کد خبر: ۴۴۷۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خوسف برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خوسف، مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خوسف با حضور عضو اتحادیه دامداران کشور، امام جمعه شهرستان، فرماندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی، روسای ادارات، دامپزشکان بخش خصوصی و تولیدکنندگان برتر برگزار گردید.

در ابتدای مراسم امام جمعه شهرستان خوسف ضمن تبریک این روز به تلاشگران این عرصه از زحمات و خدمات دامپزشکی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت: دامپزشکی نقش بسزایی در سلامت و امنیت غذایی کشور دارد.

در ادامه «حجة الاسلام موسوی رستگار» عضو هیات مدیره اتحادیه دامداران کشور به سختی کار دامپزشکی پرداخت و افزود: کار دامپزشک به مراتب از کار پزشکی سخت تر است.

وی افزود: دامپزشکی شهرستان با حضور در عرصه های تولید در مناطق روستایی و عشایری و حتی دورافتاده ترین مناطق در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگو دامداران و تولیدکنندگان هستند.

در این مراسم معراجی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی گفت: امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار در بخش دام پروری و تولید محصولات دامی سالم بر عهده دامپزشکی است.

وی با اشاره به اینکه صنعت دام و طیور بعد از صنعت نفت دومین صنعت در کشور می باشد افزود: سلامت و توسعه پایدار در بخش کشاورزی و به تبع آن در حوزه دامپزشکی که رابطه مستقیمی باسلامت و تامین امنیت غذایی جامعه دارد از سیاستهای سازمان دامپزشکی است.

در پایان از نمونه های بخش دولتی، بخش خصوصی، ادارات و فعالان عرصه تولید تقدیر شد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
ولی دامدارا پول مارو نمیدن و همش تهدید میکنن چون اکثر دامدارا بیسوادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
قیاس مع الفارق و ادعایی بیش نیست
ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
چطور میشه پراید با بنز مقایسه کرد دامپزشکی رشته ای به مراتب سختر از پزشکی ست که ارزش ان از رشته های علوم انسانی هم کمتر...خواندن این رشته در ایران یعنی بیکاری..فقر.. بدبختی...افسردگی...گشنگی..داشتم چند وقت قبل یه برنانه رادیویی خارج از ایران و گوش میدادم طرف زنگ زده بود دامپزشک بود اونم فارغ التحصیل از دانشگاه تهران داشت در مورد پناهندگی و رفتن با کشتی از محری سوال میکرد...یعنی یارو اینقدر وضعش خراب بود حاضر بود بمیره ولی از ایران بره...حکیم مهر به جرات میشه گفت اوضاع دامپزشکی در نقطه بحرانی یکی از همکلاسی ها سابق خودکشی کردن با قرص برنج متاسفانه نه شما اینجور خبرها میزنید نه پیگیری میکنید .. حکیم مهر عزیز یکی از روانشاسان مشهکر تهرلن که چند وقت پیش رفته بودم پیشون میگفت اوضاع رشته شما چرا اینقدر اسفناکه از دانشجو گرفته تا فارغ التحصیل این رشته به من مراجعه میکنن و فقط حرف از خودکشی و مرگ میزنن ..لطفا حکیم مهر یک مقاله در زمینه خودکشی و میزان افسردگی در دامپزشکان بنوسید و تا مسئولین این رشته بفهمند با تأسیس بی رویه دانشگاه چه بالایی سر جوانان اورده اند...جواب اون جوان دامپزشکی که با رتبه خوب این رشته انتخاب کرد و با معدل خوب فارغ التحصیل شده و اینه همه زحمت کشیده و الان بیکاره و متاسفانه از نا امیدی خودکشی میکنه چیه ..لطفا حتما در این زمینه تحقیق کنید اگر خواستید شماره اون روانشناس پشهور میدم تا با مستندات ببنید چقدر وضع خرابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
مسئولیت سنگین بار گناه این وضعیت برعهده برخی از پیش کسوتان بازنشسته است که در برج عاج نشسته اند و بدون خبر و آگاهی از وضعیت بسیار وخیم و بحرانی دامپزشکی و دامپزشکان در ورارت تولیدمحور جهادکشاورزی به اشتباه سهوی یا عمدی می گویند که دامپزشکی در وزارت بهداشت تحقیر خواهد شد؟!!

در صورتی همین الان تعدادی از دامپزشکان در پستهای مهمی در وزارت بهداشت با کمال عزت و احترام مشغول به کارند و تمام وزاری بهداشت در سالهای اخیر با تکریم و تمجید از دامپزشکی یاد می کنند و با ریاست محترم سازمان دامپزشکی در حد معاون وزیر برخورد می کنند و در مراسمات رسمی در کنار خود جای می دهند و دقیقا برعکس برخورد اغلب توهین آمیز وزیران جهادکشاورزی در هنگام مواجهه با آنها بوده است!
نظر شما
ادامه