کد خبر: ۴۴۹۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
در پی بروز مشکلات اخیر داوطلبان رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد:
انگیزه این درخواست، جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی، امنیتی و سیاسی در شرایط حساس کنونی کشور و کمک به ادامه تحصیل جوانان در رشته‌های محل‌های مورد علاقه‌شان ذکر شده است!
 

حکیم مهر: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار افزایش دو برابری ظرفیت پذیرفته‌شدگان رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی شدند!

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، در این نامه آمده است:

با  توجه به اعلام اسامی ذخیره رشته محل‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی سال ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی و استقبال گسترده پذیرفته شدگان ذخیره برای ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته محل‌های مذکور و نیز مهیا بودن کلیه امکانات آموزشی و رفاهی از قبیل هیأت علمی، فضای آموزشی، آزمایشگاه، خوابگاه و.... برای کلیه ذخیره‌های اعلام شده در واحدهای این دانشگاه، خواهشمند است جهت جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی، امنیتی و سیاسی در شرایط حساس کنونی کشور و کمک به ادامه تحصیل جوانان در رشته‌های محل‌های مورد علاقه‌شان دستور فرمایند نسبت به افزایش پذیرش حداقل دو برابر ظرفیت اعلام شده در رشته‌ محل‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

 

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
زهی خیال باطل .میخواهید همان بلایی که سر دامپزشکی آوردین سر پزشکی هم بیارین. وزیر بهداشت محکم خواهد ایستاد. فکر کردین مسئولین گروه علوم پزشکی مثل دامپزشکی فقط به فکر منافع خودشون هستن . نه اونها برای درس و مدرکی که گرفتن ارزش قایل اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
در این کشور همه چیز به سیاست گره خورده آن هم از نوع کاملا"کوتاه مدتش که فقط امروز را به فردا برساند و کسی به سلامت کار و استانداردها و آینده ، کاری ندارد ، فقط شرایط خطیر کنونی مهم است و بس . فردا را همان فردا فکرش را خواهند کرد نه امروز !!
البته پشت این وزیر به چیزی بیشتر از سیاست گرم هست ولی او هم اهل سیاست است !! و صحبتها و جنجالهای اخیرش نشان دهنده اصل تفکر سیاسی ایشان هست . بنابر این ایشان هم تابع سیاست خواهند بود نه نظر فنی و کارشناسی و آینده نگری و استانداردها .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
چرا که نه هر استعداد داره ادامه میده هر کی نه اوت میشه مثل کشورهای خارجی فقط باید دانشگاه امکانات پذیرش داشته باشه
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
در رشته های تخصصی توان تربیت دانش آموختگان آن بسیار بالاتر از کمیت آن است. درغیر اینصورت همانطور که وزیر بهداشت هم اشاره کردن، فدا کردن کیفیت برای کمیت اثرات مخرب برای ایفای وظایف خطیر آن حرفه دارد و می تواند تهدید برای جامعه برخوردار باشد. همان خوبی کردن خاله خرسه میشه!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
شتر در خواب بیند پنبه دانه ! مگر اینکه خوابش را ببینید وزارت بهداشت همانند وزارت علوم بیخاصیت و منفعل عمل نمیکند که اجازه دهد مافیای قدرت و ثروت هر کاری دلش بخواهد انجام دهد .وزارت بهداشت دارای لابی قدرتمندی است که هم در مجلس و هم دولت جلوی زیاده خواهی های دانشگاه مازاد را میگیرد .پزشکی مثل دامپزشکی نیست که دل بخواهی به صورت فله ای دانشجو پذیرش کند و صدای هیچ کسی هم در نیاید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
نماینده مجلسی که بعنوان قانون گذار می ره به مجلس و توصیه به بی قانونی و جذب دانشجوی فله ای بخصوص در رشته پزشکی که با جان و سلامت مردم سرکار داره،می کنه،نماینده مردم نیست شاید ......برازنده تر باشه.
نظر شما
ادامه