اما در رسیدگی به مدارک و مستندات دانشکده باید انصاف را رعایت کرد.
معدل الف فارغ التحصیل. حیف از شش سال عمرم
|
France
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
چه اشکالی داره آقا؟؟
اجازه بدید که بخشی از راننده های اسنپ و تپ سی فارغ التحصیل دامپزشکی باشند! دقیقا" مثل بنده! کفر که نمیشه!
این طوری کلی هم کلاس داره! مثل همین کلاس داشتن آموزش دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت که یک مشت کوته فکر به اسم سر و سامان دادن به آموزش دامپزشکی، منتظر کلاس و پرستیژ اون هستند!!
مسافر توی راه خسته میشه و باهات گپ میزنه و میپرسه آقای راننده شما چه کاره هستید و بعد میگی من دکتر دامپزشک هستم!!
اصلا همون موقع یک کیس برات جور میشه!! شاخ بری مسافری که از حرفت شاخ درآورده!!
خوبه؟نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
2
جناب معدل الف ، کوته فکر کسانی نیستند که منتظر. آن اتفاقا ، فکر میکنم شما هستی که بعد شش سال درس انقدری ناتوان در علم دامپزشکی هستی که الان راننده هستی ...
لطفا دوستان بیکار انقدر اینجا آیه یاس نخونن ، به جای راننده بودن سعی کنید ادعای بیخودتون رو کم کنید و برید سر مرز ، جنوب ، خیلی از مناطقی که دامپزشک نیست ، بنظرم بهتر از رانندگیه
متاسفانه کلینیسین
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
تهران هم 12میلیون جمعیت داره پس بیست تادانشکده پزشکی بایدتاسیس شود
مگرتمام دامداران بایدمدرک دکترای دامپزشکی بگیرندکه برای یک میلیون ونیم دام یک دانشکده دامپزشکی بزنند
یک .......ی بگوییدکه همه باورکنند
مساله پول ،پول وپوله
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
فری یونیورسیتی هست دیگه
فعال بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
قطعا برای هر دامپزشک با دانش و با توان، کار وجود دارد. در شهر های بزرگ و حتی نیاز به رفتن به نقاط دور هم نیست
ناشناس
|
France
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
باشه اشکال نداره ولی فقط سالی ۵ نفر بهش ظرفیت بدن. اصلا برای بیست سال همه دانشگاه های آزاد هر کدوم فقط ۵ نفر دامپزشک بدن بیرون. این تعدادش هم زیاده. تکلیف این همه بیکار فارغ التحصیل هم روشن کنن. مگه هر جا گاو گوسفند و بز پروار بستن باید کنارش دکتر دامپزشک هم پروار ببندن؟ جمعیت دامی چه ربطی داره به ظرفیت دانشگاه .مگه همه اونایی که اونجا قبول میشن ساکن همون شهرستانن ۹۰ درصدشون از استانهای دیگه هستن و برمیگردن به شهرشون
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
خواهشا جوانهای مردم رو سرکار نزارین این رشته اشباع شده بخدا اینقدر تولید دامی نداریم که دامپزشک تربیت میکنیم اگه تولید دامی داشتیم مردم اینقدر تو صف گوشت وارداتی نبودن برید مجدد بررسی کنید تعداد دانشکده های دامپزشکی ایران از آمریکا بیشتر در حالی که تولیدات دامی اونها چندین برابر ماست. راستی اون دوستی که گفته برین سر مرز دامپزشک میخواد بره یه دور بزنه تو ایران همون سر مرز ببینه همون جا هم چندتا داروخانه و کلینیک دارن کار میکنن با این روند پیش بریم به ازای هر 10واحد دامی یک دامپزشک داریم شایدم کمتر تازه با فروش غیر مجاز دارو توسط داروخانه های محترم بدون نسخه دامپزشک همون ده راس دامم برای دامپزشک کلینیکی باقی نمیمونه همون تو داروخانه نسخه رو میگیره خوددرمانی میکنه دامدار وسلام لطفا سر بچه های مردم کلاه نزارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
آقایی که میگی از ناامیدی و بیکاری و یاس حرف نزنید.
به فرض اینکه طرف بی سواده که میگه کار نیست.
کسی که تخصص قبول میشه تو یه رشته و مدرک تخصصش رو با مدل بالای ۱۸.۵میگیره و تو کار تخصصیش تبحر داره چرا بیکاره؟
من از ۱۲ سالگی تو فارم بودم و تجربه در کنار علم تخصصی فکر نمیکنم کاستی داشته باشه اما به والله کار نیست. نیاید تو این رشته زندگیتون بیشتر ارزش داره به اسم و نام دکترا و پیشوند دکتر زندگیتون و آیندتون رو نفروشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
بقیه دامپزشکان سواد چندانی ندارند
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
1
قدرت پول از نظام دامپزشکی و‌ وزارت علوم بالاتر است.اساتید محترم ظاهرا مخالف امکانات خوب از این دبیرستان بافت داشته باشند نظرشان عوض خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
متخصص جراحی و دام کوچک و رادیولوژی کار بلد با معدل 18 بیکاره ????یا منظورتون دیگر رشته های تخصصه که کلا 20 نفر امتحان میدن ده تاش قبول میشن ?????????
باور کنید بعضی از عزیزان اگه دندان هم میخوندن باز هم بیکار بودن ، ما هم تو کلاس معدل الف داشتیم اما حتی سرم وصل کردن هم بلد نبود ، از لحاظ عملی صفر بود ...
دامپزشکی علمی عملیه ، کاردانش با توش رکتال ماهی پنج تومن کاسبه ، اگه در حد کاردان های محتر م بلد باشید چه خبره ??? نکنه بهتون بر میخوره ، یا شایدم بیکاری رو شایسته تر میدونید ?????
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
اینم اقتدار سازمان دامپزشکی توی این موضوع ...فقط به میزو صندلیشون چسبیدن هیچ کاری هم نمیکنن
تا کی باید اینجوری باشه
کی میخان یه اقدامی کنن
من دانشجو واحد کازرونم 205 نفر دانشجو اعلام ظرفیت شده 180 دانشجو ثیت نام کردن
از سایت حکیم مهر خواهش میکنم به وضعیت کازرون هم رسیدگی کنه
وضع رشته دامپزشکی و جونایی ک میان این رشته افتضااااااااااااح میشه....

کازرون 180 نفر ثبت نام کردن خواهش میکنم پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
1
0
دوستان همه مدارك بافت را با دقت بخوانيد. مجوز قطعي دارند. خودشان داده اند حالا پشيمان شده اند ميخواهند بگيرنش.
در ضمن اينها شوي تبليغاتي نظام دامپزشكي است براي راي آوردن در انتخابات.
همکار
|
Germany
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
اگه با نامه نگاری حل میشد تا الان تموم شده بود . نظام دامپزشکی باید بدون توجه به تمام دانشکده ها چه ازاد چه دولتی .تعداد دامپزشکانی رو که هر دانشگاه موظب به پذیرش هست رو فقط شماره نظام بده .شاید ورودی دانشگاه دست نظام نباشه .اما خروجی که دست نظام ......
شک میکنم که همه این نامه نگاری ها فقط واسه خود شیرینی نباشه.... برای انتخابات....بعید نیست از این مسئولین ...چون اگه افسار شل نبود دانشگاه ها انقدر دور بر نمی داشتن . نمونه ی زنده ش همین دانشجوهای پزشکی . که وزیر قاطع اعلام کرد من بی سواد قبول نمی کنم. عیب از خودمونه این فقط یک شو تبلیغاتی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
1
اینا همش دست خودشونه بخدا مگه میشه اینا اعلام ظرفیت کنن سنجش ندونه و سازمان دامپزشکی ندونه همش برای اینا سود داره خودشون که دورانشون تموم شده و جای خودشون هم خوبه به بعد ام ..... ماها هم باید به اینهایی که خودشون اینو درست کردن اعتراض کنیم خنده داره .
دانشجو دامپزشکی بافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
1
0
سلام
بنده دانشجوی ترم پنجم واحد بافت هستم،دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت دراطلاع رسانی خود به دانشجویان وخانواده ها مجوز تاسیس قطعی این رشته را به شماره 22/250324مورخ94/11/21 ازوزارت علوم دارند که به امضا دکتر شریعتی نیاسر رسیده و این مجوز با نامه شماره 96913/30/ص/94مورخ 94/12/9مدیرکل گسترش دانشگاه آزاد دکترمتاجی به واحد بافت ابلاغ گردیده است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
1
0
سازمان دامپزشکی !
استادان دلسوز و پیشکسوت!
کجایید؟؟؟؟؟؟
یاد عمری بخیر که با جان و دل سر کلاس شماها حاضر بودیم.
افسوس!!!!
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
1
*در سایت وزارت علوم، در بخش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ارائه دهنده ی رشته ی دامپزشکی، نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت دیده نمی شود https://www.msrt.ir/fa/course/1005416/%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C?page=1 *در سایت وزارت علوم، در رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت نام رشته "دکترای عمومی دامپزشکی" دیده نمی شود
https://www.msrt.ir/fa/institute/7992/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
واکنش ها و عملکرد سران و مسئولین ایران طوری هست که آدم فکر می کنه اصلا مسئول و مجلس نداریم.حرفها به دیوار و سنگ گفته می شه!!البته بعد این همه گفتن،سنگ ترک می زد!!!مسئولین ایران تکونی نخوردن!!همون نباشید بهتره.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
1
1
اقای معاون اموزشی دانشگاه بافت
حضرت عباسی یک صنف و رشته را نابود نکن.
برو با تدبیری دیگر دانشگاهت را مطرح کن.
نظام دامپزشکی با اقتدار ایستاده است.
دکتر حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
زنده باد آزادی
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
1
اون دوست ترم 5دانشگاه بافت به نظر من عمرتو تلف نکن پای این رشته بخدا به پیر به پیغمبر پرستاری بخونی درآمدت دو برابر دامپزشک شاغل اگر شاغل بشی بین از نظر تولیدات دامی که هر روز داره جمعیت دامی کمتر میشه و بخدا فیلد دام کوچک هم هم شهر به اشباع کامل رسیده خودانی از این سر قضیه نظام پرستاری پارسال اعلام کرد کمبود پرستار داریم بخدا عمرتو با این رشته نزار
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
2
2
واقعاً متاسفم براتون ....................... گیر دادین به بافت ناجور ... خودتان را اصلاح کنید سپس سراغ دیگران گیرید.
دانشجو بافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
1
2
این دانشگاه هیچ امکاناتی ندارد .تمام من که دانشجو بافتم میگم
نظر شما
ادامه