کد خبر: ۴۴۹۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر




مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تائید این خبر گفت : یک نفر از اعضای اکیپ واکسیناسیون شهرستان بویراحمد هنگام واکسیناسیون دامداری واقع در روستای دلی اولاد علی مومن بویراحمد، مورد گزش یک قلاده سگ صاحبدار قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، «فرشاد حیدری» گفت: «محمد پرواز» از تکنسین‌های با سابقه و ساعی اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد در حین انجام ماموریت با حمله یک قلاده سگ روبرو شد که وی را از ناحیه کشاله ران پا مورد گزش قرار گرفت که پس از این گاز گرفتگی، همکار مصدوم بلافاصله به شبکه بهداشت و درمان منتقل و اقدامات کامل سرم تراپی و درمانی انجام شد و جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری هاری و کزاز نیز واکسینه شدند.

مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن آرزوی بهبود سریع و کامل برای این همکار پرتلاش گفت: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخداد‌هایی در نظر گرفته می‌شود ولی نمی توان از بروز چنین حوادثی کاملا جلوگیری کرد. کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه بوده است و تنها چیزی که باعث می‌شود افراد این گونه خطرها را به جان بخرند، حس خدمت صادقانه است.

حیدری همچنین افزود: خوشبختانه این قلاده سگ سال گذشته توسط اکیپ مایه‌کوبی اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد علیه هاری واکسینه شده بود.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حمیده آذربین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
باسلام ،برای برادر عزیزمون آرزوی سلامتی میکنیم.
واکسیناتورها همیشه درخط مقدم هستن و واقعاً مظلوم هستن و همیشه درمعرض بیماریهای مشترک،نه امنیت شغلی دارن ،نه بیمه هستن و....
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
واقعا قوانین مایه کوبی ها باید عوض شه
همکار دولتی اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
یقینا همکار ما مظلوم واقع خواهد شد. انتظار است این لطمه که هم جسمی است و هم هجمه روانی دارد دیده شده و به نوعی جبران شود.
نظر شما
ادامه